eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
ببخشید که خیلی پیام میدم ولی میشه جواب بدی ؟ چون اون فرد از مهمترین و عزیزترین افراد زندگیمه.. و خیلی سخته که ازم دلخور باشه.... [SSA] .. چقدر دیرجواب دادم .. 💔
https://eitaa.com/seyedebram/12127 چقدر به فکر مردم بودی آسیدِمن .. چقدر برامون نگران شدی .. :) .. :)
هستی شات بریم؟ اگه آره اینارو بده 👇 شات از اولین نفر و آخرین که امروز چت کردی یا پیام دادید شات از پیام یکی که حالت رو خوب کنه شات از بدترین پیام امروزت .. یاخدا🗿
https://eitaa.com/seyedebram/12136 حدیثه عالییییییی بودددددددددد ژنژلجژلععبقعطبعژحتحژعب،حت،کت،تل. .. وای قربونتتتتتتتت بشم😭
https://eitaa.com/seyedebram/12136 عجببب.. تو آپارات اکانت داری خانم حدیثه ****؟؟ اووووو .. 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿
ها اینم بگم شعرِ رو هم من فرستادم باز چون اسمم جا نشد😂😂 سادات .. اخه قربونت برم :)
باز اینم بگم شعره سروده خودم نیستت😔😂 سادات . 🗿
حالا جدی جدی امروز روزِ رفیق بود؟ گوشی ندارم از همجا بی‌خبرم😭😂 سادات ‌. اونروز اره😭
حدیثه تو همیشه حال ما رو خوب میکردی ولی حالا حال خودت خوب نیست اگه خواستی بگو ما هم هر کاری ازمون بر بیاد انجام میدیم . .. بودنتونو شکر :)
خدایا ‌، همه رو به راه راست هدایت کن ناشناسو پر کنن ‌، آمییییین🤌🏻 .. پرررر هست صاحبش نی😭
دل دل نکن ای دل که من افسارم به دستِ عقل داده ام ای دل پس دگر ز من سراغ ز او نگیر که چون یاد او افتم دل گیردو بغض امان ندهد مرا💔 همین طور به ذهنم اومد ولی خب خوب نیس .. وایییییی :)