eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/8802 شرمنده داداشالان دیدم😂 🌊 .. 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8807 سپاس از همراهی شما🙏 🌊 .. 🗿💘
داداش من کلا قضیه این سید کاظم رو نمی‌دونم😂🗿 🌊 .. مگه میشه 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8887 لابد چون خاله‌ش عم😔😂 :) .. صددرصد🗿👌🏻
https://eitaa.com/dakedel/8883 حاجی چی میگی من کلاً یه سال و نیم منتظر بودم سنم به حد نصاب مهدیارشو برسه ك ثبت نام کنم 🗿🗿🗿 :) .. اینوراست میگه😭
https://eitaa.com/dakedel/8887 باورت میشه من بزرگترم ‌؟ 🤣 .. به به بسلامتی 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8892 الهی بگردم ولی داداش آرمان ۱۰ اسفند 😔😂😭 :) .. :)
https://eitaa.com/dakedel/8891 آره🤗 🌊 .. کیلی هم آلی
https://eitaa.com/dakedel/8893 منظور من ، مهدیار های دو آتشه بود... از اون ها که کسی زندگی و دیدگاهشون را تغییر داد از یاد نمی برند و مثل خانواده دوست دارند... یعنی شما حدودا الان متوسطه اولی؟ .. _
https://eitaa.com/dakedel/8895 من تولدم افتاده شهادت ِمالك قلبم ‌، ایشون سه روز قبل از شهادت ِآسید ‌.. :) اصن عالیییییییییییییییییییییه عااا عالییی ‌. .. :) ....
https://eitaa.com/dakedel/8894 مهم اینه من خاله‌ش عم ، مگه نه بچه 😀؟ :) .. 🗿
چرا حس میکنم دریا بزرگتره؟ .. فقط خدا میدونه