eitaa logo
سخنان ناب دکتر انوشه👌
17.4هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
19.6هزار ویدیو
34 فایل
روانشناسی دکتر انوشه 💫﷽💫 تبلیغات پر بازده https://eitaa.com/joinchat/624099682C3e1a6dd3b9
مشاهده در ایتا
دانلود
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت122 فهیم ظرف خورشت رو روی زمین گذاشت و گفت+چی؟ یعنی چی؟ +براتون ع
🤝♥️ حنیفه اشاره کرد تا حرفی نزنیم. منم سرم رو پایین انداختم و مشغول انداختن تشک ها شدم. نیم ساعتی با دخترا حرف زدیم و بعد با تشر ننه که میگفت صبح زود باید برید گرمابه خوابیدیمنیمه های شب بود که از شدت تشنگی چشم باز کردم، از جا بلند شدم تا برای آب خوردن برم که حس کردم صدای گریه ی ضعیفی از اتاق تهی میاد، با احتیاط از بالای سر دخترا رد شدم و دم در فالگوش ایستادم، صدای گریه ی آروم ملیح بود، گریه اش دلم رو ریش کرد، یواشکی در رو باز کردم و داخل شدم، تو تاریکی اتاق متوجه شدم که ملیح سریع لباسش رو پایین کشید و چیزی رو زیر بالشش مخفی کرد. با تعجب جلو رفتم و گفتم +آبجی، گریه میکنی؟ طوری شده؟ ملیح دستی به صورتش کشید و گفت+در رو ببند... صدا میره بیرونسریع در رو بستم و نزدیکش شدم، ملیح هق هق کنان دست کرد زیر بالشش و گفت+اینو بمال به کمرم... خیلی میسوزهبا تعجب گفتم+اینجا خیلی تاریکه... بریم تو حیاط، یا تو مطبخ... اینجا که من چیزی نمیبینمملیح با غصه گفت+باشه، فقط قسم بخور به جون ننه که هرچی امشب دیدی و شنیدی رو همینجا چال کنی و صبح حرفی ازش نزنی... هرچی دیدی کر و کور و لال میشی حوری،وگرنه دیگه کلامی باهات حرف نمیزنمسری تکون دادم و باشه ی آرومی گفتم و بعد با احتیاط هر دو به سمت مطبخ رفتیم، تک لامپ مطبخ رو روشن کردم و ظرف سفید رنگی که دست ملیح بود رو ازش گرفتم و گفتم+این چیه؟ پشت بهم نشست و پیراهنش رو بالا زد، با دیدن کمرش هینی از وحشت کشیدم و دستم رو روی دهنم گذاشتم تا صدام بیرون نره... کمرش به طرز بدی سوخته بود و یک لایه از پوست کمرش ریخته بود... پوستش قرمز شده بود و به شدت التهاب داشت. با وحشت گفتم+ملیح... ملیح جان... کی... کی این بلا رو سرت آورده؟ شونه های ملیح لرزید و روی زمین فرود اومد، دویدم جلو و محکم بغلش کردم، تو بغلم عین ی گنجشک میلرزید، چنگی به بلوز تنم زد و هق هق کنان گفت+خدا لعنت کنه رضا رو.. خدا لعنتش کنه که منو به این حال و روز انداخت... اگر نامزدی رو بهم نزده بود من الان سر خونه زندگیم بودم... تو بگو حوری، گناه من چی بود که نامزدم پسم زد؟ به جون ننه ما مشکلی نداشتیم، تا دو روز قبل اینکه بهم بزنه تو همین مطبخ بهم گفت دوستم داره، گفت برام مهم نیست بابات کیه، من خودتو میخوام... منم با همه چیش ساخته بودم
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت123 حنیفه اشاره کرد تا حرفی نزنیم. منم سرم رو پایین انداختم و مشغو
🤝♥️ چشمم به طلا های فهیم بود، حسرت خواستگار حنیفه رو میخوردم اما دلم خوش بود که نامزدم دوستم داره، که اگه دستش تنگه لااقل دلش با منه، اگه اون با بی رحمی منو پس نزده بود منم مجبور نمیشدم زن هاشم بشم که عاقبتم بشه این... بوسه ای به صورتش زدم و گفتم+نکن ملیح، اینکارو با خودت نکن، ازش جدا شو، ما همه حمایتت میکنیم... نمیذاریم آقا اذیتت کنه، گذشت زمانی که آقا همه کاره بود و میتونست زور بگه، الان فهیم شوهر کرده، حنیفه داره میره سر زندگیش، من زندگی جدیدی رو شروع کردمما دیگه زیر بار منت آقا نیستیم که ساکت بمونیم... تو کمرت رو تو آیینه دیدی آبجی؟ چیکارت میکنه؟ داغ میذاره رو تنت؟ آره؟ دستش بشکنه الهی... کثافت... من که بهت گفتم ملیح... گفتم نکن، من که از عاقبت خاتون برات گفتم دردت به جون مملیح هق هق کنان گفت+خوب میشم، این پمادو آمنه خانم بهم داده، سوزشش که زیاد میشه اینو میزنم آروم میشه... عیب نداره حوری، فقط شب ها اینجوریه، روزها دوستم داره، هرچی بخوام واسم میخره، هرجا بخوام برم میذاره برم... حتی گفته برم تصدیق بگیرم ماشین بخره واسم...منو میبره بازار، تا چشمم به چیزی خیره بشه سریع میخره واسم، مدام قربون صدقه ام میره، حوری... هاشم روزا عین فرشته هاس، مردیه که هر زنی آرزوش رو داره...اصلا سن و سالش به چشم نمیاد بس که سر و زبون داره... اما امان از شب هایی که صبح نمیشن حوری...هر شب انگار هزار شبه، انگار گوشت تنم رو دارن ذوب میکنن، وقتی شما گفتید چه بلایی سر خاتون می‌آورده گفتم بلوف میزنید، میخوایید منو بترسونید، گفتم حتما حسودی میکنید به مال و منال مردی که قرار بود شوهرم بشه... انقدر اون مدت حرف شنیده بودم که فقط میخواستم از این ده لعنتی فرار کنم، کجاش مهم نبود، فقط میخواستم برم جایی که منت سرم نباشه، که آقام هر روز و هر شب سرکوفتم نزنه... که نگه اگه زن این مرد نشدی پرتت میکنم تو کوچه و فراموش میکنم دختری به اسم ملیحه دارم... نمیخواستم تو ده ای بمونم که از ترس زخم زبون مردم از در خونه بیرون نمی‌رفتم، وحشت اینو داشتم رضا زن بگیره و من نابود شم... میخواستم قبل زن گرفتن رضا شوهر کنم تا داغ دیگه ای به دلم نیفته... زخم تنم خوب میشه حوری، اما زخمی که این مدت به روح و روانم خورده تا ابد خوب نمیشه... زخم حرف ها و قضاوت های نابه‌جای مردمی که فقط بلدن حرف بزنن... من باختم حوری، زندگیم رو، جوونیم رو... باعث و بانی این باخت هم خودمم، تاوانشم خودم میدم! تحت هیچ شرایطی نمیخوام ننه چیزی از اتفاق امشب بدونه.
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨دستانم لايق ✨شكوفه هاى ✨اجابت نيستند ✨اما از آنجايى ✨كه پروردگارم را ✨رحمان و رحيم ميشناسم ✨بهترينها را ✨در شب آرزوها ✨برايتان طلب ميكنم ✨شبتون بخیـر 🌙 ✨و حاجاتتون روا🙌 🌸🍃‎‌‎﷽🍃🌸
تقویم نجومی اسلامی ✴️ سه شنبه 👈26 فروردین /حمل 1404 👈16 شوال 1446👈15 آوریل 2025 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. 📛روزتان را با صدقه شروع کنید تا از نحوست آن در امان باشید. ✅ برای پیوستن به کانال تقویم نجومی اسلامی و دریافت تقویم هر روز کافی است کلمه "تقویم همسران" را در تلگرام و ایتا جستجو کنید. 👶زایمان: نوزادی که بعد از ظهر تولد یابد اعمال و رفتارش صالح باشد. 🤕 بیمار امروز زود خوب شود. 🔭  احکام نجوم. 🌓 امروز قمر در برج عقرب است و برای امور زیر خوب است: ✳️خرید مزرعه و باغ و زمین کشاورزی. ✳️درختکاری. ✳️از شیر گرفتن کودک. ✳️جراحی چشم. ✳️کشیدن دندان. ✳️بیرون آوردن خال و زگیل. ✳️حفاری ها و آبیاری. ✳️و بذر افشانی نیک است. 🔵نوشتن حرز و سایر ادعیه و نماز و بستن آن برای اولین بار مناسب نیست. 👨‍👩‍👧‍👦مباشرت امشب شب چهارشنبه: قمر در عقرب و مباشرت مکروه است. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت: طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ،باعث حزن و اندوه می شود. 💉💉حجامت خون دادن فصد. 🔴 یا در این روز از ماه قمری ، سبب فرج و نشاط می شود. ✂️ ناخن گرفتن. سه شنبه برای ، روز مناسبی نیست و در روایتی گوید باید بر هلاکت خود بترسد. 👕👚 دوخت و دوز. سه شنبه برای بریدن،و دوختن  روز مناسبی نیست و شخص، از آن لباس خیری نخواهد دید( به روایتی آن لباس یا در آتش میسوزد یا سرقت شود و یا شخص، در آن لباس مرگش فرا رسد)(خرید لباس اشکال ندارد)(کسانی که شغلشان خیاطی است میتوانند در روزهای خوب بُرش بزنند و در روزهای دیگر آن را تکمیل کنند) ✅ وقت در روز سه شنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تاعشای آخر( وقت خوابیدن) 😴😴 تعبیر خواب. تعبیر خوابی که امشب شبِ چهار شنبه دیده شود طبق ایه ی 17 سوره مبارکه "بنی اسرائیل " است. و کم اهلکنا من القرون من بعد نوح... و از معنای آن استفاده می شود چیزی باعث حزن و اندوه خواب بیننده می شود پدیدار گردد صدقه بدهد تا برطرف شود و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. کتاب تقویم همسران صفحه 115 ❇️️ ذکر روز سه شنبه : یا ارحم الراحمین  ۱۰۰ مرتبه. ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۹۰۳ مرتبه که موجب رسیدن به آرزوها میگردد . 💠 ️روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به و و سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸درود دوست عزیزم 🌷صبح قشنگت بخیر 🌸شـادی و خوشبختی 🌷حـق تـوسـت ..... 🌸بـه نام خـدا بگو و برو 🌷حقت را از زندگي بگیـر 🌸ڪہ فرصت ڪم است 🌷خــدا پشت و پنـاهت
الیزابت راس می گوید: زيباترين انسان‌هايى كه تاكنون شناخته‌ام، آنهايى بودند كه شكست خورده بودند، رنج می‌کشیدند، دچار فقدان شده بودند و با اين حال راه خود را از اعماق درد و رنج گشودند و بيرون آمدند. اين افراد، يک حسى از قدردانى، حساسيت و فهم زندگى داشتند كه آنها را پر از شفقت، ملايمت و توجه عميق و عاشقانه می‌کرد.  زيبايى اين افراد، اتفاقى و بى‌سبب نبود به نظر می رسد که تنها افرادی که رنج نمی‌کشند و ناراحت نمی‌شوند مُرده‌ها هستند، زنده بودن یعنی گاهی آسیب دیدن، شکست خوردن، دچار اضطراب شدن، اشتباه کردن و همچنان ادامه دادن  . . .😅
🔵 مجردها بخوانند - به هیچ وجه ازدواج موجب افزایش خوشبختی زن و مرد نمی شود. یعنی شما اگر خوشحال و خوشبخت هستید ازدواج هم بکنید خوشحال و خوشبخت هستید. - اگر خوشحال و خوشبخت نیستید ازدواج هم بکنید خوشحال و خوشبخت نخواهید شد. ازدواج دوای هیچ دردی نیست و مشکل گشای هیچ مسئله ای نیست. - حداکثر این است که تا ٣ ماه فرد را در شرایط تازه ای قرار مي دهد ولی بعد به حالت قبلي اش بر می گردد. زیرا خوشبختی موضوعی درونی است که در نگاه و باور ما وجود دارد و به واسطه ازدواج و یا بودن با کسی حاصل نمی شود. 🌷🌸🍃🌺🍃🌸🌷 همسرانه ❤️
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت124 چشمم به طلا های فهیم بود، حسرت خواستگار حنیفه رو میخوردم اما د
🤝♥️ خودتم میدونی دست زوری نداره ننه با احتیاط گفتم+ملیح... مرگ حوری،یک سوالی میکنم راستشو بگو... یادته بهت گفتم هاشم، خاتون رو میداده دست مرد های دیگه و خودش... با توام اینکارو میکنه آبجی؟ ملیح سریع گفت+نه... به خدا نه، اینکارو نمیکنه، ولی خودش با زن های دیگه... چی بگم آبجی، چی بگم که هرچی بگم تف سربالاس،دلم خوشه که منو دست کسی نمیده، تا حالا حرفشم نزده، درسته همیشه میترسم همچین کاری بکنه اما فعلا که نکرده.. فقط اینو بدون اگه روزی همچین کاری کنه خودمو خلاص میکنم... من آدم برگشتن به خونه ی پدری نیستم حوری با غصه گفتم+نکن ملیح، خطایی که مادرم من کرد رو نکن. تا جوونی و قدرتش رو داری خودت رو خلاص کن از این زندگی که جز زجر و عذاب چیزی برات نداره...خاتون اگه تو اون زندگی موند تنها بود و حامی نداشت، ولی تو ما رو داری ملیح نفس عمیقی کشید و گفت+این پماد رو واسم بزن حوری، دردم آروم میگیره بحث کردن با ملیح فایده ای نداشت، با بغض پماد دست ساز رو باز کردم و با نوک انگشت روی زخم های کمرش زدم، اشکم بند نمیومد و ملیح هم هربار انگشتم به تنش میخورد بدنش رو سفت میکرد و تو خودش جمع میشدپماد رو به کل کمرش زدم و لباسش رو با احتیاط پایین کشیدم ملیح دستی به صورت خیس از اشکش کشید و زمزمه کرد+صبح که شد نمیخوام در مورد اتفاقات امشب چیزی بشنوم حوری... پشیمونم نکن از درد و دل کردنتو سکوت از جا بلند شدم و برگشتم تو سالن، اما تا خود صبح خواب به چشمم نیومد، همش تصویر کمر ملیح میومد جلو چشمم و حالم بهم میخورد از مردی که از پدری حتی لایق اسمش هم نبودصبح که شد قبل اینکه از طرف خونه ی کدخدا بیان برای بردن حنیفه به گرمابه، دور از چشن همه حنیفه رو کشوندم تو مطبخ و تند تند ماجرای شب گذشته رو براش گفتم، حنیفه با بغض گفت+چیکار کنیم حوری؟ وقتی خودش نمیخواد ما چیکار کنیم براش؟ بذار من عروسی کنم، از این خونه ی لعنتی که رفتم دست و بالم باز میشه، میرم دیدنش. یواش یواش باهاش حرف میزنم بلکه سر به راه بشه، اصلا مجبورش میکنم بره خیاطی یاد بگیره تا دستش بره تو جیب خودش، اینجوری دیگه از جدا شدنم نمیترسه
🔖آقایون خوبه بِدونن: درسته که شما سرِ کار، در حال تفریح نبودید؛ اما قبول کنید به‌خاطر ارتباطات اجتماعی و ساعت‌ها هم‌صحبتی با مراجعان و همکاران، نیازهای اجتماعی شما برطرف شده. 🔖اما خانوم شما، اگر هم با بچه‌ها گفت‌وگویی داشته یا تلفنی با خانواده‌ش صحبت کرده، اما هنوز با چیزی که بهش «ارتباط اجتماعی» گفته میشه، فاصله زیادی داره. 🔖پس موقع رسیدن به خونه، یکی از مهم‌ترین کارهای شما همین میشه که با خاموش‌کردن تلویزیون و کار نکردن با گوشی، خانومتون رو حداقل به یک ساعت گفت‌وگوی شیرین و جذاب دعوت‌ کنید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
. ⭕️ 💫 زن از مردی که بیکار است و برای تامین هزینه‌های زندگی هیچ تلاشی ندارد احساس خوشایندی ندارد. 💫 بیکاری مرد به معنای نداشتن احساس مسئولیت برای اداره زندگی است که باعث کم شدن محبوبیت مرد و زمینه مشاجره می‌شود. 💫تلاش مرد برای بیکار نبودن (ولو به نتیجه نرسد) برای زن خوشایند و قابل درک است
مادر شوهر . . . اگر خونه مادرشوهرتون رفتید و مادرشوهرن باهاتون سرسنگین رفتار کرد و خواستید این موضوع را با شوهرتون درمیون بذارید. اینجوری بگیم😍: عزیزم میدونم که تمام تلاشت رو می کنی که به من تو خونه مامانت خیلی بهم خوش بگذره اما اتفاقی که امشب افتاد منو ناراحت کرد امشب وقتی رفتیم خونه مامانت احساس کردم اصلا به توجهی نداره و حتی چند کلمه ای هم با من صحبت نکرد اینجوری نگیم😕: میدونی چیه همتون مثل هم هستید حیف من که خودم رو بدبخت کردم عروس خانواده شما شدم، مادرت که امشب عین .... وقتی دلش نمیخواد منو ببینه مجبوری منو ببری اونجا که حال همه رو بد کنه