eitaa logo
دریا کانال فاطمیون بخش
53 دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
6.9هزار ویدیو
110 فایل
این کانال وابسته به هیچ سازمان و ارگانی نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸زیارت‌ در‌ روز‌ 🔸روزجمعه متعلق به مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است. برای عرض ارادت به مولا آماده اید؟
CQACAgQAAxkDAAFDjt1hXDVG3DUCi37ovlywEisscvMKlgACYAkAAn4pmVH2X_WoHiVM1CEE.mp3
5.51M
🎙 🔶 بیقرار امام زمان عجل الله فرجه الشریف 🌴کجا دنبالت بگردم آقا؟! اَلَّلهُمـّ عجِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الهی عظم البلا... دیر آمدیم ولی ما امام خودرا برمی گردانیم تضرع و ظهور خواهی مردم قم در آخرین جمعه قرن سال گذشته =====🍃🌹🌸🍃=====
😱😱اینهم عاقبت دو تابعیتی بودن😱😱 *به گفته سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین، تعداد قابل توجهی از ایرانی‌های مقیم اوکراین به دلیل این‌که پاسپورت اوکراینی دارند و دولت اوکراین فراخوان سربازی داده است، امکان خارج شدن از خاک اوکراین را ندارند!* *آن روز که پس از دریافت تابعیت بیگانه جشن گرفتند فکر این روز را نکرده بودند. کسی که خربزه می خورد باید پای لَرزش هم بایستد.* *کشته شدن در راه اوکراین! چو اوکراین نباشد تن من مباد!!!* *عین این مطلب درباره کسانی که به ایران سر زمین مادری خود پشت کرده و تابعیت هرکشور بیگانه ای را گرفته اند مطرح است مثل آمریکا و کانادا و استرالیا و*... *از شرایط تابعیت سوگند به وفاداری و شرکت در جنگ آن کشور با هرکشوری از جمله با کشور مادری است!* *و کسی تضمین نکرده در این کشورها جنگی رخ نخواهد داد!* *که داند به جز ذات پروردگار* *که فردا چه بازی کند روزگار!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‏آیا حمله به اوکراین، اقدام یا هشدار عملی پوتین به لابی های صهیونیستی- ماسونی برای جلوگیری از فاجعه انسانی است!؟ پس از همه گیری کرونا در جهان، پوتین در سخنرانی افشاگرانه ای در بین یگان های نظامی روسیه در میدان سرخ عنوان کرد که اگر دست از این حمله بیولوژیکی ‏در راستای کاهش جمعیت و کشتار مردم بیگناه برندارید، ابتدا با غضب الهی و سپس با من طرف خواهید بود. نحوه اعلام پوتین و صحنه این سخنرانی و مکان آن، جدی بودن این اولتیماتوم را به وضوح القا می کند.‏ در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ و مقارن با آغاز حمله روسیه به اوکراین، بیل گیتس چهره مرموز لابی های صهیونیستی و یهودی سرشناس که در سال ۲۰۱۵ بیماری همه گیر کرونا را پیش بینی(!!!) کرده بود؛ در اظهارات عجیب و قابل تأملی عنوان می دارد: ‏«خود ویروس کرونا، به‌ویژه گونه‌ای به نام «اُمیکرون»، نوعی واکسن است و ایمنی در بدن مبتلایان ایجاد می‌کند و نسبت به ما و واکسن‌ها، مصونیت بهتری در جمعیت مردم جهان ایجاد کرده است.ما یک بیماری همه‌گیر دیگر خواهیم داشت و دفعه بعد یک پاتوژن متفاوت خواهد بود.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 اعتراف آمریکا به داشتن آزمایشگاه های بیولوژیک و شیمیایی (بیوتروریسم) در اوکراین «ما در اوکراین آزمایشگاه های بیولوژیکی داریم که مستقیما توسط امریکا تامین بودجه می شود و هم اکنون عمیقأ از بابت این موضوع نگرانیم که کنترل این آزمایشگاه ها به دست روسیه بیفتد»
‌‎ 🔴 در خبری که ساعاتی پیش منتشر گردید؛ وزارت دفاع روسیه اعلام کرده: آزمایشگاه‌های آمریکایی، اوکراینی و گرجستانی در حال انجام پروژه‌ای در نزدیکی مرزهای روسیه هستند که در آن ‎ ها به‌عنوان حاملان سلاح‌های بیولوژیکی در نظر گرفته می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨‏ روسیه رسما از آمریکا توضیح خواست: تلاش های شما برای یافتن سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی که باعث مرگ و میر بسیاری از مردم در سرتاسر جهان شد، ناموفق بود. ما آزمایشگاه‌ سلاح های بیولوژیکی شما را در اوکراین پیدا کردیم. «جهان باید بداند که شما در آنجا چه می‌کردید.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری که گفته می‌شود از حملهٔ پهپادی به پالایشگاه ریاض ضبط شده است 🔻تلویزیون الاخباریه عربستان: 🔸یک منبع رسمی در وزارت نیرو، حملهٔ پهپادی به پالایشگاه ریاض را محکوم کرد. 🔻یک منبع رسمی در وزارت انرژی عربستان: 🔸پالایشگاه نفت ریاض مورد حملهٔ پهپاد قرار گرفت که منجر به آتش‌سوزی کوچک شد. 🔸این حمله تلفات جانی یا جراحتی نداشته و عملیات پالایشگاه تحت تأثیر قرار نگرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🔴نیروهای روسی در ۴۰ کیلومتری پایتخت 🔹شرکت آمریکایی «مَکسار» ارائه دهنده تصاویر ماهواره‌ای، گزارش داد که بر اساس رصدی که از اوکراین انجام داده، کاروان نظامی روسیه در شمال غرب کی‌یف تا حد زیادی پراکنده شده است. 🔹یک مقام آمریکایی نیز بر اساس این تصاویر گفت که نیروهای روسیه در روزهای اخیر به سمت کی‌یف پیشروی کرده‌اند و اکنون ۴۰ کیلومتر با پایتخت اوکراین فاصله دارند. امروز ۸ ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌠☫﷽☫🌠 💢 اوکراینی ها فرمانده خودشان را ترور کردند نیروهای امنیتی کیف به اشتباه دیمیتری دمیاننکو، معاون فرماندهی عملیات سرویس های امنیتی را به رگبار بستند. اوکراینی ها این عمل را یک اشتباه و به خاطر سوء تفاهم در عدم توقف خودروی دیمیتری دمیاننکو در ایست بازرسی منطقه دارنیتسکی کیف اعلام کردند! ۸ ۱۴۰۰ خخخخخخ😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🔴تصویر بالا که امروز غول‌های رسانه‌ای غرب، آن را منتشر می‌کنند، در اذهان عمومی بسیار اثر دارد. اما تصویر پایینی در هیچ رسانه‌ای منعکس نمی‌شود. چرا؟ ✍زیرا تصویر بالا چشم آبی‌های اوکراینی هستند و سوگلی دولت های اروپایی و تصویر پایینی کودکان مظلوم و مسلمان که مبغوض غرب و غربگرایان هستند ! ✍🏻روانبخش یا شیعیانت رو دریاب
🔺️یک جرعه حال خوب 🔹نماز بی‌تکلف نوجوان زباله‌گرد 🔹عکس: رضوانه مطهری
🌠☫﷽☫🌠 🛑 بصیرت ربطی به میزان تحصیلات و جایگاه شغلی ندارد..... حاضرم در راه دین از تن جدا گردد سرم من بمیرم باک نیست، اما بماند رهبرم 🌸 ماه تبریک به 🎊🎊 🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد🌸 🌸اللهم عجل لولیک الفرج🌸
⭕️رئیس جمهور در دیدار و گفتگوی صمیمی با جمعی از خانواده شهدای مازندران: 🔹دولت خود را خادم خانواده شهیدان می‌داند 🔹 شهدا و خانواده مکرم آنان عزیز و مورد احترام ملت ایران هستند 🔹آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در دیدار جمعی از خانواده معظم شهدای مازندران با تجلیل از رشادت و ایثار شهیدان و صبر و استقامت خانواده شهدا گفت: شهدا در آزمون دفع شرّ دشمنان اسلام و قرآن پیروز و موفق شدند و خانواده معزز آنان نیز در میدان صبر و مقاومت، دشمنان را ناامید کردند. 🔹رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه شهدا و خانواده مکرم آنان عزیز و مورد احترام ملت ایران هستند، گفت: مسئولین برای رسیدگی به امور خانواده شهدا، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و خدمتگزاری در این عرصه توفیق و امتحان الهی است. 🔹دکتر رئیسی گفت: دولت خود را خادم خانواده شهیدان والامقام می‌داند و خدمتگزاری در این زمینه را برای خود مغتنم و موجب برکت می‌داند. 🔹در این دیدار شماری از مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای استان مازندران در فضای صمیمی دغدغه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شعار «ما قاسم سلیمانی هستیم» در ترکیه 🔹گروهی از معترضان به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به آنکارا شعار «ما همه قاسم سلیمانی هستیم» سر دادند. 🔹معترضان که پرچم‌های حزب‌الله و انصارالله را در دست داشتند، شعارهای دیگری نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «سلام بر حزب‌الله» سر می‌دادند.
یمن پالایشگاه آرامکو رو زد نفت ۲۰۰ دلاری میقولی؟ 😬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏ارتش روسیه تصاویری منتشر کرده است که نشان میدهد ارتش جلوی عبور کاروان خودروهای شهروندان از معبر انسانی توافق شده را می‌گیرد. شهر را تخلیه نکنید تا سپر انسانی شوید!
🔹عزت، حکمت ومصلحت 🔺جمهوری اسلامی ثابت کرده است که در پی تشنج آفرینی در روابط خود با کشور هانیست و به روابطی که با سه اصل عزت حکمت و مصلحت در سیاست خارجی منطبق باشد علاقمند و پایبند است. 📚مقام معظم رهبری مدظلّه العالی ١٣٧٧/٠١/١٢