eitaa logo
سخنان ناب دکتر انوشه👌
17.4هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
19.6هزار ویدیو
34 فایل
روانشناسی دکتر انوشه 💫﷽💫 تبلیغات پر بازده https://eitaa.com/joinchat/624099682C3e1a6dd3b9
مشاهده در ایتا
دانلود
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت111 نکنه تک پسرش دلباخته دختر سیفی گدا شده، اما خیلی وقت هام تو خل
🤝♥️ دوستش داشتم اما هربار میدیدمش یاد تحقیر کردن هاش می افتادم و حس میکردم نباید به این زودی وا بدم و بهش نشون بدم که بی میل نیستم به ازدواج باهاش... سعی کردم عین فرشته خانم رفتار کنم، گلویی صاف کردم و پا روی پا انداختم و گفتم +همونطور که بابام گفت... همینکه گفتم بابا، محمد با بهت نگاهم کرد، اشک تو چشم هاش جمع شده بود... اولین بار بود بابا صداش میکردم، کمی خودم رو جمع و جور کردم و ادامه دادم+من.. میخوام برم مدرسه و درسم رو بخونم، تا دیپلمم رو نگیرم به شوهر کردن فکر نمیکنمخسرو معذب تو جاش جابه جا شد و گفت +جسارت نباشه، من میتونم تنها با حوری جان حرف بزنم؟ در حد چند دقیقه... تو حیاط یا هرجا شما صلاح میدونیدبابا نگاهی به من انداخت و گفت+اگر دوست داشته باشه من مشکلی ندارم از خدام بود باهاش حرف بزنم، یک جواریی با دست پس میزدم و با پا پیش میکشیدم. تو دلم خندیدم و گفتم توام مرض داری حوری! اگر نمیخواییش این اشتیاقت واسه تنها شدن باهاش دیگه چیه! با اجازه ی بابا به سمت حیاط رفتیم، روی تاب گوشه ی حیاط نشستم و کمی خودم رو هول دادم. خسرو روبه روم ایستاد و گفت+حوری... نگام کنزیر چشمی نگاهش کردم، کمی بهم نزدیک شد و گفت+میشه تاب نخوری من حرفم بزنم؟ نوچی گفتم و بیشتر خودم رو هول دادم+اینکه گفتی میخوای درس بخونی و شوهر نکنی ناز کردن بود دیگه، مگه نه؟ میخوای ببینی تا کجا پات ایستادم؟ با تلخی گفتم+ناز کردن؟ دختر سیفی گدا رو چه به ناز کردن آقا خسرو، چیه؟ تا فهمیدی حوری خانواده درست و حسابی پیدا کرده عاشق و شیفته اش شدی! قبلش که من نوکر خونتون بودم و لایق بدترین حرف هانفس عمیقی کشید و گفت+غلط کردم، خوبه؟ کله ام باد داشت، فکر میکردم هر چی تلخی کنم بیشتر خاطر خواهم میشی... به خدا من قبل اینکه حقیقت رو بفهمم دوستت داشتم، که اگه نداشتم از دست هاشم نجاتت نمیدادم. حوری... من از همون روز اولی که افتادی تو حوضچه و خیس آب شدی مهرت به دلم افتاد، منتهی انقدر غد و مغرور بودم که نمیخواستم قبول کنم عاشق ی دختر ساده روستایی شدم، دختری که با همین سادگیش منو اسیر خودش کرد.من خواب راحت ندارم حوری، هربار چشم میبندم یاد ظلم هایی که بهت شده میفتم و آتیش میگیرم... خودم رو فحش میدم که چرا نتونستم اون شب بارونی زودتر به دادت برسم، یا چرا مانع صیغه شدنت نشدم... به خدا قسم حوری، جواب رد بدی بهم داغون میشم... من دوستت دارم حوری
 ▲هیچ چیز و هیچ کس را به شوهرتون ترجیح ندین برای چی ؟ چون مردها خیلی حساسند این تو ذهنشون میمونه. به خاطر بچه ها زندگیتون رو تلخ نکنین. ▲ امار نشون داده بیشترین دلایل طلاق به خاطر بچه هاست .مردها میتونن زنی میخوان قبل از بچه داری و خونه داری معشوقه بی نقصی واسشون باشن تا الان  به زنان زشت یا زنان چاقی برخورد کردید که شوهراشون عاشقشونن .بعد خانمی هم دیدین که اعتراف کنه سالیان سال داره بیرون خونه کار میکنه توخونه داری و بچه داری چیزی کم نذاشت اما شوهرش بهش خیانت کرده؟! ▲باید بدونه که چقدر عاطفه و وقت و جسمش رو خرج شوهرش کرده؟! معشوقه شوهراتون باشین .از جسم و زبان و عقلتون کمک بگیرین
هدایت شده از تبلیغات گالری هنرمندان🎻
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باورت میشه این نتیجه استفاده از تنها ۴ ماه نه تنها پیسی و پسوریازیس بیماری های پوستی خودایمنی دیگه مثل اگزما لیکن پلان ماکولار الوپسی و... زا میتونی اینجا کامل از بین ببرید فقط کافیه وارد کانال زیر بشین مابقی نمونه های درمان شده را ببینی و از مشاورین تخصصی و رایگان مشاوره بگیری کانال رسمی اکادمی درمانی 👇🏻👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/463143857C2b621a70f9 جهت دریافت مشاوره 👇🏻👇🏻 @peel_therapy @peel_therapy 09140441226
📌برای نجات رابطه‌ات؛ به جاي جملاتي كه با «تو» شروع می‌شود از جملاتی استفاده كن كه با «من» شروع می‌شود؛ ⛔«تو به حرف‌های من گوش نميدی» ✅ «من دوست دارم به حرفام گوش بدی» ⛔«تو خیلی ولخرجی» ✅ «مي‌خواهم بيشتر پس انداز كنيم» ⛔«تو به من اهميت نمیدی» ✅«من احساس طردشدگي ميكنم» وقايع را ‎بدون ارزیابی بيان كن. به جای اتهام زدن يا سرزنش كردن، فقط آنچه را كه میبينی بيان كن؛ به جای «تو بلد نیستی یکبار بهم زنگ بزنی» بگو:  «مثل همیشه، باز من احوالتو پرسیدم » . اين روش نيز كمك میکنه كه به جاي احساس تهاجم و دفاعي گرفتن، واقعاً به نظريات شما توجه كند
*🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌼🍃 🧚‍♀🫧💫 اگه زنگ گوش دلیل پزشکی نداشته باشه اونوقت میتونین به دلایل معنوی فکر کنین 1_غیب شنوی یک صدای زنگ با فرکانس بالا که سریع میادو میره این افراد دارای شهود، توانایی دیدن و احساس ارواح پیام ها از ارواح و فرشته ها دریافت میشه با موسیقی ارتباط دارن 2_اتصال با فرشتگان زنگ کوتاه، با صدای بلند و فرکانس بالا همزمان به اعداد جلوی چشم دقت کنید و معنی ارتعاشی اونو چک کنین 3_براتون اقبال خوب توی راهه یک زنگ با فرکانس بالا و سریع در گوش چپ این افراد در حال گذر از یک دوره رشد توی زندگی خودشون هستن دریافت ارتعاشات قوی و مثبت تغییرات مثبت در زندگی 4_حمله روانی زنگ با فرکانس پایین در گوش راست هشدار ارواح برای یک حمله روانی دریافت انرژی منفی از شخصی یا جادوی سیاه 5_انرژی منفی در دنیای فیزیکی زنگ کم در گوش چپ بی نظمی در محیط اطراف به همراه انرژی منفی در محیط 6_تغییر در حالت های ارتعاشی و درک ارتعاش بالاتر زنگ شدید در گوش موقع مدیتیشن، احساس فشار روی چشم سوم، باز شدن چاکراها این افراد دانش و اطلاعات در مورد دامنه اثیری بالاتر دریافت میکنن 7_تداخل الکترونیکی حساسیت به وسایل الکترونیکی از عقیق سیاه و فلوریت استفاده کنید به طور کلی در مسائل معنوی زنگ گوش چپ پیام های مربوط به دنیای فیزیکی و انرژی چیزها و افراد اطراف شماست زنگ گوش راست پیامی از جهان و ابعاد بالاتر ❌توجه کنید اگه زنگ گوش دلیل پزشکی نداشته باشه اونوقت میتونین به دلایل معنوی فکر کنین
*🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌼🍃 📕حکایتی پندآموز و زیبا 👤مردی داستان خود را بازگو میکند و میگوید . ❣من دارای شش دختر بودم و زنم دو باره حامله شد با خودم گفتم : اگر زنم دو باره دختر بیاره من طلاقش میدهم ، ولی چیز عجیبی برام پیش آمد شب در خواب دیدم که دو مامور آمدند دست من را گرفتند و به جهنم بردند 🔥 ولی جهنم هفت دروازه دارد ... ⚡️من را به هر دری که میبردند یک دختر از دخترهام جلوی در نشسته بود نمیگذاشت که مرا از اون در ببرند تو. 💫ولی شش دخترم مرا از در جهنم نجات دادن تنها یک در مانده بود که مرا ببرند. ✨مرا به اون در بردند ولی از خواب پریدم. همون جا شکر و سپاس خدا را کردم و توبه کردم 🤔 فهمیدم که هیچ کار خدا بی حکمت نیست. ☝️🏻 شاکر باشیم به اون چیزی که خداوند به ما عطا میکند 👌🏻 چون پسر و دختر تنها دست خداست . 👌🏻وآنچه الله می پسندد از انتخاب ما بهتر است🌹 💥 به فرمودیه این آیه که در سوره شوری خداوند عزوجل میفرماید: 👇🏻 👈🏻 لِّلَّهِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ يَهَبُ لِمَن يَشَاءُ إِنَاثًا وَيَهَبُ لِمَن يَشَاءُ الذُّكُورَ 👈🏻 ﻣﺎﻟﻜﻴﺖ ﻭ ﺣﺎﻛﻤﻴﺖ ﺁﺳﻤﺎﻧﻬﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺧﺪﺍ ﺍﺳﺖ ، ﻫﺮ ﭼﻪ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻣﻰ ﺁﻓﺮﻳﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻛﻨﺪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻰ ﺑﺨﺸﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﭘﺴﺮ. (49) 👈 أَوْ يُزَوِّجُهُمْ ذُكْرَانًا وَإِنَاثًا وَيَجْعَلُ مَن يَشَاءُ عَقِيمًا إِنَّهُ عَلِيمٌ قَدِيرٌ 👌🏻 ﻳﺎ ﺍﮔﺮ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻛﻨﺪ ﭘﺴﺮ ﻭ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ میدهد ﻭ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻋﻘﻴﻢ میگذارد ! (50) 🤔چه کسی گمراهتر از این است که از غیر خدا پسر یا دختر بخواهد بجز نادانان ؟ ☺️ وقتیکه روح در تو دمیده میشود در شکم یک زن هستی ☺️ وقتیکه بدنیا می آیی گریه میکنی در آغوش یک زن هستی. 💌 بفرست برای دوستانت، صدقه جاریه
💫دائم نگویید که می روم 👈 هر مردی احتیاج دارد که بداند تنها و تنها به خاطر خودش دوست داشته می شود و از پس راضی کردن همسرش بر می آید. 👈 این تصور به آنها احساس غرور و قدرت می دهد، پس این حس را از همسرتان نگیرید. 👈 زنانی که مدام همسرشان را از نبودشان می ترسانند، همان کسانی هستند که شریک زندگی شان را به نبود خود عادت می دهند.
🌺رفتاری هایی که به خاتمه میده : 💢ازاینکه همیشه فکر کنید حق با شماست دست بردارید ، به طرف مقابلتون فضا بدید که اونم دیدگاهش رو بگه. 💢با آرامش صحبت کنید ، این یک مهارته ، پس من نمیتونم و من اینطوری ام و بد حرف میزنم ولی تو دلم چیزی نیست رو بزارید کنار و این مهارت رو یاد بگیرید و بحث رو به حاشیه نبرید . 💢درجهت پیدا کردن راه حل صحبت کنید راه حل هارو که پیداکردید شروع کنید به صورت شفاف ،دربارشون صحبت کنید و ریز خواسته هاتون رو بگید ، راه حلی که به نفع هر دو نفرتونه رو انتخاب کنید . 💢راه حلی که برای هر دوتون برد_برد باشه و حال هر دوبعد از مکالمتون خوب باشه.
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت112 دوستش داشتم اما هربار میدیدمش یاد تحقیر کردن هاش می افتادم و حس
🤝♥️ دلم لرزید از شنیدن این جمله، با خودم گفتم انقد خودتو دست بالا نگیر حوری خانم، وقتی دوستش داری چرا طاقچه بالا میذاری واسش؟ حرکت تاب رو کند کردم و نگهش داشتم، خسرو سرش رو پایین آورد و گفت+منو ببین پری خانم، خواب شب رو ازم گرفتی،همه جا نقش چشم هات جلومه، مگه میتونی به راحتی جواب رد بدی؟ دل خسرو رو اسیر کنی و بگی میخوام درس بخونم؟ لب گزیدم و ناخودآگاه لبخندی روی لبم نشست+ای جانم... به خدا وقتی میخندی انگار دنیا رو بهم میدن.. بیام خواستگاری پری کوچولو؟ بچه بودم و به عمرم کلمات محبت آمیز نشنیده بودم، برای همین با کوچکترین حرف خسرو به قولی وا دادم و نیشم تا پس گوشم باز شد. اگه ننه اونجا بود گوشم رو میکشید و میگفت شرم کن دختر، آدم با دو تا عزیزم و جونم وا نمیده که! سنگین رنگین باش، بذار واسه داشتنت پاشنه ی در رو از جا بکنناین حرف هایی بود که وقتی برای ملیح خواستگار اومده بود بهش زده بود. با یادآوری ملیح نگران شدم و گفتم+هاشم...یعنی عموتون... میدونید که رفته خواستگاری خواهرم؟ خسرو اخمی کرد و گفت+گفتم که، حساب من از عموم سواس من مخالف این وصلتم، اما مگه اون منتظر موافقت یا مخالفت من میشینه؟ تنها راه بهم خوردنش مخالفت خانواده اته، وگرنه کاری از ما ساخته نیست. اینا رو ولش کن، خواهرت بزرگه و صلاح خودشو بهتر میدونه، منم راستش با فرامرز هماهنگ کردم قبل اینکه بیام اینجا رفتم خونه ی فهمیه خانم، با ملیح خانمم حرف زدم، گفتم عموی من همچین آدمیه، فردا روز دلگیرنشید که چرا نگفتید! گفت خودم همه ی اینا رو میدونم! من بلدم چطور درستش کنم... والا من موندم از حرفشفکر میکردم وقتی بشنوه بترسه و سریع این مراسم رو بهم بزنه، اما انگار خواهرت افتاده سر لج و هیچکسم حریفش نمیشه... بعدم گفتن میخواییم واسه خرید عقد بریم و منم دیدم دارم آدم بده ی ماجرا میشم، خداحافظی کردم و زدم بیرونبا غصه گفتم+ملیح لج کرده، بیشتر از همه انگار با خودش لج کرده...خسرو نشست کنارم و گفت+من به خاطر تو پاشدم رفتم هرچی از عموم میدونستم به خواهرت گفتم. چون نمیخواستم فردا روز تو از دستم دلخور بشی. هرچند میدونم این حرف ها به گوش عموم میرسه و حسابشو ازم پس میگیره. اما تو واسم از هر کسی مهمتری حوری... حالا جواب منم بده. بیاییم خواستگاری؟لب گزیدم و گفتم+باید با بابام حرف بزنم، نمیشه که سرخود واسه خودم خواستگار دعوت کن
ﭼﺸﻤﻬﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪ،🌺🍃 ﺩﺭ ﺩﻟﺖ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮ، ﺷﺎﻳﺪ ﺁﺭﺯﻭیی ﺩﺍﺭی، ﺷﺎﻳﺪ ﺩﻋﺎیی ﺑﺮﺍی ﻳﮏ ﻋﺰﻳﺰ ﻭ ﻳﺎ ﺷﮑﺮﺵ بگو می‌شنود ﺍﻳﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍی ﺧﻮﺩﺕ ﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ؛ پرﻭﺍﺯ ﺩلت ﺭﺍ حس خواهی کرد شبتون آروم پرازیادخدا🌟🌙 💚