https://eitaa.com/dakedel/8839
منظورم اینه منم تو مهدیارشو شرکت کردم😅🦦🎀
#داداشآرمان
..
بله بلع
راضی بودی.؟
https://eitaa.com/dakedel/8838
خب بزا بگم .
یه دورهٔ سه ماهس ، ثبت نام میکنی ، یه کانال مختص به اون دوره میدن خدمتت ، سه تا کلاس داره :[احکام ،اعتقادی ، رشدفردی] احکام هرروز هست ، رشدفردی و اعتقادی یه روز در میون همراه احکام میبینی و یه پك داشتن که داخلش یه جزوه و یه دفتر خلاصة دوره و یه تخته شاسی و یه خودکار و یه پایهٔ گوشی و چندتا برچسب داره . خلاصه خیلییییی خوش میگذره و چندتا ترم داره که هردوره جذااااب تر میشه🕶🎀 .
#داداشآرمان
..
به به:)
https://eitaa.com/dakedel/8840
خیلییییییییییی🥲🎀 .
#دادشآرمان
..
وایییییی😭✨
https://eitaa.com/dakedel/8841
چه عالی پولش چقدره ؟
فقط هنوزم ثبت نام هست ؟
..
فعععک نکنم 🥲
https://eitaa.com/dakedel/8835
سلام عزیزم بله من شرکت کردم
اطلاع دارم
برنزی، نقره ای ، طلایی داره که بله پولی هست
شما اگر نوجوان هستی دوره نقره ای یا طلایی میتونی بگیری؟
حالا اگر راهنمایی دیگه خواستی حتما بگو
..
واییییییی :)))
https://eitaa.com/dakedel/8845
برای قیمت حتما باید سایت را چک کنید
نه دوره چند مدت پیش ثبت نام داشت
از فردا شروع میشه
البته ترم یک و دو متفاوت هست
.
اره اره