تقویم نجومی اسلامی
✴️ دوشنبه 👈11 فروردین / حمل 1404
👈1 شوال 1446👈31 مارس 2025
🕌 مناسبت های دینی اسلامی .
❤️عید سعید فطر بر همه عزیزان مبارک باشد.
🌙⭐️ امور دینی و اسلامی .
❇️امروز روز خوبی برای امور زیر است:
✅امور مقدماتی ازدواج.
✅خرید و فروش.
✅امور زراعی و کشاورزی.
✅آغاز بنایی و خشت بنا نهادن.
✅داد و ستد و تجارت.
✅خرید وسیله سواری.
✅و دیدار با امیران و صاحب منصبان خوب است.
🤕 مریض امروز آزارش زیاد است.(منظور مریضی است که امروز مریض شود)
👶 زایمان خوب و نوزادش محبوب و دوست داشتنی است . ان شاءالله
✈️ مسافرت : مسافرت مکروه است و در صورت ضرورت همراه صدقه باشد.
🔭 احکام نجوم .
🌓 امروز : قمر در برج ثور است و انجام امور زیر نیک است :
✳️خرید طلا و جواهرات.
✳️رفتن به تفریحات سالم.
✳️معامله ملک و مستغلات.
✳️ارسال کالا به مشتری.
✳️خرید کالا و ما یحتاج.
✳️و مبادله اسناد و قولنامه نیک است.
🔵برای نگارش حرز ادعیه حکاکی نماز و بستن حرز خوب است.
✳️ برای پیوستن به کانال ما و دریافت تقویم نجومی روزانه کافی است کلمه "تقویم همسران"را در تلگرام و ایتا جستجو فرمایید .
👩❤️👨 مباشرت و مجامعت ، مباشرت امشب ( شب سه شنبه ) ، فرزند چنین شبی دستانی سخاوتمند دارد و زبانش از دروغ و غیبت و تهمت پاک است و برای سلامتی جسم مفید است. ان شاءالله.
💇♂ طبق روایات، #اصلاح_مو (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث کوتاهی عمر است.
🔴حجامت #خون_دادن یا #حجامت در این روز از ماه قمری ، برای رگ ها ضرر دارد.
🔵 ناخن گرفتن دوشنبه برای #گرفتن_ناخن، روز مناسبی است و برکات خوبی از جمله قاری و حافظ قران گردد.
👕دوخت و دوز.
دوشنبه برای بریدن و دوختن #لباس_نو روز بسیار مناسبی است و آن لباس موجب برکت میشود.
✴️️استخاره با قرآن.
وقت #استخاره در روز دوشنبه: از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعداز ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن)
❇️️ ذکر روز دوشنبه: یا قاضی الحاجات ۱۰۰ مرتبه
✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۱۲۹ مرتبه #یا لطیف که موجب یافتن مال کثیر میگردد.
💠 ️روز دوشنبه طبق روایات متعلق است به #حضرت_امام_حسن_علیه_السلام و #امام_حسین_علیه_السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.
😴تعبیر خواب
شب سه شنبه اگر کسی خواب ببیند
تعبیرش از آیه ی 2 سوره مبارکه "بقره" است.
الم . ذالک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین...
و از مفهوم آن استفاده می شود که خبری در قالب نامه یا حکمی به وی می رسد و باعث خوشحالی خواب بیننده شود. ان شاءالله و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید .
🌸زندگیتون مهدوی🌸
صبح رو
با یه لبخند روی لبم شروع میکنم
که بهونش
خوشیه با #تُ بودنه..
صبحت بخیر دلیل زندگيم ♥️
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫 سخنان جالب استاد شجاعی(حفظه الله ):هر بار جذابیتی که برای نامحرم ایجاد میکنید؛ انرژیِ منفی ایجاد شده در درون شما از قلب محارمتان دورتان میکند❗️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
❤️
#سیاستهای_زنانه
چقدر محبت کنیم؟
محبت کردن به معنای اطاعت مطلق و نادیده گرفتن تمام حقوق خودت نیست.
محبت بی انتظار خیلی قشنگه و معجزه میکنه، محبت بی انتظار سنگ سخت و سیاه رو نرم و انعطاف پذیر میکنه.
اما فراموش نکنیم که سیاست های زنونه رو چاشنی این محبت کنیم تا برای اطرافیان خودمون ایجاد حق نکنیم.
با اون ظرافت های زنونه طوری رفتار کنیم که دیگران تشنه محبت ما باشند نه اینکه کارهای ما رو انجام وظیفه بدونن!
🔻مثلا امروز میخوایی خرید خونه رو خودت انجام بدی!
اول لیست کامل خریدت رو روی کاغذ بنویس و بزار کنار میز صبحانه،وقتی دارین صبحانه میل میکنین بگو:
(عزیزم اینم لیست خریدمون ،میدونم زیاده و خستت میکنه ولی چاره ای نیست دیگه باید انجام بشه)
بعد از چند دقیقه
( حالا اشکالی نداره عشقم میدونم که کارت خیلی زیاده و خسته میشی واسه همین این دفعه رو من میرم خرید )
◂ خرید کردن وظیفه شما نیست براش عادت نشه
◂ سختی کار رو یاد اوری کردی که وقتی انجامش دادی ازت تشکر کنه.
◂ اینکه دوستش داری و گرفتاری و خستگیش واست مهمه
◂ محبت خودت رو بهش ابراز کردی.
#خانوما_بخونن
عروس رويايی برای خانواده همسرتان باشيد
خودتان را عزيز كنيد❤️❤️❤️
ميخواهيد عزيز شويد بايد همواره از هوش خود استفاده كنيد، گاهی وقت خريد كردن هديه كوچكی برای مادر يا خواهر شوهرتان بخريد و به او مثلا بگوييد : به محض ديدن رنگ اين روسری ياد شما افتادم و تصور كردم درصورتی كه شما اين روسری را سر بكنيد چقدر زيبا ميشوی
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت56 خسرو فریاد و با صدای بلندی فرامرز رو صدا زد، چشم هاش انگار کاسه ی
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️
#حوریه
#پارت57
فهیم سرم رو بغل گرفت و بوسه ای به موهام زد و گفت
+غصه نخور قربونت برم. برو یکم استراحت کن، تا شب چند ساعتی وقت هست
منو برد تو اتاق و مجبورم کرد استراحت کنم، اما چطور میتونستم بخوابم وقتی هنوز صدای خسرو تو سرم بود... صدای دوستت دارمش...وقتی از چشم هام تعریف میکرد... پاهام رو تو شکمم جمع کردم و چشم بستم و سعی کردم بخوابم
نمیدونم چند ساعت چشم بسته بودم که صدای بحث به گوشم رسید، نیم خیز شدم و گوشم رو تیز کردم، صدای هاشم بود...
+حوری زن منه.. به چه حقی نمیذاری ببینمش
فهیمه با عصبانیت گفت
+کدوم زن؟ زن زوری؟ زنی که به زور ازش بله گرفتید؟ شما جای پدرشید... چطور همچین ظلمی در حق خواهر من کردید
+خواهر شما پدر داشته، پدرشم راضی به این وصلت بوده، فکر نمیکردم لازم باشه از تک تک فامیل اجازه عقد بگیرم. حوری زن منه، منم میخوام زنم رو با خودم ببرم شهر...
فرامرز سعی کرد میونه رو بگیره
+هاشم جان... اجازه بده صحبت کنیم، آخه شما جوون هجده ساله نیستی که درگیر احساسات بشی، حوری جای بچه ی شماست! این عشقی که شما ازش دم میزنی عشق سر پیریه... بیا و مردونگی کن، صیغه رو پس بخون. بذار این دخترم بره سر درس و مدرسه اش... به خدا ثواب داره، از مردونگی به دوره این دختر رو تو این سن مجبور کنید باهاتون زندگی کنه
با ترس تو خودم جمع شدم، با خودم گفتم حتما هاشم قبول میکنه، اما اشتباه میکردم
آقا هاشم با صدا خندید و گفت
+ببین کی داره این حرف رو به من میزنه! گلی به جمالت آقا فرامرز! تو که بدتر از من کردی! من اگر اومدم خواستگاری این دختر نه زن دارم نه بچه، اما تو چی؟ با زن و دو بچه عین دسته ی گل سر پیری به فکر تجدید فراش افتادی؟ زن جوون گرفتن واسه شما ثوابه واسه ما گناه؟ شما دیگه منو نصیحت نکن که آدم خنده اش میگیره
آقا فرامرز حق به جانب گفت
+من هرکاری کردم لااقل انقدر مرد بودم که رضایت طرف مقابلم رو بگیرم، نه که به زور ازش بله بگیرم
+نه... شما انگار حرف حساب سرتون نمیشه
فهیمه با خشم گفت
+اصلا میدونی چیه آقا هاشم، من اجازه نمیدم حوری با شما بیاد. چه سند و مدرکی دارید که ثابت کنه حوری زن شماست؟ بخواید داد و بیداد کنید هم آژان خبر میکنم حساب کار رو بده دستتون
+خیلی خب... پس میخوایید مانع من بشید... باشه.. بعد این هر اتفاقی بیفته باعث و بانی اش خود شماید. یادتون نره. من اومده بودم با عزت و احترام زنم رو ببرم، شما نذاشتید
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫تربیت دختر با پسر خیلی فرق میکنه ،
اگر برخوردتون با دختر و پسر یکسانه ، سخت در اشتباهید ،
برای اینکه بدونید با یه دختر چطور باید برخورد کرد
این ویدیو رو ببینید
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت57 فهیم سرم رو بغل گرفت و بوسه ای به موهام زد و گفت +غصه نخور قربونت
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️
#حوریه
#پارت58
اینو گفت و کمی بعد صدای کوبیدن در سالن به گوشم رسید. فهیمه با حرص گفت
+مردک یک پاش لب گوره هو..س زن سیزده ساله کرده! عقدنامه ای که در کار نیست، یک خطبه بوده که بین خودشون خونده شده
فرامرز اما منطقی تر از فهیمه بود
+وقتی آقات پشتشه کاری از ما ساخته نیست فهیمه جانم، الان بیرونش کردیم. میره با آقات برمیگرده، جلوی آقات که نمیتونیم وایستیم
سکوت فهیمه که طولانی شد فهمیدم حق با فرامرزه... آقا آدمی نبود که همچین لقمه ی چرب و نرمی رو از دست بده
کمتر از نیم ساعت بعد دوباره در خونه زده شد، اینبار آقا پشت در بود، با مشت به در میکوبید و اسم من رو میبرد
از زور گریه نفسم بالا نمیومد. با خودم گفتم فهیم و فرامرز نمیذارن دست اون مرد بهم برسه، جلوی آقا هم در میان... به قول فهیم هیچ سند و مدرکی نبود که نشون بده من زن اون مردم...
اما نه فهیم و نه فرامرز نتونستن جلوی آقا رو بگیرن. آقا فریاد میزد و میگفت میرم ازتون شکایت میکنم و میگم دخترم رو دزدیدید... میگفت حوری زن هاشمه، شاهد عقدشون هم خودم بودم، شما هم اگر میخوایید پای آژان به خونه اتون باز نشه بهتره حوری رو بفرستید بیاد
دیگه حتی برای فرامرز هم احترام قائل نبود، مدام دری وری بار فرامرز میکرد و میگفت خودت سر پیری با یک زن و دو بچه اومدی دختر بچه سال منو عقد کردی، کیف و حالت رو کردی حالا میخوای عقد دختر منو بهم بزنی! حتی انقدر وقیح بود که با صدای بلندی هوار میکشید و میگفت این مرد به خواهرزنش چشم داره وگرنه دلیلی نداره اونو بیاره خونه اش و نذاره با شوهر شرعی و قانونیش بره سر زندگیش
همین حرف هاش باعث شد فرامرز دست بکشه از حمایت من... حق هم داشت، براش زشت بود که تو اون سن و سال آقا صداش رو بندازه تو سرش و تو در و همسایه همچین تهمت هایی بهش بزنه! شک نداشتم این مرد اگر پدرزنش نبود فرامرز یک دندون سالم تو دهنش نمیذاشت... اما دستش بسته بود و مجبور بود احترام مردی رو نگه داره که نه مرد بود و نه پدر...
حرف های آقا لحظه به لحظه حالم رو بدتر میکرد
باورم نمیشد این مرد پدر ما باشه! فهیم وقتی دید هیچ جوره حریف آقا نمیشه با قول اینکه من رو میاره تحویل آقا میده کمی آقا رو آروم کرد و خودش اومد سروقت من
با گریه در اتاق رو باز کرد و محکم بغلم کرد
+ببخش آبجی... ببخش که نتونستم برات کاری کنم... دیدی که چه حرف هایی زد... چه تهمت هایی به فرامرز بیچاره زد... به خدا دلم میخواست از خجالت آب شم و برم تو زمین... ببخش که زورم به این مرد نمیرسه
💗💗با همسرتان ارتباطی شفاف وصادقانه برقرار کنید💗💗
✅زنان راهکارهای زیادی دارند که میتوانند به واسطه آنها مردان را از نظر احساسی درگیر خود کنند. در حالی که برخی زنان میکوشند با نادیده گرفتن مشکلات و تظاهر به تغییر سبک زندگی نظر شوهرشان را به خود جلب کنند، برخی دیگر تلاش میکنند با استفاده از برقراری ارتباط، رابطه ای مستحکم ایجاد کنند. آنچه را که میاندیشید در رابطه شما درست و یا نادرست است، صادقانه با همسر خود در میان بگذارید. با این کار این فرصت به وی میدهید تا انتظارات شما را درک کند و خود نیز آزادانه انتظارات و احساساتش را بیان کند. بدینترتیب فرصتی فراهم میشود تا هر دو شما رابطه دوستانهتری برقرار کنید.
همسرانه
♥️🍂💫❄️
🍁
💫
🍂
♥️
#انگیزشی
به هر موفقیتی که رسیدی، آدمها سر میچرخانند و به تو نگاه میکنند و متر برمیدارند و فاصلهی خودشان تا تو را اندازه میگیرند.
#کمتر کسی ازخودش میپرسد: این آدم چه سختیها و مشکلاتی را طاقت آورده تا به اینجای راه رسیده و چه مسیر سخت و طاقتفرسایی طی شده تا یک انسان به این شرایط و جایگاه برسد؟!
#انگار مسیرِ ناهموارِ #موفقیت، نامرئیست و هرگز کسی جز خودت نخواهد فهمید؛ برای اینکه به رویای کودکی، نوجوانی یا جوانیات برسی چه رنجهایی را به جان خریدی و چقدر خودت را از آسایش و تفریح محروم کردی تا الآن و این #لحظه بتوانی در شرایط ایدهآلتری زندگی کنی و به جهان، از زاویهی بلندتری نگاه کنی.
آدمها اکنونِ تو را میبینند و تصور میکنند همان ابتدا روی قله متولد شدهای و این باعث میشود ناامید شوند و نپذیرند که هر موفقیتی حاصل بسیار تلاش کردنها و خود را از تفریحاتِ بسیاری محروم کردنها و جنگیدنها و صبور بودنهاست.
در پسِ هر #موفقیتی سالها تلاش هست و مسیرِ هر قلهای از دامنهای سخت و ناهموار میگذرد و برای رسیدن به هر مقصدی، باید مسیر را و سختیهای مسیر را پذیرفت و به رسمیّت شناخت
♥️🍁🍂🍁🌿
🌿
🍁
🍂
♥️
#تکنیک_رفع_عصبانیت
🌱#برای_اینکه عصبانیت تان را بدون سرزنش و توهین به طرف مقابل به زبان بیاورید از کلمه «من» استفاده کنید.
به جای اینکه بگویید:
«تو اعصاب من رو داغون می کنی! تو عذابم میدهی! درکم نمی کنی! تو نمی فهمی! تو همه چیز را تحمیل می کنی و…»
#بگویید: «من عصبانی هستم❗️ حال من خوب نیست! من نمی توانم این تصمیم را قبول کنم! برای من سخت است با این مساله کنار بیایم.»
🌱در این صورت آتش جنگ را شعله ور نکرده اید و بدون تخریب و سرزنش طرف مقابل حرف خودتان و حتی حرف آخر را زده اید.