دَکِهدل | آسید؛
بنظر من پسر بودن هم انقد خوب نیست همین که با یه نگاه بد میتونه به قول خودمون ایمانش بلرزع و باید
راحتی هایی که خیلی سخت آدمو امتحان می کنند ..
بچه ها باور کنید خیلیا آرزشونه دختر باشن،مثل من🗿
#دریا🌊
..
دریا جان حالت خوبه ؟ 🗿
پسرا : کاش دختر بودم راحت بودم 🗿
دخترا : کاش پسر بودم راحت بودم 🗿
..
فعععععععععک نکنم
ولی اینکه نمیتونی بری زیارت چون عذر شرعی داری سخت ترین قسمت دختر بودنه
..
_
خب داشتم میگفتم
روز تخم مرغ داریم روز پسر نداریم، دخترا طلا دارن طلاااااااا طلام گرونه🤣، لباس های دخترا دویست مدله پسرا ی هودی و پیراهن و تیشرت، روی پیشونی فرسته عا نوشتههه هرکی دخمل داره جاش وسط بهشتههه، دخترا از هر انگشتشون دویست و سی و سه تا هنر چیکه میکنه، دختر برا خدا عزیییزه، پسرا موقع خواستگاری باید کار خونه ماشین پوول داشته باشن دخترا هیچکدوم آخرشم رد میشن،خدا دختراو بیشتر دوست داره و خیلیییییییی چیزا که حاال ندارم بگم
راستی همه اینام شوخی بود پسرا به دل نگیرن🤣
#آقامصطفی
..
🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿
https://eitaa.com/dakedel/8783
عزیزم تو هم اگه تو این گرما باید به فکر امتحان زبان میبودی...اینجوری میبودی
#دریا🌊
..
که وردارم بگم ارزو دارم دختر باشم 🗿
اینقد قشنگ بودددددددد که قابل توصیف نیست و حتی من سعی کردم اینو با بقیه هم به اشتراک بذارم:)))))
..
وای وای وای 😭✨
https://eitaa.com/dakedel/8786
از کجا میدونی شاید واقعا آرزو دارم ای کاش دختر بودم..🗿
#دریا🌊
..
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/8786 از کجا میدونی شاید واقعا آرزو دارم ای کاش دختر بودم..🗿 #دریا🌊 ..
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا