eitaa logo
| دَر سَر گُم |
677 دنبال‌کننده
226 عکس
93 ویدیو
1 فایل
در جستجوی خویشتن،ساکنِ سیاره رنج‌ها . اگر روزی نبودم مرا با چیزهایی به یاد بیاورید که دوستشان داشتم🌱 نویسنده نیستم ولی گاهی می‌نویسم :) برای‌حرف‌هایی‌که‌پناهی‌ندارند: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sqrjeq3&btn=دَر.سَر.گُم
مشاهده در ایتا
دانلود
خانه خراب می‌شود ولی خانواده، پرچم، وطن، پابرجاست.. @ir_tavabin
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ پول میگیری از جمهوری اسلامی؟ + من چیزی بزرگتر از پول از جمهوری اسلامی میگیرم . کامل ببینید چقدر منطقی و مستند صحبت میکنن کاش افرادی هم که نسبت به جمهوری اسلامی انتقادهای شدید می‌کنند و طرفدارانشو مزدور و پرستوی نظام میدونن، کمی فقط کمی تاریخ را مطالعه می‌کردن ... اما اکثراً کسایی هستن که بدون ذره ای تاریخ خوندن چشم و گوششونو روی حقیقت بستن یا فقط بخشی از تاریخ را خوندن که رسانه های خارجی به خوردشون دادن ... رسانه هایی که سال‌ها تلاش کردن توی ذهن‌ها، جمهوری اسلامی را در مقابل ایران قرار بدن و نه حافظ تمامیت ارضی ایران... حقیقتا نسلی که تاریخ کشورشو مطالعه نکنه ترسناکه! @darsargomm
یه جوری همه تحلیل‌گر شدن که انگار اگه تو تحلیل نکنی حس میکنی امتیاز این مرحله رو از دست میدی :)) @darsargomm
اول گمان می‌کردم کلمات را ساخته اند تا آدمی بگوید آنچه بر دل دارد را ... حالا اما فکر می‌کنم کلمات را آفریدند تا آدمی بداند چه چیزها که کلمه نمی‌شوند، چه حرف ها که در هیچ کلامی نمی‌گُنجد... معصومه صابر @darsargomm
حالم؟ سکانسِ آخرِ فیلمِ بادیگارد! @darsargomm
ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما در سخنرانی روبروی وزارت امور خارجه خطاب به رهبر شهید انقلاب عبارت غم‌انگیزی به کار برد : السلام علیک یا قتیل المذاکرات 💔 @darsargomm
• در این روزگار، که ما بیش از هر چیز به امید و ایمان احتیاج داریم، مگذار ناامیدی روزنی به اندازه‌ی سر‌ سوزنی در‌ قلبت پیدا کند و از آنجا هجوم بیاورد. امید را برای روزهای بد، ساخته‌اند؛ چراغ را برای تاریکی. انسان اگر با مشقّت و درد و مصیبت روبرو نمی‌شد، نه به چیزی ایمان می‌آورد، نه به آینده‌ای دل می‌بست، و نه از امید، سلاحی می‌ساخت به پایداری کوه. آتش بدون دود | نادر ابراهیمی @darsargomm
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اهل توجه به جزئیاتم. امروز فهمیدم که تو موی بلند دوست داشتی. مثل همه مردان عاشق ایرانی. اینجا از بلندی موهای دخترک شهید ذوق می‌کنی و می‌گویی «این موها رو هم اگر کوتاه نکنند…». موهای خرمایی زهرا کوچولوی خردسال خودت هم بلند بود. تو دختر دوست بودی. دخترها را یک‌جور دیگری تحویل می‌گرفتی. من به چشم دیده بودم که میان سیل درخواست‌های جمعیت دیدارهای جوانان، چفیه را اگر به پسرها می‌دادی، انگشتر را برای دخترها نگه می‌داشتی. تو دختر دوست بودی و دخترکان شهیدان دوست داشتند که هیچ‌وقت به تکلیف نرسند تا از آغوش و بوسه‌های گرم پدرانه‌ات بی‌نصیب نشوند. تو برای دخترهایت جشن تکلیف گرفتی، گفتی حسینیه را در دیدار بانوان صورتی کنند. چرا حاکم و رهبر هشتاد و چند ساله یک کشور باید همیشه چند انگشتر دخترانه همراه خودش داشته باشد؟ تو ذوق داشتی که به دخترها هدیه‌های دخترانه بدهی. پدرها دختر دوست‌اند. تو دختر‌فهم هم بودی. حالا خدا به دخترهایت بیشتر از پسران صبر بدهد! «مهدی مولایی» @m_molaie110