256 نمی تونم برم سرچ کنم تا حالا ندیدم چجوری گچ میگیرن؟ دست یا پا رو؟ کلا
🩺 وای امیدوارم هیچوقتتت نبینید به خصوص اسیب دیدن یکی از نزدیکاتونو
وایسا میگم الان
ببینین اول دور پا یا محل آسیب دیده رو با پنبه میپوشونن که اون گچ و زبر بودنش به پا آسیب نرسونه و حالا پا رو زخم نکنه به خاطر زبر بودن
بعد از اون میان یه لایه ای که سخت میشه رو اسفاده میکن
قدیم از باند های آغشته به گچ استفاده میکردن
الان از فایبرگلاس استفاده میکنن و خیلی خیلی کم پیش میاد که از گچ استفاده بشه چوک دوامش خیلی کمتره
و اونو روی پنبه ها میپیچند
حالت خیس داره و بعد از چند دیقه خشک میشه
و تاداااااا متاسفانه گچ ارتوپدی شما امادس
درمانگاهِ خواهرِ آقای گوگل👩🏻⚕️
اره بگو تا من وویس بگیرمممسمصککثمقپثوث
مال من بیشتر طول کشید😂😂
البته یه چیز دیگم هم که برای شکستگی توی مفاصل هست
اینکه که مفصل بالاییه مفصلی که اسیب دیده هم میبندن
که با تکون خوردن بالایی ،پایینی حرکت نکنه
مثلا من مچ پام که شکسته بود،تا بالای زانو گچ گرفتم
زمان:
حجم:
279.2K
257 چرا کتاب خوش بوئه؟این تنها موردیه که حتی تو کتاب درسی هم یاری میکنه و کتاب درسی هم حتی وقتی از نزدیک بوش میکنی بوی خیلی قشنگی میدهههه