eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
دَکِه‌دل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/8751 ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟ چه ارزشی دارد؟؟ خب ندا
ی مثال بزنم؟ مثل این میمونه که تو بری بیرون ، مکان عمومی حالا هر جا بعد یک گاز سمی بزنی حالا به هر مقداری ! تموم فضا رو پر کنی .. بعد بگی به منچه شما نفس نکشید!
حدیثه ‌، دختر دمت گرم ‌:) مث همیشه عالییییییییییییییییییییی ‌.. 🥲❤ حالا به دختر بودنم افتخار میکنم ‌، ممنونم ازت ‌.. .. چقدر خوشحالم کردی :))))))))))))))))
امیدوارم خدا جبران کنه چون واقعا تحمل ندارم ببینم پاداش منِ دخترِ نوجوون با پاداش یه پسرِ نوجوون برابره از لحاظ راحتی و اینا : ) . . .. به هیچ وجه این فکرو نکن !!
https://eitaa.com/dakedel/8759ااا... مامانم رفته بود بیرون.. یه دخترخانمی موهای بلند خرمایی خوشگلش که خدا حفظش کنه.. ریخته بود پشت کمرش‌... بعد یه شالم دور گردنش.. راننده که خانواده ش همراهش بودن پشت فرمون بوده.. محو دختره شده.. نزدیک بود تصادف کنه بی جنبه... مرده ندید بدید .. خب دیگه هر کسی به جای خود .. !
https://eitaa.com/dakedel/8760 نفس کشیدن برای هر فردی واجبه و خب اون مرده باید حواسشو جمع کنه.. هی زی نکنه.. هیزی که مثل نفس کشیدن واجب و ضروری نیس .. مثال بودا ! خانم هم باید رعایت کنه ! یک مرد بی حیا باشه چی میشه ؟؟؟؟ هزار خانم پشتش حرف میزنند ... و میگن مردا همینن ! اما وقتی خانم بی حیا میشه .. دخترا میگن چقدر خوب، حق داره ، دوست داره ! مردا هم به به و چه چه میگن ! فرق نداره ؟
خواهرم اول بگو اسلامو قبول داری ؟ قرآنو قبول داری ؟
https://eitaa.com/dakedel/8765 من فقد میگم حجاب اما نه کامل..که دست و پا بگیره.. من نه طرف دخترای بی حجابم نه هر مذکر دیگه ای.. .. خب عقیده خودتون؟ طبق عقیده خودتون پاسخ بدم
https://eitaa.com/dakedel/8766 حجاب کامل یا غیر کامل خوبه.. اما دست و پا میگیره.. من حجابمو رعایت میکنم تا حدودی مثلا مانتو و شلوار اما شالمو هم خوب سر میکنم.. .. خب احسنت
اینجاست که باید بگم : « نمیدونی تو که عاشق نبودی :) »
https://eitaa.com/dakedel/8766 ببخشید سراو درد اوردم... .. نه بابا این چه حرفیه
https://eitaa.com/Sarbazeharamm/10849 این کلیپ بعد محفل شما.... .. وایییی :)
چرا این روزا همه از کلمه علی الاصول استفاده میکنن؟ .. چون تیکه کلام بچه انقلابی ها شده💀💘 آقامون فرمود ما هم شدیم علی‌الاصول