منی که نمیزارن چادر بپوشم ..
اما مانتو و شلوار و شال میپوشم
ولی دلم چادرمو میخواد :)
..
بابا دختر تو اجر همه رو بردی:)
بابا از دختر بودنتون کیف ببریدد
موقع ازدواج حق طلاق با شماست، حق مسکن با شماست، طرف ی اشتباه بکنه معریه رو میزاری اجرا الانم که گرونیه🤣، خانوما همه چیزاشون سته، خوشگل ترن، موقع خواستگاری جواب نهایی با شماست، تو فامیل دخترا از پسرا سر ترن، دخترا ی سلاح فوق قوی به اسم ناز و قهر دارن، پیرا صبح تا شب باید کار کنن خرج دخترا رو بدن آخرشم دخترا غر غر میکنن، اکثرا معشوقه ها دخترن عاشقا پسرن🤪، همش برا دخترا شعر میگن، روز دختر داریم روز پسر نداریم
(ادامه داره)
[شوخیه]
#آقامصطفی
..
یا خدا 🗿
آقا به سوال
دختر هم باید چشمش پایین باشه تو خیابون ؟!
جلو نامحرم و اینا
..
دختر به جای خود پسر به جای خود
بنظر من پسر بودن هم انقد خوب نیست
همین که با یه نگاه بد میتونه به قول خودمون ایمانش بلرزع
و باید کلی مواظب چشماش باشه .. بنظرم
..
دقیقاااااااااااا
پسر بودن هم سختیای خودشو داره ..
دَکِهدل | آسید؛
بنظر من پسر بودن هم انقد خوب نیست همین که با یه نگاه بد میتونه به قول خودمون ایمانش بلرزع و باید
راحتی هایی که خیلی سخت آدمو امتحان می کنند ..
بچه ها باور کنید خیلیا آرزشونه دختر باشن،مثل من🗿
#دریا🌊
..
دریا جان حالت خوبه ؟ 🗿
پسرا : کاش دختر بودم راحت بودم 🗿
دخترا : کاش پسر بودم راحت بودم 🗿
..
فعععععععععک نکنم
ولی اینکه نمیتونی بری زیارت چون عذر شرعی داری سخت ترین قسمت دختر بودنه
..
_