https://eitaa.com/dakedel/8887
لابد چون خالهش عم😔😂
#آقایرئیسی:)
..
صددرصد🗿👌🏻
https://eitaa.com/dakedel/8883
حاجی چی میگی من کلاً یه سال و نیم منتظر بودم سنم به حد نصاب مهدیارشو برسه ك ثبت نام کنم 🗿🗿🗿
#آقایرئیسی:)
..
اینوراست میگه😭
https://eitaa.com/dakedel/8887
باورت میشه من بزرگترم ؟ 🤣
#داداشآرمان
..
به به بسلامتی 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8892
الهی بگردم ولی داداش آرمان ۱۰ اسفند 😔😂😭
#آقایرئیسی:)
..
:)
https://eitaa.com/dakedel/8893
منظور من ، مهدیار های دو آتشه بود...
از اون ها که کسی زندگی و دیدگاهشون را تغییر داد از یاد نمی برند و مثل خانواده دوست دارند...
یعنی شما حدودا الان متوسطه اولی؟
..
_
https://eitaa.com/dakedel/8895
من تولدم افتاده شهادت ِمالك قلبم ، ایشون سه روز قبل از شهادت ِآسید .. :)
اصن عالیییییییییییییییییییییه عااا عالییی .
#داداشآرمان
..
:) ....
https://eitaa.com/dakedel/8894
مهم اینه من خالهش عم ، مگه نه بچه 😀؟
#آقایرئیسی:)
..
🗿
https://eitaa.com/dakedel/8897
عا بله بله .
ولی اونم از سه سال پیش ك با سید کاظم آشنا شدم و نجاتم داد هستم الحمدلله :)😔💘
#آقایرئیسی:)
..
_
https://eitaa.com/dakedel/8899
بله بله🗿✨ .
دارمبراتصبکنتوفقططط . 😊🎀
#داداشآرمان
..
یاخدا😂