https://eitaa.com/dakedel/8633
چیکار کنم؟
سخت ترین:مهم نیست
فقط میخوام نجات پیدا کنم((؛
..
شروع کن از کوچیک ترین چیز .. فقط خودت باش و خدات ! همین! نفس هاتو با اجازه خدا بکش..
https://eitaa.com/dakedel/8637
یعنی برای هرکاری ببینم رضایت خدارو دارم یا نه؟؟
..
یجورایی
فقط یادت باشه خدا داره نگات میکنه .. پس روحتو و جسمتو وقف پروردگارت کن :)
https://eitaa.com/dakedel/8639
من همون گمنامی ام که هویتم رو تو پیوی شوما لو دادم ! 😅
#گمنام
..
واییییییییی پیوی
https://eitaa.com/dakedel/8644
بیشتر ِدکه ای ها منو میشناسن ، بدم لو میرم !
..
بله بله
میگن خانوم سه ساله دست هنه رو میگیرن .. دست منم میگیرن ؟
خیلیا ازشون حاجت گرفتن .. خانوم با اون دیتای کوچکیشون خیلی دردارو دوا کردن .
من گنهکارم گردن میگیرن ؟
گریه کردن چیه که من بخوام براش اینهمه اذیت بکشم ؟ ..
توی هیئت هایی که میریم ، میبینم همه زجــه میزنن ، من دریغ از یه قطره اشك..
بی لیاقتی تا چه حد .. ؟ 💔
#گمنام
..
شک نکن دست تورو هم میگیره .....