https://eitaa.com/dakedel/7132
نه خط تیره نیستم🥲
#
انقد حدس بزن تا یکیش درست در بیاد
..
یاخداا
خببببببب
یادگاری ؟
حدیثه چرا یادگاری جنگ پیام نمیده و نیست؟
..
نمیدونم نمیدونم ...اما چند روز پیش پیام داد ..
https://eitaa.com/dakedel/7129
بماند ك ۱۴ تا شهید دادیم برای بمبی ك میخواستن خنثی کنن و چون ناشناس بود منفجر شد :))
فردا تشییع شونه💔..
#آقایرئیسی:)
..
بماند.. :)
https://eitaa.com/dakedel/7127
سید ابراهیم نزاری آرزو به دل بمونم ها...
آرزو دارم دست مبارکتون رو ببوسم
آرزو دارم کنار خودتون گریه کنم:)))
#رئیسیِعزیز
..
:))))
https://eitaa.com/dakedel/7133
آرههههه
#
قرار بود حدس بزنی
..
یاخدااا کمک کن😭
حدیثه ؛
اینکه هر روز اعضا ناشناس میره بالا مبارك💓🖇️:)! .
#آقایرئیسی:)
..
بمونی برام :))))
الو آسید ..
خوبی ؟ صدام واضحه ؟ ..
آخرین باری ك دلم شکست ، اون جایی بود ك فهمیدم ؛
تا شهید نشم ، یا تا نتونم با علمم به کشورم کمك کنم ، نمیتونم به درد بخورم :)))! .
اونجایی ك فهمیدم فعلا نمیتونم به درد کشورم بخورم !💔..
#آقایرئیسی:)
..
احسنت به این فهم قشنگت :)
کاشکی زودتر با خودم بتونم کنار بیام و همه چی درست شه..
تا بعدش بتونم بقیه چیزارو اطرافم درست کنم
..
میتونی .. میتونی ! فقط بخواه .. بخواه درست بشه و تالاش کن .. براش بجنگ ..
نمیدونم گفتنش اینجا درسته یا نه ولی
من توی یه راهی قدم گذاشتم که واقعا واقعا واقعا دلم میخواد تا تهش برم
یه راهی که شک ندارم بد نیست...
اون راه اینه که خودم رو درست کنم
اون راه اینه که اونقدر قوی بشم که نه با حرف کسی اونقدر خوشحال بشم یا نه آنقدر ناراحت
چون دارم به این نتیجه میرسم که کسی جز خدای خودت ، خودت، و خانوادت دیگه حرف کسی نباید مهم باشه [منظورم اگه کسی توهینی کرد به این درک و فهم برسم که مهم نیست]
درسته یسری اوقات مهمه ها ولی ...خیلی توضیح نمیدم چون متنم طولانی میشه
...
..
عجب تصمیم کامل و خوبی :))
ماشالله قدر خودتو بدون !
نه چرا طولانی ؟ ..
جر و بحث با مامانم ...
..
ای وای ..
فدای ی تارموت حضرتِ مادر !
اینا خیلی رایج و فوق العاده طبیعی شده ..
اما تو بخوای درست میشه خب ؟