eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
تایم فدای شما عشاق شهدا:))))
https://eitaa.com/dakedel/7132 نه خط تیره نیستم🥲 # انقد حدس بزن تا یکیش درست در بیاد .. یاخداا خببببببب یادگاری ؟
حدیثه چرا یادگاری جنگ پیام نمیده و نیست؟ .. نمی‌دونم نمیدونم ...اما چند روز پیش پیام داد ..
https://eitaa.com/dakedel/7129 بماند ك ۱۴ تا شهید دادیم برای بمبی ك میخواستن خنثی کنن و چون ناشناس بود منفجر شد :)) فردا تشییع شونه💔.. :) .. بماند.. :)
خودم هستم حدیثه خانوم💓🖇️🎀 :) .. شما باشی غمی نیست
https://eitaa.com/dakedel/7127 سید ابراهیم نزاری آرزو به دل بمونم ها... آرزو دارم دست مبارکتون رو ببوسم آرزو دارم کنار خودتون گریه کنم:))) ‌ .. :))))
https://eitaa.com/dakedel/7133 آرههههه # قرار بود حدس بزنی .. یاخدااا کمک کن😭
حدیثه ؛ اینکه هر روز اعضا ناشناس میره بالا مبارك💓🖇️:)! . :) ‌.. بمونی برام :))))
الو آسید .. خوبی ؟ صدام واضحه ؟ .. آخرین باری ك دلم شکست ، اون جایی بود ك فهمیدم ؛ تا شهید نشم ، یا تا نتونم با علمم به کشورم کمك کنم ، نمیتونم به درد بخورم :)))! . اونجایی ك فهمیدم فعلا نمیتونم به درد کشورم بخورم !💔.. :) .. احسنت به این فهم قشنگت :)
کاشکی زودتر با خودم بتونم کنار بیام و همه چی درست شه.. تا بعدش بتونم بقیه چیزارو اطرافم درست کنم .. میتونی .. میتونی ! فقط بخواه .. بخواه درست بشه و تالاش کن .. براش بجنگ ..
یادم نکردی😂 # قرار بود حدس بزنی .. وایییی یعنی چییییی
نمیدونم گفتنش اینجا درسته یا نه ولی من توی یه راهی قدم گذاشتم که واقعا واقعا واقعا دلم میخواد تا تهش برم یه راهی که شک ندارم بد نیست... اون راه اینه که خودم رو درست کنم اون راه اینه که اونقدر قوی بشم که نه با حرف کسی اونقدر خوشحال بشم یا نه آنقدر ناراحت چون دارم به این نتیجه میرسم که کسی جز خدای خودت ، خودت، و خانوادت دیگه حرف کسی نباید مهم باشه [منظورم اگه کسی توهینی کرد به این درک و فهم برسم که مهم نیست] درسته یسری اوقات مهمه ها ولی ...خیلی توضیح نمیدم چون متنم طولانی میشه ... .. عجب تصمیم کامل و خوبی :)) ماشالله قدر خودتو بدون ! نه چرا طولانی ؟ ..