یک دقیقه گوشتون رو بدین به من
🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊
دور دوم جنگ واقعا داره به طرز دیوانه واری پیش میره 🥺 و این وسط اوضاع کشورهای جهان خیلی جالبه!!!!!
مثلا
قطر و امارات با اسرائیل تمرین نظامی هوایی مشترک برگزار کردن
یا
هند آزمایش موشکی مشترک برگزار کرده
و خبر جالبتری که احتمالا دیدید، اینه که
نتانیاهو اولین بار بعد از اومدن حکم دستگیریش توسط لاهه، به کشوری غیرآمریکا سفر کرده و رفته مجارستان و مجارستان بجای اینکه دستگیرش کنه گفته من از دیوان کیفری بینالمللی خارج میشم
😠🙄😠🙄
که خب یک سطح جدید در روابط بین الملل برای حمایت اسرائیل بود...
تو این بین خیلی کشورها مجدد تجمع و راهپیمایی رو شروع کردن، از تجمعات حمایتی از شهدای غزه تا اعتراض به مجارستان که تو اروپا خیلی مطرح شد
حالا اینا رو گفتم که چی؟
برای فردا ۲شنبه ۱۸ فروردین، ۷ آوریل ولی فراخوان جهانی تو کشورهای مختلف خاصه کشورهای عربی پخش شده که سکوت نکنید و اعتراض کنید (مخصوصا بعد کشف گور دستهجمعی شهدای دفاع وطنی که دست بسته شهید شدن...) 😔😔😔😔
میدونم همه فک می کنیم الان دیگه تجمع به چه کاری میاد و فقط شده تخدیر و حرکات موقتی و ... ولی واقعا اگه یه نگاه به دو هفته اخیر بکنیم میبینیم انقدر همه درگیر عید و تعطیلات و سفر بودن که شهر ها هم حتی رنگ و بویی از حمایت از غزه نداره دیگه
انگار همه چی عادی شده و حس کردیم حالا رفتیم راهپیمایی روز قدس و خب کافی بود دیگه!!!!!
ولی واقعا هم نیازه یه حرکتی بشه دوباره هم واقعا این حجم از سکوت مردم تو کشور خطرناکه 🫠
✌️🇵🇸❤️
🔰تجمع دانشجویی مردمی
در اعتراض به حمایت علنی مجارستان از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی
با خروج از دیوان کیفری بینالملل و میزبانی از نتانیاهو
🇵🇸همزمان با تجمعات جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه
فردا، دوشنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۷
قلهک، روبهروی سفارت مجارستان
#لطفا_دست_دونفر_دیگه_رو_بگیرید_و_بیاین
@elaa_habib
روند #آیه_نوش هامون داشت سوره ی کهف رو جلو می رفت.
اما مجبوریم اصحاب کهف رو تو غار رها کنیم کمی بخوابند و بیایم مهمان سوره انعام بشیم. یه طرحیه که دیروز یکی از دوستانم معرفی کرده و من هم به امید رجا با کمی تغییر می خوام اجراش کنم. روزی هفت آیه از سوره انعام رو می خونم و روش فکر می کنم. و ثواب قرائت و تدبر در قرآن رو هدیه می کنم به روح شهدا و اموات مومنی که در زمان حیاتشون خیر اجتماعی می رسوندند. و ازشون می خوام که دعای خیر و اختیاراتشون رو صرف جبهه ی مقاومت کنند.
(دیگه به هر دست آویزی باید چنگ بزنیم
همون طور که دشمن همه نیروهای باطل و شیاطین رو به خدمت گرفته)
#برنامک_قرانی_که_ازش_آیه_نوش_می_ذارم
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
اگه بهتون می گفتن
تو کل زمین و آسمونا
یکی هست که هممممممه چیزو درباره شما می دونه. ظاهر و باطن. خوب و بد.
چی کار می کردید؟
پیداش نمی کردید؟
باهاش وارد گفتگو نمی شدید؟
بابت فراموش کردن بدی ها چک و چونه نمی زدید؟
تو غصه ها باهاش درددل نمی کردید؟
#آیه_نوش
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
هدایت شده از نوشکا
📖 «مردی با آرزوهای دوربرد»
روایتهایی از زندگی پدر موشکی ایران
شهید حسن طهرانیمقدم
نوشتهی خانم فائضه غفارحدادی.
مشاهده و تهیه کتاب: 👇
https://manvaketab.com/book/391357/
🛒 حضوری: قم خیابان معلم مجتمع ناشران طبقهی همکف فروشگاه نشر شهید کاظمی
📚 نوشکا؛ نوشیدنیهای کاغذی
https://eitaa.com/joinchat/982844187C5b0c4369bd
:
🌷 بعضیها فکر میکردند شهید حاج حسن طهرانیمقدم آخرِ اعتماد به نفس است، ولی واقعيت اين بود که
حاج حسن قائل به درستی سنتهای الهی بود.
و واقعا باورشان داشت.
✅ تا می گفتند فلان کشور فلان کارِ پيچيده و بهتانگيز را کرده، میگفت: «خدارو شکر. پس ما بهتر از اونا میتونيم همون کار رو بکنيم!»
🔖 گاهی که تعجب و انکارِ توِ صورتشان را میديد ادامه میداد: «به دو دليل اين کار برا ما راحتتره. يکی اينکه خيالمون راحته اين کار شدنيه. دوم اينکه ما شيعه هستيم و سهميهی نصرت الهی به ما تعلق ميگيره نه به اونا که مسلمون نيستند!»
بریده ای از کتاب مردی با آرزوهای دوربرد
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حمایت از فلسطین باعث عزت ماست
نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست...
به نیابت از همه تون اینجام.
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
این به نظرم جانماز یه خانوم سی ساله می تونست باشه.
ولی صاحبش حدودای شصت بود.😊
#دلت_باید_جوون_باشه_و_جانمازت☺️
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
منبر دیروزی از این طرف.🤪
یکی فکر کرده بود این منبر رو واقعا برای سخنرانی گذاشتند! پیام داده بود الان که می یان مسخره مون می کنن!
خواستم شفاف سازی کنم که این منبر یدک شونه! هروقت منبر اصلی پنچر شه اینو از اینجا باز می کنند می بندن جاش🤭
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
عصری به پسرها گفتم پاشین بریم تجمع.
گفتن کجاس؟
گفتم تو یخچال!🤔😬
گفتن ما خسته ایم. تازه از مدرسه اومدیم. گشنه مونه. گفتم: پاشین پسرا. زود برمی گردیم. حتما تو یخچال یه چیزی برا خوردن پیدا می شه.
به عشق خوردنی تو یخچال اومدن از فلسطین حمایت کردن. برگشتنی بردمشون یه مغازه بستنی ایتالیایی که همیشه می گفتن بریم و من می گفتم مگه بستنی سوپری چشه؟🤪
خلاصه بستنی ها رو گرفتیم اومدیم صندوق دیدم کارتم مونده خونه! شماره خواستم کارت به کارت کنم. تو توضیح تراکنش برای اینکه خودم یادم باشه پول چی بود نوشتم: "بستنی فلسطین"
تراکنش موفق رو که به فروشنده نشون دادم یه هو میخ اون کلمه شد و گفت: ولی اینجا بستنی ایتالیاییه! گفتم می دونم. ولی ما به عشق فلسطین خریدیم!
من و پسرها خندیدیم.
آقای فروشنده هاج و واج نگاه می کرد! باید خدا رو شکر می کرد که ننوشته بودم بستنی یخچالی!
#تجمع_جلوی_سفارت_مجارستان_بود
#سفارت_مجارستان_تو_یخچال
#مدیونید_فکر_کنید_اون_بستنی_از_گلوی_من_پایین_رفت
#رفتی_تو_بهاری_ترین_هوای_ممکن_و_در_امنیت_کامل_چهارتا_شعار_دادیا
#بستنی_کوفتت_بشه
#بچه_های_فلسطین_آب_ندارن_بخورن
#ولی_حالم_مثل_وقتایی_بود_که_وسط_روضه_به_خاطر_بچه_مجبوری_بخندی
#گریه_در_چشم
#بستنی_در_دست
#خار_در_گلو
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
شده دلتون نخواد از آسانسور پیاده شین؟
همسایه مون یه خانم پیر آذریه.
آسانسور بوی غذای مهمونی خونه مامان بزرگمو می داد.
اون وقت من تازه سیب زمینی خریده بودم بیام خونه شام بپزم!
🥹🥹🥹
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
قیامت وجود دارد.👌
چون بنای خدا بر مهربانی کردن بوده.💜
شاید اگر جمع شدن دوباره ای نبود و ما با مردن در این دنیا تمام می شدیم،
خدا دلش برای مان تنگ می شد. 🥹
اینجوری خواسته تا ابد کنارش باشیم.
#آیه_نوش
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan