هدایت شده از زیرزمین
به دومین تقدیمی رسمی زیرزمین خوش اومدید.(جان شما شرکت کنید)
به مناسبت یکسالگی اینجا، این پیام رو فوروارد میکنید و لینک چنلتون رو اینجا میذارید تا بهتون بگم اگه خونتون یه در کوچیک داشت به کجا باز میشد و در اون لحظه و در اون مکان در اون سمت در، شما چه کسی بودید و چه زندگیای داشتید و عکسی از اون مکان رو بهتون تقدیم کنم.
ممبرا هم میتونن شرکت کنن.
لازم نیست حتما جوین باشید.
کاش حس میهنپرستانهٔ من هم مثل شما با شروع مجدد جنگ غلیان میکرد ولی متأسفانه من فقط بوی خون حس میکنم و غبار آوار میبینم.
از نیروهای مسلح ایران حمایت میکنم ولی ابداً بابت شروع مجدد جنگ احساس شادمانی نمیکنم؛ هیچ هیجانی حس نمیکنم.
کسی که تمام طول جنگ چهل روزه رو توی شهرهایی مثل تهران و اصفهان و هرمزگان بوده هیچوقت نمیتونه اون حجم از اضطراب رو _که قطعا نیمی از تأثیراتش در آینده خودش رو نشون میده_ فراموش کنه.
هدایت شده از ⭐
کاش حس میهنپرستانهٔ من هم مثل شما با شروع مجدد جنگ غلیان میکرد ولی متأسفانه من فقط بوی خون حس میکنم و غبار آوار میبینم.
از نیروهای مسلح ایران حمایت میکنم ولی ابداً بابت شروع مجدد جنگ احساس شادمانی نمیکنم؛ هیچ هیجانی حس نمیکنم.
کسی که تمام طول جنگ چهل روزه رو توی شهرهایی مثل تهران و اصفهان و هرمزگان بوده هیچوقت نمیتونه اون حجم از اضطراب رو _که قطعا نیمی از تأثیراتش در آینده خودش رو نشون میده_ فراموش کنه.
یسری اتفاقای بد امروز افتاد که اگه نمیافتاد این لحظه های قشنگو تجربه نمی کردم .
دهنم سرویس شد ولی ارزششو داشت^^