eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
یه امید ..)) .. چی ؟
منی که نمیزارن چادر بپوشم .. اما مانتو و شلوار و شال می‌پوشم ولی دلم چادرمو میخواد :) .. بابا دختر تو اجر همه رو بردی:)
بابا از دختر بودنتون کیف ببریدد موقع ازدواج حق طلاق با شماست، حق مسکن با شماست، طرف ی اشتباه بکنه معریه رو میزاری اجرا الانم که گرونیه🤣، خانوما همه چیزاشون سته، خوشگل ترن، موقع خواستگاری جواب نهایی با شماست، تو فامیل دخترا از پسرا سر ترن، دخترا ی سلاح فوق قوی به اسم ناز و قهر دارن، پیرا صبح تا شب باید کار کنن خرج دخترا رو بدن آخرشم دخترا غر غر میکنن، اکثرا معشوقه ها دخترن عاشقا پسرن🤪، همش برا دخترا شعر میگن، روز دختر داریم روز پسر نداریم (ادامه داره) [شوخیه] .. یا خدا 🗿
آقا به سوال دختر هم باید چشمش پایین باشه تو خیابون ؟! جلو نامحرم و اینا .. دختر به جای خود پسر به جای خود
بنظر من پسر بودن هم انقد خوب نیست همین که با یه نگاه بد می‌تونه به قول خودمون ایمانش بلرزع و باید کلی مواظب چشماش باشه .. بنظرم .. دقیقاااااااااااا پسر بودن هم سختیای خودشو داره ..
بچه ها باور کنید خیلیا آرزشونه دختر باشن،مثل من🗿 🌊 .. دریا جان حالت خوبه ؟ 🗿
پسرا : کاش دختر بودم راحت بودم 🗿 دخترا : کاش پسر بودم راحت بودم 🗿 .. فعععععععععک نکنم
https://eitaa.com/dakedel/8779 عالیییییییییییم 🌊 .
ولی اینکه نمیتونی بری زیارت چون عذر شرعی داری سخت ترین قسمت دختر بودنه .. _