| دَر سَر گُم |
چه غم از عذابِ خدا اگر که تویی شفیعِ جزا علی ... @darsargomm
یه موردی به ذهنم رسید اینجاام بگم ..
دارم فکر میکنم که البته این موضوع، نباید مانعِ تلاش ما برای خودسازی و گناه نکردن باشه :)
هم امید داریم به کرم خدا و اهل بیت
هم تَرسانیم از تاوان گناه و بدی
این دو تا باید در تعادل باشن .
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانهی من اینجاست
سرزمین من اینجاست
دریا، زمین، رود، مالِ ماست ...
مقاومت خواهم کرد ✌️🏼
@darsargomm
Julia Boutros.4_6019482019229074768.mp3
زمان:
حجم:
1.4M
قشنگیِ آهنگای عربی فقط؛
خصوصا وقتی محتواشون در موردِ مقاومت باشه 🕊🌿
@darsargomm
| دَر سَر گُم |
عزت خدا را ببر بالا ...❤️ @darsargomm
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زِ پسِ صبر تو را او به سرِ صدر نشانَد..💛
@darsargomm
| دَر سَر گُم |
سلام به همه شما عزیزان ممنونم از همراهیتون✨ همونطور که میدونید عید غدیر نزدیکه و چقدر در مورد ثواب و
خرج علی کنید حیات و ممات را
زهرا(س) نوشت پای علی کم نیاورید
از ۲۰ سالگی تا ۲۷ سالگی، ۲۵ بار به کربلا رفته بود.
موقع مرخصیهایش هر طور بود خودش را به کربلا میرساند.
برای همین وقتی عراقیها پاسپورتش را دیده بودند، به او گفته بودند:
انتَ مَجْنون :)
| شهیدحسینهریری |
@darsargomm
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ژاپنیها یه واژهای دارن با عنوان «ایکیگای»
که تقریبا ترجمهاش این میشه :
دلیل و معنای زندگی ، انگیزه درونی برای بیدار شدن از خواب و انجام یه فعالیت خاص
ایکیگای ِخودمونو کشف کنیم ...
@darsargomm
@Paradisiha4_5846207482136891260.mp3
زمان:
حجم:
6.9M
چند سال پیش برای اولین بار شنیدمش..
همین چند دقیقه بارها معنای زندگیو بهم یادآوری کرد و نجاتم داد!
برام عزیزه؛ بمونه اینجا ...
@darsargomm