eitaa logo
دوستان سردار سلیمانی
500 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
13.8هزار ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 حداقل مراقب باشید از خدا دورتر نشوید. 🔸آیت الله بهجت (ره): 💠 قدم اول در سیر الی الله و در مسیر تقرب خدا این است که انسان هر وقت تصمیم به خودسازی گرفت، بداند که فاصله ای طولانی با مولای خود دارد و مراقب باشد که حداقل، اگر نزدیکتر نشد، (از خدا) دورتر نیز نشود، و سعی کند موقعیتی که دارد،حفظ کند و بعد کم کم به جلو حرکت کرده، خود را به مولا نزدیکتر کند. =صَــــدَقِہ جاریِہ ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥متکی با این نطق طوفانی به نماینده نروژ نشون داد کت تن کیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قوطی خالین نگران نباشن سگیون پرستهای داخلی وخارجی اگرحرفمون حسابی است درنشرمطالب کمکمون کنید
🔻معاون امور مجلس رئیس جمهور: دولت فعلا برنامه‌ای برای اصلاح قانون عفاف و حجاب ندارد ✍سلبریدی های 💩💩دوزاری...
♨️ دیدار عراقچی و پادشاه اردن ( بدون لباس رسمی ) ✍واضح نیست که با این نوع لباس پوشیدنش منظورشو رسونده بهتون جناب عراقچی عزیز ! وقتی لباس رسمی نپوشیده یعنی گفتگویی باهم نداریم... واقعا از این مردک که آسمان و زمین و هوا و همسرش اسرائیلیه انتظار گفتگو دارید؟
اونایی که میگن سپاه قاآنی رو دستگیر و شکنجه نکرده چه توضیحی برای این عکس دارن؟😳😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حسرت به دل ماندیم یک سلبریتی، یک هنرمند، یک بازیگر، یک ورزشکار ایرانی خودش را و شهرتش را و ثروت و دار و ندارش را مانند راجر واترز وقف انسان کند، وقف آرمان واقعی زن زندگی و آزادی، وقف انسانیت و مظلومیت، وقف کودکان فلسطینی ❌نگاه کنید چه با شکوه می گوید واترز درباره کنسرتش در آلمان می گوید، بهم گفتند تو داری فاشیسم را تشویق و تمجید می‌کنی. خیلی زور دارد به آدمی که از یک‌سالگی یتیم بزرگ شده و پدرش را خودِ فاشیست‌های ایتالیا در جنگ‌جهانی‌دوم کُشتند این حرف را بزنی! دولت کثیف آلمان، در لیگ طرفداران نسل‌کشی نتانیاهو در صدر جدول است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 اردوغان دست از پشتیبانی اسرائیل برنمی‌دارد 🔸فاتح اربکان، فرزند نخست وزیر اسبق ترکیه: علاوه بر ادامه صادرات نفت جمهوری آذربایجان از خاک ترکیه، تجارت ما همچنان به شکل مخفیانه با اسرائیل ادامه دارد و فقط در آمار به جای اسرائیل اسم فلسطین ثبت می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺رفته از شرکت‌های اسراییلی تو نمایشگاه نظامی می‌پرسه تکنولوژی کشتار کودکان دارید؟ می‌خوام بچه‌ها رو تکه تکه کنم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پاسخ متکی به گزافه گویی نماینده نروژ: نماینده مردم باشید، نه جنایتکاران کودک‌کش 🔸نماینده مجلس شورای اسلامی در اجلاس بین المجالس ژنو در واکنش به اظهارات سخیف نماینده نروژ: 🔸 عملیات ۷ اکتبر حماس را تروریستی نامیدید؛ در حالی که این کمترین و مشروع‌ترین پاسخ مظلومان به جنایات ۷۵ ساله اسرائیل است. 🔸اگر دیپلماسی راه‌حل بود، توافق اسلو نتیجه می‌داد. 🔸 اسلام‌هراسی در اروپا توسط شما آغاز شد؛ حال که مخالفت با صهیونیست‌ها در اروپا مشاهده می‌شود، چرا باید مردم فلسطین در آسیا هزینه آن را بپردازند؟ جنایات هیتلر در اروپا رخ داد و هزینه آن را کشورهای دیگر نباید متحمل شوند. 🔸 آیا بنای یادبودی برای ۱۰ هزار کودک شهید فلسطینی برپا کرده‌اید؟ آیا جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین و لبنان را محکوم کرده‌اید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 وزیر اقتصاد تکذیبه معاون اطلاع رسانی دفتر پزشکیان را تکذیب کرد؛ همتی: اتصال سازمان امور مالیاتی به حساب‌های مردم چه اشکالی دارد؟ 🔸درحالی که طباطبایی ، معاون اطلاع رسانی دفتر پزشکیان، نظارت دولت و سازمان امور مالیاتی بر حساب های شخصی را تکذیب کرده بود، حال وزیر اقتصاد می‌گوید حساب های مردم به سامانه سازمان امور مالیاتی متصل شده است. 🔸وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون هم حساب‌های مردم به سازمان امور مالیاتی متصل است و اشکالی در این زمینه وجود ندارد. 🔸وی ادامه داد: گفته بودند می‌خواهند دست به حساب مردم ببرند که همچین چیزی نیست. 🔸بلبشو و عدم هماهنگی درباره اطلاع رسانی تصمیمات دولت، موجب سردرگمی مردم و رسانه ها شده است.
41.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنان صریح و تکان دهنده امام جمعه چهاردانگه در خصوص اصلاحات: 🔺 چگونه اصلاح طلبی ست که مفسدین عالم شمارو تشویق می کنند 🔺هرگونه شیطان زد شما رقصیدید ... 🔺اصلاح طلب واقعی امام حسین است، اصلاح طلبی در ریشه انقلاب است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌿 🌹🌹🌹🌹 💪 😡 🌷 🇮🇷 @dostansardarsoleymani
29.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ وحشت صهیونیست‌ها و آمریکا از کشف یک معدن در ایران 🔴 رهبری نظام وقتی می‌گوید به آینده خوش بین هستم بیشتر از همه خبر دارد
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 🚩 توله های شیطان🚩 ☀️سلام‌ بر شما که صبور و مقاومید، صبحتان‌بخیر🌷 🌤اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ 📿 ذکر روز پنجشنبه : لا إِلهَ إِلَّا اللَّهُ المَلِک الحقّ المُبین سوره مبارکه الناس قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ «1» مَلِكِ النَّاسِ «2» إِلهِ النَّاسِ «3» مِنْ شَرِّ الْوَسْواسِ الْخَنَّاسِ «4» الَّذِي يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ «5» مِنَ الْجِنَّةِ وَ النَّاسِ (اى پيامبر!) بگو: پناه مى‌برم به پروردگار آدميان. پادشاه آدميان. معبود آدميان. از شرّ وسوسه شيطان. آن كه انديشه بد در دل مردمان افكند. از جنس جنّ باشد يا انسان. : "خناس" از «خنوس» به معناى پنهان شدن و عقب نشينى است. شيطان هم خودش مخفى است و هم كارش، اگر وسوسه او علنى باشد بر مردم مسلط نمى‌شود، ولى با تظاهر و توجيه در لباس زيبا جلوه مى‌كند و موفق مى‌شود. حضرت على عليه السلام مى‌فرمايد: شيطان با ظاهرنمايى حق و باطل را بهم در مى‌آميزد و بدين شكل بر طرفداران خود غالب مى‌شود. که هستند ،همه جا هستند آنها در لباس خیرخواهی ،مردم خواهی،نگرانی از آینده، بذر ناامیدی، خشم و نفرت در ذهن مردمان می کارند، با مدد از خداوند متعال از خناسان جن و انس دوری گزینید و به آغوش خداوند مهربان که جز خیر و کمال و حریت و عاقبت بخیری برای بنده هایش نمی خواهد پناه ببریم
✍به دو دلیل تحریم پروازها را اروپایی ها در پیش گرفتند ۱_ارسال موشک بالستیک به روسیه ۲_جزایر سه گانه جمهوری اسلامی ایران را باید به اماراتی ها داد!!! نکاتی که اینجا وجود دارد و در ارسال سلاح نظامی مطرح کردند،خود اروپایی ها و آمریکایی ها و همچنین اسرائیل در فروش انواع سلاح از جمله غیرمتعارف و بکارگیری آن در جنگ ها بر علیه غیرنظامیان (در غزه و لبنان)بمب های «فسفری»و ارسال به تمامی نقاط جهان در صدر جدول جهانی قرار دارند، در اشغالگری نیز هم اکنون شاهد حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در منطقه غرب آسیا از جمله عراق،سوریه،یمن و همچنین حمایت نامشروع از اشغالگران اسرائیلی هم در حوزه تصرف زمین فلسطینی‌ها و هم نظامی بدون آنکه یک بیانیه ای از سوی این اتحادیه و آمریکایی ها صادر شود در محکومیت کشتار غیر نظامیان در غزه و لبنان و تجاوزات آشکار آنها در سوریه و عراق و ترورهای در ایران توسط اسرائیل... دنیا هم اکنون شاهد ائتلاف نظامی انگلیسی آمریکایی برعلیه یمن و تجاوز نظامی در آن کشور هستند،آنهم به چیزی که به آنها هیچ ارتباطی ندارد،(تحریم اسرائیل) دخالت های بی‌جای انگلیسی ها در امور داخلی کشورهای جهان از جمله ،طرح تقسیم کشورها در غالب «سایکس پیکو» که منطقه غرب آسیا تا شرق را در بر گرفته و همینطور کشور جمهوری اسلامی ایران از قربانیان این طرح ننگین که در حکومت های بی خیر و مفلس پادشاهان سابق ایران اتفاق افتاده می‌باشد و تمام این عهدنامه ها با پشتوانه انگلیسی ها و آمریکایی ها پیش رفت که تا کنون در تعدی و تغییر نقشه جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکرده که با وجود و روی کار آمدن انقلاب اسلامی این طرح متوقف شد اما بهای آن هم نیز توسط دلیران ایرانی در ۸سال دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی پرداخت شد، در اینجا باید اشاره ای به تحریم های پروازی اروپا داشته باشم که بر علیه مردم جمهوری اسلامی ایران اعمال کردند، ما نیز از عبور و مرور کشتی های اروپایی از تنگه هرمز باید جلوگیری کنیم و تحریم دریایی را در مقابل در تحریم هوایی اروپایی ها اعمال کنیم، این تنها راه مقابله عزتمندانه در برابر زورگویان تاریخ بشریت خواهد بود،امیدوارم مجلس شورای اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران این پیشنهاد را به صحن علنی مجلس بکشاند تا صدای بهتری از آن در دنیا مخابره و شنیده شود... جمهوری اسلامی ایران با استناد به کنوانسیون‌های ۱۹۵۸ ژنو و ۱۹۸۲ جامائیکا که موضوع آن «نظام حقوقی آبراه‌های بین‌المللی و حق عبور کشتی‌هاست» حق دارد و می‌تواند در صورتی که منافع ملی خود را در مخاطره ببیند، تنگه ‌هرمز را به روی کشتی‌های نفتکش و حتی کشتی‌های حامل کالای تجاری و تسلیحاتی کشورهای متخاصم (در اینجا کشورهای عضو اتحادیه اروپا) ببندد و دلیلی ندارد که این کشورها از تنگه‌ای که در آب‌های سرزمینی کشورمان قرار دارد اجازه عبور داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس شورای اسلامی در مجمع بین‌المجالس: رژیم آپارتایدی و فاشیستی اسرائیل مفاهیم آزادی و حقوق بشر را از معنا تهی کرده است 🔸هزاران نوجوان و جوان فلسطینی فقط به‌دلیل درخواست برای حقوق اولیه خود توسط رژیم اسرائیل به طرز فجیعی کشته شدند. 🔸این رژیم آپارتایدی و فاشیستی با جنایات خود، مفاهیم آزادی و حقوق بشر را از معنا تهی کرده است و نهادهای بین‌المللی تنها نظاره‌گر این وضعیت هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با تدوام حملات حزب الله به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی، فرودگاه بن گورین با ازدحام جمعیت روبه رو شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😅گنبد آهنین یا گنبد نازنین😭 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف با چاشنی وحشتِ استاد دانشگاه اسرائیلی؛ ایرانی‌ها مَرد عمل به تهدیدات هستند! 🔹«دکتر موشیه العاد» استاد دانشگاه الجلیل: بعد از دو حمله موشکی ایران در ماه‌های گذشته همه متوجه شدیم که ایران خیلی جدی و مصمم است، تهدید کرده و اجرا می‌کند.
🔷حمله به شخصیت‌های انقلابی با تاکتیک منافقین دهه ۶۰ 🔹‌درحالی که اوضاع منطقه به دلیل سیاست‌های وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی ملتهب است و بالغ به ۴۵ هزار نفر در غزه و بیش از ۲۰ هزار نفر در لبنان در یکسال اخیر به شهادت رسیده‌اند، روزنامه اصلاح‌طلب هم‌میهن با حمله به آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان، سعی در تخریب چهره ایشان و متهم کردن او به جنگ‌طلبی دارد. 🔹‌این تاکتیک که برای تخریب شخصیت های انقلابی صورت می‌گیرد، در دهه ۶۰ توسط منافقین با حمله به شخصیت‌های انقلابی همچون شهید بهشتی و رهبر معظم انقلاب آزموده و با شکست باعث افزایش محبوبیت این شخصیت‌های انقلابی شد. 🌿 🌹🌹🌹🌹 💪 😡 🌷 🇮🇷 @dostansardarsoleymani