842.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو در درون من، بیشتر از منی..💍
« أَنتَ بِداخِلی أَکثَرَ مِنّی »
دلبر مَن؛
نامه هامو براي همه مي نويسم، در حاليكه مَقصودَم تويي...💙 پ،ن: انشاءالله به زودی یکی پیدا بشه که گر
کنجکاو شدم ادمین دوره چی😁
+ این کنجکاوی نیست فضولیه🦦
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«یا قليل الكلام...
لو أعلمك أن كلامك راحتي بتكثر حكي؟»❤️
دلبر مَن؛
نامه هامو براي همه مي نويسم، در حاليكه مَقصودَم تويي...💙 پ،ن: انشاءالله به زودی یکی پیدا بشه که گر
دورت مناسب منم هست ک هنوز یدونه خواستگار هم ندارم ؟😫😔
+صدرصد
دلبر مَن؛
نامه هامو براي همه مي نويسم، در حاليكه مَقصودَم تويي...💙 پ،ن: انشاءالله به زودی یکی پیدا بشه که گر
اطراف ما همه گردن گیرها شون خرابه 😂
+
901.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همان خدایی که دعارا در دل تو انداخت قدرت اجابتش را هم دارد ..🤍