https://eitaa.com/dakedel/8637
یعنی برای هرکاری ببینم رضایت خدارو دارم یا نه؟؟
..
یجورایی
فقط یادت باشه خدا داره نگات میکنه .. پس روحتو و جسمتو وقف پروردگارت کن :)
https://eitaa.com/dakedel/8639
من همون گمنامی ام که هویتم رو تو پیوی شوما لو دادم ! 😅
#گمنام
..
واییییییییی پیوی
https://eitaa.com/dakedel/8644
بیشتر ِدکه ای ها منو میشناسن ، بدم لو میرم !
..
بله بله
میگن خانوم سه ساله دست هنه رو میگیرن .. دست منم میگیرن ؟
خیلیا ازشون حاجت گرفتن .. خانوم با اون دیتای کوچکیشون خیلی دردارو دوا کردن .
من گنهکارم گردن میگیرن ؟
گریه کردن چیه که من بخوام براش اینهمه اذیت بکشم ؟ ..
توی هیئت هایی که میریم ، میبینم همه زجــه میزنن ، من دریغ از یه قطره اشك..
بی لیاقتی تا چه حد .. ؟ 💔
#گمنام
..
شک نکن دست تورو هم میگیره .....
https://eitaa.com/dakedel/8648
زیاد توبه کردم و باز اشتباهمو تکرار کردم ..
درسته خدا قبول میکنه ، ولی واقعاا روم نمیشه برگردم ..
..
برگرد! ... راه خدا همیشه برای بنده پشیمون و پاکش بازه :)
https://eitaa.com/dakedel/8650
تو عمرم کلا یه هدف داشتم و دارم و مثلاا سعی دارم براش تلاش کنم ..
به قول ِجناب روحبخش ، میخوام مهدیارباشمومهدیاربمونم :)!
ولی متاسفانه نمیشه .. ینی انگار خودم باعث میشم نشه .
مثلا میخوام به نفسم مغلوب باشم ولی اون شیطونه هی وسوسه میکنه ..
تموم ِامیدم به اینه که شهدا دستمو بگیرن و از رو زمین بلندم کنن ، الحدالله که رومو زمین نمیزنن🥲 :) ..
#گمنام
..
همینطوری قوی بمون خب ؟
خیلی ها میخوان شکست تورو تو بندگی ببین !
خیلی ها میخوان تو از امام زمانت دور بشی!
به خدا که الان مولا داره نگات میکنه :)
و میگه :
قول بده مهدی یار بشی ..