ببخشید این سوال رو میپرسم
میتونم بدونم با چه برنامه ای استیکر میسازی؟
البته اگه دوست نداری نگو
..
چرا ببخشید؟
استیکر ساز ایتا✅
ببخشید که خیلی پیام میدم ولی میشه جواب بدی ؟
چون اون فرد از مهمترین و عزیزترین افراد زندگیمه..
و خیلی سخته که ازم دلخور باشه....
[SSA]
..
چقدر دیرجواب دادم .. 💔
https://eitaa.com/seyedebram/12127
چقدر به فکر مردم بودی آسیدِمن ..
چقدر برامون نگران شدی ..
#آقایرئیسی:)
..
:)
هستی شات بریم؟
اگه آره اینارو بده 👇
شات از اولین نفر و آخرین که امروز چت کردی یا پیام دادید
شات از پیام یکی که حالت رو خوب کنه
شات از بدترین پیام امروزت
..
یاخدا🗿
https://eitaa.com/seyedebram/12136
حدیثه عالییییییی بودددددددددد
ژنژلجژلععبقعطبعژحتحژعب،حت،کت،تل.
..
وای قربونتتتتتتتت بشم😭
https://eitaa.com/seyedebram/12136
عجببب..
تو آپارات اکانت داری خانم حدیثه ****؟؟
اووووو
..
🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿
ها اینم بگم شعرِ رو هم من فرستادم باز چون اسمم جا نشد😂😂
#ریحانه سادات
..
اخه قربونت برم :)
حالا جدی جدی امروز روزِ رفیق بود؟
گوشی ندارم از همجا بیخبرم😭😂
#ریحانه سادات
.
اونروز اره😭