مثل یک کودک بد خواب که بازیچه شده
خسته ام خسته تر از آن که بگویم چه شده...
#ناشناس
#تکبیتی
https://eitaa.com/divanashar
کوچه باغ شعر
گلی که خود بدادم پیچ و تابش به اشک دیدگانم دادم آبش درین گلشن خدایا کی روا بی؟ گل از مو دیگری گیرد گ
این یه کلمه اش جا افتاده بود،ویرایش زدیم...
گرچه خلوت ، گرچه خسته ، گرچه بیسوُ سراغ
خوابهایی در باغ دیدیم با تعبیر قفس
#حامد_عسکری
#تکبیتی
https://eitaa.com/divanashar
دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ برای (ز بهر) هیچ بر هیچ مپیچ
دانی که پس از مرگ چه ماند باقی
عشق است و محبت است و باقی همه هیچ
#ناشناس
#دوبیتی
https://eitaa.com/divanashar
سری به نیزه بلند است در مقابل زینب
خدا کند که نباشد سر برادر زینب....
#ناشناس
#تکبیتی
https://eitaa.com/divanashar
دنیا دیدی و هرچه دیدی هیچ است
و آن نیز که گفتی و شنیدی هیچ است
سرتاسرِ آفاق دویدی هیچ است
و آن نیز که در خانه خزیدی هیچ است
#خیام
#دوبیتی
https://eitaa.com/divanashar
در شب تیره ی خود
چشم به ماهی دارم
جز تماشای تو از دور
چه راهی دارم ؟!
#فاضل_نظری
#تکبیتی
https://eitaa.com/divanashar
در خیالات خودم ؛ در زیر بارانی که نیست
میرسم با تو به خانه ؛ از خیابانی که نیست
#بیتا_امیری
#تکبیتی
https://eitaa.com/divanashar
کوچه باغ شعر
در خیالات خودم ؛ در زیر بارانی که نیست میرسم با تو به خانه ؛ از خیابانی که نیست #بیتا_امیری #تکبی
در خیالات خودم، در زیر بارانی که نیست
میرسم با تو به خانه، از خیابانی که نیست
مینشینی روبرویم، خستگی درمیکنی
چای میریزم برایت، توی فنجانی که نیست
باز ميخندی و ميپرسي، كه حالت بهتر است؟!
باز میخندم که خیلی، گرچه میدانی که نیست
شعر میخوانم برایت، واژهها گل میکنند
یاس و مریم میگذارم، توی گلدانی که نیست
چشم میدوزم به چشمت، ميشود آیا کمی
دستهایم را بگیری، بین دستانی که نیست..؟!
وقت رفتن میشود، با بغض میگویم نرو…
پشت پایت اشک میریزم، در ایوانی که نیست
میروی و خانه لبریز از نبودت میشود
باز تنها میشوم، با یاد مهمانی که نیست…!
رفتهای و بعد تو این کار هر روز من است
باور اینکه نباشی کار آسانی که نیست
#بیتا_امیری
@divanashar
زیبای من! روزی که رفتی با خودم گفتم
چیزی که دیگر برنخواهد گشت زیباییست
#فاضل_نظری
#تکبیتی
https://eitaa.com/divanashar