دلبر مَن؛
نامه هامو براي همه مي نويسم، در حاليكه مَقصودَم تويي...💙 پ،ن: انشاءالله به زودی یکی پیدا بشه که گر
والا همه که لیاقت داشتن حداقل منو ندارن
+ این همه اعتماد به نفس رو از کجا آوردی ؟ 🦦
دلبر مَن؛
نامه هامو براي همه مي نويسم، در حاليكه مَقصودَم تويي...💙 پ،ن: انشاءالله به زودی یکی پیدا بشه که گر
نفر زیاد هست اما ما گردن نمیگیریم 😁
+ کاملا مشخصه این همه غرور رو از کجا آوردی ؟ 🦦
دلبر مَن؛
نامه هامو براي همه مي نويسم، در حاليكه مَقصودَم تويي...💙 پ،ن: انشاءالله به زودی یکی پیدا بشه که گر
https://eitaa.com/delbara_m/24028
مارو گردن گرفتن بدجورررر
+ پس چرا الان پلاسی اینجا ؟
دلبر مَن؛
نامه هامو براي همه مي نويسم، در حاليكه مَقصودَم تويي...💙 پ،ن: انشاءالله به زودی یکی پیدا بشه که گر
چرا کسی منو گردن نمیگیره به نظرت ؟
+ به خاطر اینکه دوره منو نداری عمو جون 😎
842.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو در درون من، بیشتر از منی..💍
« أَنتَ بِداخِلی أَکثَرَ مِنّی »
دلبر مَن؛
نامه هامو براي همه مي نويسم، در حاليكه مَقصودَم تويي...💙 پ،ن: انشاءالله به زودی یکی پیدا بشه که گر
کنجکاو شدم ادمین دوره چی😁
+ این کنجکاوی نیست فضولیه🦦