eitaa logo
دوستان سردار سلیمانی
507 دنبال‌کننده
10هزار عکس
13.7هزار ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 چراغ سبز کمیته انضباطی به آزاد شدن رشوه در فوتبال! 🔸در ادامه احکام عجیب و منحصر به فرد در فوتبال ایران، این بار کمیته انضباطی هنرنمایی دیگر از خود نشان داد و علیرضا بیرانوند را به دلیل اظهاراتش یک جلسه آن هم به صورت مشروط (معلق شدن به شرط عذرخواهی) محروم کرد. 🔸قانون انضباطی در این باره به صراحت اعلام کرده رشوه دهنده و رشوه گیرنده حداقل ۱۲ ماه محروم می‌شوند. 🔸حال اگر برای کمیته انضباطی اثبات شده او رشوه داده چرا چنین حکمی صادر شده و اگر ثابت نشده و اتهام زده آیا واقعاً یک جلسه محرومیت کفایت می‌کند؟ آیا کمیته انضباطی به جز پُر شدن خزانه فدراسیون فوتبال به جنبه‌های دیگر حکم‌های صادره توجه می‌کند؟ 🔸می‌توان گفت که با آرای اخیر فدراسیون چه در مورد بیرانوند، چه درباره محمود فکری و چه موارد دیگر؛ تهمت، افترا، توهین و رشوه در فوتبال ایران آزاد شده است./
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰شهادت هنرمند فلسطینی به همراه اعضای خانواده اش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی 🔸محاسن الخطیب هنرمند کارتونیست و تصویرساز فلسطینی به همراه تمام اعضای خانواده‌اش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال غزه، به شهادت رسید.
​​🔰کارمند نهاد اطلاع رسانی دولت علیه دولت اطلاع رسانی می کند! 🔸اواخر شهریور امسال «الیاس حضرتی»، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حکمی «علی احمدنیا» را با سابقه «ادمینی کانال اصلاحات نیوز» به عنوان سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت منصوب کرد! 🔸انتصابی که همان زمان با انتقادات جدی فعالان رسانه ای از همه طیف های سیاسی مواجه شد چرا که احمدنیا به اعتراف خودش که فیلم آن در فضای مجازی نیز منتشر شد؛ به کاسبی در حوزه رسانه مشهور بود. 🔸اکنون پس از دو ماه از انتصاب این فرد بدسابقه به عنوان سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت؛ کانال تحت هدایت او به اطلاع رسانی علیه دولت می پردازد! کانال «اصلاحات نیوز» این روزها به اتاق جنگی علیه انتصاب های دولت تبدیل شده و هر انتصاب دولتی که اندکی به مذاق گردانندگان این کانال تلگرامی خوش نیاید، با برچسب زنی و دلایل واهی مورد حمله قرار می گیرد. 🔸احمدنیا مدتی پیش در توییتی نوشته بود: «اگر در ایام انتخابات به عنوان صاحب کانال تلگرام و اینستاگرام به عنوان حامی دکتر پزشکیان فعالیت داشتید لطفا در دایرکت اعلام کنید. شورای اطلاع رسانی دولت با افتخار منت‌کش شما عزیزان دلسوز و زحمت کش است و ابدا شما را فراموش نکردیم.» به نظر می رسد در حال حاضر او از کاسبی در حوزه خبر به کاسبی در حوزه پست و مقام دولتی روی آورده است! 🔸این اتفاق یکی دیگر از عجایب دولت چهاردهم است که عوامل نهاد رسانه ای دولت علیه دولت فضاسازی رسانه ای می کنند! در این مورد کارمندان «الیاس حضرتی» علیه «وزرای دولت آقای پزشکیان» وارد نزاع شده اند که نشانه دیگری از ناهماهنگی امور در دولت چهاردهم و ادامه سهم خواهی ها در این دولت است.
🔰 نامدیران عوضی آمده را برکنار کنید! 🔸« ماهی از سر گنده گردد، نی ز دم»! ورزش را می‌خواهید درست کنید؟ مشکلات آن را می‌خواهید حل کنید؟ به این وضع پس پسکی جلو رفتن می‌خواهید خاتمه دهید؟ واقعا می‌خواهید این کار را انجام دهید و خودتان و دوستداران ورزش را دست نینداخته و سرکار نگذاشته‌اید؟ و می‌خواهید ورزش ایران را روبه راه و سروسامان دهید؟ 🔸پاسخ و راه‌حلش خیلی آسان و ساده و روشن است و حداقل بارها وبارها در این صفحه آن را به صراحت و به زبان شیرین فارسی نوشته‌ایم. پاسخ این است و جز این نیست: شر این خیل مدیرنماهای ناشایسته را که معلوم نیست با کدام سابقه و مشروعیت و صلاحیتی بر بسیاری از مناصب حساس ورزش و مراکز و فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی و... تکیه زده، و در واقع آن را با سفارش و توصیه و پارتی‌بازی و بندوبست و معامله و تبانی و...‌خلاصه همه چیز جز «شایستگی» و «‌صلاحیت»‌، غصب و اشغال کرده‌اند، از سر ورزش کم کنید. 🔸این نامدیران عوضی آمده و تحمیلی؛ پدر ورزش ایران را درآورده و باعث درجا زدن و عقب رفتن و سقوط فنی و اخلاقی آن شده‌اند. 🔸ببینید و همه داریم می‌بینیم مدیریت این نامدیران عزیز و معلوم نیست از کجا آمده چه بلایی برسر این تیم و هواداران آن آورده و چگونه دارند قدم به قدم آن را به « روزسیاه» و ورطه سقوط نزدیک می‌کنند. 🔸آقایانی که ادعا می‌کنید برخلاف مدیران قبلی «ما گوش شنوا برای، شنیدن حرف حساب داریم»! آیا این حرف‌ها را می‌شنوید؟ آیا این حرف‌های ما بی‌سند و غیرحساب است؟
وقتی به هوش مصنوعی میگی از سنوار برامون بگو … مردی رو به تصویر میکشه که تمام قهرمانان غربی جلوش زانو میزنن :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات پزشکیان در خصوص رد صلاحیتش در انتخابات 🔹رئیس‌جمهور ۵ بار در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند و تایید صلاحیت شدند و همچنین در انتخابات ریاست‌جمهوری هم تایید شدند این‌گونه اظهارنظرها در رسانه‌ها موضوعیت ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قانون با انتصاب ظریف مخالف است❗️ امام(ره) با انتصاب ظریف مخالف است اما دکتر پزشکیان او را منصوب کرد❗️ قالیباف مقابل انتصابات او سکوت کرده❗️ 🤷‍♂❗️ما اتهام نمیزنیم بلکه این است و از نمایندگان محترم مجلس مطالبه پیگیری و شفافسازی داریم! ⁉️!؟ 1⃣قبل از انقلاب به آمریکا رفت! 2⃣درانقلاب وجنگ تحمیلی یک روز مشارکت نکرد! و حتی سربازیش را هم در امریکا گذراند! 3⃣بعد از تصرف لانه جاسوسی آمریکا همه ازآمریکا اخراج شدند ولی او نشد! و برعکس همسرش را از طریق سفارت آمریکا در سویس به آمریکا بردند! 4⃣هم دانشگاهی بعضی سران آمریکا شد! 5⃣به ایران آمد و قطعنامه بی خاصیت ۵۹۸ را رقم زد! 6⃣به ایران آمد و قطعنامه بی خاصیت تر ۲۲۳۱ را رقم زد! 7⃣اجازه نداد سپاه برای شکستن محاصره یمن به انجا وارد شوند و با اعتماد بقول ۲۴ ساعته جان کری ، ۱۰ سال مسبب محاصره و ظلم بر یمن شد! 8⃣با جاسوس اسراعیلی ملاقات کرد و سردار سلیمانی ترور شد! 9⃣عامل اسراعیل رسما به جلسه پزشکیان دعوت شد! با او ملاقات کرد و سیدحسن نصرالله ترور شد! ⁉️واقعا ظریف کیست‼️ 🏴عزاداری و زیارت بدون ذکرمسائل سیاسی اجتماعی ، بدعت یزید و روش آل سعوداست!
شهید: یحیی سنوار، اسماعیل هنیه، قاسم سلیمانی، حسین امیرعبداللهیان
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 🚩 نصیحت حضرت آقا 🚩 ☀️سلام‌ بر شما که صبور و مقاومید، صبحتان‌بخیر🌷 🌤اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ 📿 ذکر روز دوشنبه: یا قاضیَ الحاجات مولایمان امیرالمومنین علی (ع) فرمود: یَا رِفَاعَةُ أَنَّ هَذِهِ اَلْإِمَارَةَ أَمَانَةٌ فَمَنْ جَعَلَهَا خِیَانَةً فَعَلَیْهِ لَعْنَةُ اَللَّهِ إِلَى یَوْمِ اَلْقِیَامَةِ وَ مَنِ اِسْتَعْمَلَ خَائِناً فَإِنَّ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ مِنْهُ بَرِیءٌ فِی اَلدُّنْیَا وَ اَلْآخِرَةِ . «ای رفاعه بدان که این حکومت امانتی است که هرکس به آن خیانت کند،لعنت خداوند را تا روز قیامت به همراه خواهد داشت و هرکس خیانت کاری را به کار گیرد پیامبر اکرم(ص) در دنیا و آخرت از او بیزار است. (مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل , ج 17 , ص 355) : نصیحتی برای رئیس جمهور منتخب: کسی که دلبسته آمریکا باشد و تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت و همچنین کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند، همکار و مدیر خوبی نیست. بنابراین همکارانی انتخاب کنید که اهل دین، شریعت، انقلاب و اعتقاد کامل به نظام اسلامی باشند.
4_6042133698223019454.mp3
32.32M
🎙 صحبت‌های جدید استاد پیرامون شهادت «سیدحسن نصرالله» و جنگ با اسرائیل 🗓 ۸ مهر ۱۴۰۳ 🎧 کیفیت 64kbps
44.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥خون ملت اسلام را فرا می‌خواند. 🎙 حجت الاسلام دکتر مصلح (امام جمعه بندر ریگ) ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتاری کوتاه از سعید جلیلی در جمع دانشجویان؛ آیا شهادت فرماندهان بی تاثیر است؟! ▫️واقع بینی هم لازم است، نمی‌شود هر بار بگوییم مثلا سید حسن ترور شد؛ سید حسن‌ها خواهند آمد! ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 چندسال قبل شایعه شده بود که شهید شیعه شده که هیچ وقت تکذیب نشد 💥 آقاتهرانی نماینده تهران: من از مرحوم آیت الله خوشوقت شنیدم که فرمودند به دست خودم شیعه شد ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیونی بانوی تبریزی تا فروش یک واحد آپارتمان مسکن مهر با قیمت پایه ۳.۵ میلیارد تومن برای حزب الله لبنان جواد کری: مردم از هزینه دادن برای فلسطینی ها خسته هستند.