eitaa logo
علی اکبر داستانپور حسین آبادی
48 دنبال‌کننده
473 عکس
186 ویدیو
0 فایل
#صدای_عدالت ♦️منتظر اخبار جدید از طرف ما باشید♦️ متولد بهار ۵۸ اصفهان دبیرستان هاتف ارشد مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفکر سیستمی مدیریت متدیک فلسفه اسلامی گروه ارتباط مردمی: http://t.me/dastanpour_iri
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر کسی خودش را دست بی تدبیری شما بسپارد، جانش را مفت باخته است! از یک طرف بی تدبیری و از یک طرف چنین مواضع نابخردانه و هول انگیز! اینجور موضع گیری با کدام ضابطه نشر میشود؟! اصلا بازتاب روحی روانی موضوع مدنظر قرار می گیرد؟ کرونا دستگاه ایمنی را هدف می گیرد و ترس و استرس تا ۳۰ درصد دستگاه ایمنی را تضعیف می کند. صرفنظر از این موضوع، بسیاری از مبتلایان از ترس سکته می کنند و جان خود را از دست می دهند. @dastanpoor_iri
@dastanpoor_iri __ واکنشهای متنوع ج.ا در پاسخ به تجاوز اسرائیل به نطنز، نشاندهنده توفیق در اجرای راهبرد دست بلند در واکنش به راهبرد خرابکاری درونزاد از سوی اسرائیل است. استفاده اسرائیل از عوامل خود فروخته داخلی برای انجام عملیات خرابکاری بخشی از یک راهبرد و حاوی پیام راهبردی است. یعنی خانه نا امن است! این سیگنال دستگاه امنیتی را بشدت مشغول و هزینه هایی به مراتب بیشتر از خود عملیات برای ما در پی دارد! پاسخ متوازن و متقارن میتوانست انجام عملیات خرابکاری با استفاده از عوامل اسرائیلی در خاک اسرائیل (سرزمینهای اشغالی) باشد. پاسخ ج.ا به تجاوز اسرائیل برخلاف دفعات گذشته، و نامتوازن بود. انجام عملیات مستقیم نظامی در نقاط مختلف راهبردی برای آمریکا و اسرائیل مشتمل بر بندر فجیره امارات، آرامکو عربستان، کردستان و عراق. امیدوارم این پازل با انجام یک عملیات در قلب سرزمینهای اشغالی تکمیل شود. اما آنچه مرا بر نگارش این سطور گماشت دو مطلب است. اولی را عرض کردم یعنی لزوم وجود یک پاسخ متوازن در بین سلسله اقدامات انجام شده. دوم لزوم طراحی مکانیزم ماشه برگشت ناپذیر برای فشرده سازی و همزمانی واکنشها در موارد مشابه. چنانچه این مکانیزم به صورت موثر به نمایش درآید و موفق به ایجاد یک رابطه شرطی بین عمل دشمن و سلسله عملیات واکنشی ما گردد به گمان من میزان بازدارندگی اقدامات متقابل چندین برابر میشود.
کلیسایی در آلمان برای اقامه نماز جمعه مسلمانان درهای خود را گشود. عرفان، عدالت، برابری و آزادی لب و اساس درونمایه ادیان و مذاهب توحیدی است. متاسفانه این عناصر بواسطه بروز انحراف، در بستر تاریخ بیش از هر چیز دیگر از سوی منادیان و متولیان رسمی دین، مورد غفلت واقع شده است. اما بشر این ظرفیت را دارد که روزی از پیله خودساخته ظواهر مذاهب مختلف بیرون بیاید و زیر یک پرچم واحد حول این مفاهیم متعالی حکومت جهانی را بنا کند. در این مسیر طرح دعواهای تاریخی، تعصب و جمود و خود را حق مطلق پنداشتن، حصر معانی متعالی دین در حصار مصادیق منجمد، طرد و تکفیر از بزرگترین موانع این آرمان موعود است. هیچ عجیب نیست که ظهور منجی موعود بیش از هر طائفه ای از سوی علمای دین در آن زمان مورد هجوم و تخطئه قرار می گیرد آنچنان که مدعی میشوند او دین جدیدی آورده است! @dastanpoor_iri #آزادی#رمضان
علی اکبر داستانپور حسین آبادی
نقدی برتکنوکراسی در مدیریت قسمت دوم @dastanpoor_iri
@dastanpoor_iri مطلب اول: یا درد امروز در جامعه ماست. این درد ابعادی گسترده تر از تصور عمومی دارد و ریشه هایی تاریخی و فرهنگی. بخش عمده مدیران دولتی ما از جمله رئیس سازمان مهندس هستند البته مهندسین مذهبی و عمدتا ! خود این انتصاب نقطه شروع تکنوکراسی است چرا که رهبری یک سازمان اصالتا و تقلیل می یابد به یک نهاد دولتی! این شاهدی است بر اینکه در کشور ما نه تنها جایگاه خود را نیافته بلکه فهم درستی هم از تعریف آن وجود ندارد! متاسفانه اکثر این مهندسان برداشتشان از معادل مکانیزمهای اتوماسیون است! و این درد ریشه دارد! دقیقا مشابه اینکه را در خلاصه کنیم! جالب است که در تعامل با تکنوکراتهای مذهبی معمولا منش فقه زدگی هم کاملا مشهود میشود. مطلب دوم: اندیشمندان و اندیشه باوران هراسی از بازنگری در اندیشه و بازگشت و اصلاح ندارند. این خصیصه در فن سالاران و فقه زدگان یک تابو و کابوس است. بهمین دلیل بجای محتوا در فرم محصور می مانند و این معانی را برنمی تابند. آنها باید یکبار برای همیشه، برای مساله حکم محتوم و مقطوع صادر کنند قطعی و مطلق! مطلب سوم: گفتگوی علیزاده و رحیم پور (مجری سابق سیما) بسیار مفید و حاوی نکات جالبی بود. جالب است که پشت قاب نقاب سیما جناب رحیم پور فرصت نمایش این همه فهم و اندیشه را نداشت و شخصا اصلا چنین برداشتی از فهم و سوادش نداشتم. از سوی دیگر می بینی همان سازوکاری که مجال بروز و ظهور به خود واقعی این بزرگوار را نمی داد درنهایت حضور پشت نقاب او را هم برنتافت و او را بیرون انداخت! ۹۸ ۸۸