eitaa logo
درمانگاهِ خواهرِ آقای گوگل👩🏻‍⚕️
72 دنبال‌کننده
25 عکس
1 ویدیو
2 فایل
اینجا؟ به اولین کلینیک تخصصی دکتر گوگل خیلی خوش اومدید✨ شما میتونید هرررررر سوالی درباره ی هر موضوعی بپرسید و جوابش رو بگیرید🌱 https://abzarek.ir/service-p/msg/4549319
مشاهده در ایتا
دانلود
امشب در مورد مزایا و معایب جایگاهتون توی خانواده حرف بزنید مثلا اگه بچه ی دومید یا تک فرزندید یا هرچی
عممم با عرض سلام و شب بخیر بهتون خواستم بگم که هستم ولی متاسفانه با موضوعتون نمیتونم حرف بزنم🙁 ولی خب مغذم پر سواله و هرچی رو که بتونم بگم حتما میام و میپرسممم عه براچی؟ بابا هر چی عشقتونه بگید موضوع همینجوری رندومه بوس بهت✨
255 منطقیه که با وپن ایتا کار می‌کنه ولی اینستا نه؟درحالی که حالت عادی ایتا بزور کار میکنه 🩺 وای این برای منم پیش اومدههه دلیلشم اینه که اون باعث افزایش سرعت نت هم میشه نه فقط تغییر فرستنده 🌱اره طبیعیه ایتا کلا فکر میکنه بچه خارجه
256 نمی تونم برم سرچ کنم تا حالا ندیدم چجوری گچ میگیرن؟ دست یا پا رو؟ کلا 🩺 وای امیدوارم هیچوقتتت نبینید به خصوص اسیب دیدن یکی از نزدیکاتونو وایسا میگم الان
اره بگو تا من وویس بگیرمممسمصککثمقپثوث
ببینین اول دور پا یا محل آسیب دیده رو با پنبه میپوشونن که اون گچ و زبر بودنش به پا آسیب نرسونه و حالا پا رو زخم نکنه به خاطر زبر بودن بعد از اون میان یه لایه ای که سخت میشه رو اسفاده میکن قدیم از باند های آغشته به گچ استفاده میکردن الان از فایبرگلاس استفاده میکنن و خیلی خیلی کم پیش میاد که از گچ استفاده بشه چوک دوامش خیلی کمتره و اونو روی پنبه ها می‌پیچند حالت خیس داره و بعد از چند دیقه خشک میشه و تاداااااا متاسفانه گچ ارتوپدی شما امادس
البته یه چیز دیگم هم که برای شکستگی توی مفاصل هست اینکه که مفصل بالاییه مفصلی که اسیب دیده هم میبندن که با تکون خوردن بالایی ،پایینی حرکت نکنه مثلا من مچ پام که شکسته بود،تا بالای زانو گچ گرفتم