هدایت شده از حسین بختیاری
🕋🌹شهادت امام هادی علیه السلام تسلیت باد.
🌹🌻امام هادی علیه السلام :
إنَّ اللّه َ إذا أرادَ بِعَبدٍ خَيرا إذا عُوتِبَ قَبِلَ؛
چون خداوند خير بنده اى را بخواهد ، هرگاه [آن بنده] مورد گلايه واقع شود ، بپذيرد.
❤️📙تحف العقول
🌹🌻شرایط انتقاد کردن :
1. در بهترین مکان از حیث آرامش بخشی
2. بهترین زمان که طرف درگیر نیازهای طبیعی اش نباشد.
3. با مثبت نگری و مثبت اندیشی و مثبت گویی، انتقاد را، شروع کنیم.
4. با بهترین عبارات محترمانه
5. با تعابیر محبت آمیز
6. منصفانه نقد کنیم
7. منطقی و مستدل نقد کنیم
8. از تحقیر و توهین بپرهیزیم.
9. در قالب تمثیل یا قصه
گاه مؤثرتر است.
10. در صورت ضرورت، و الا گاه نگفتن
بهتر اثر دارد.
🌻☘❤️🌻☘❤️🌻☘❤️
⚫️شهادت امام علی النقی علیه السلام
غمی محاصره کرده است روح انسان را
بناست تا که بگیرد از آدمی جان را
دروغ سرخ حسد روی جامه ی یوسف
گرفته سوی دو تا چشم پیر کنعان را
امام جامعه ی وحی، حضرت هادی
چگونه تاب بیارد هوای زندان را
قفس نشین شده اما شنیده اند همه
نوای روح فزای هزار دستان را
مرام منکر زهرا و مرتضی این است
به تیغ و زهر جفا می کُشد امامان را
چه زهر دشنه تباری که در وجود امام
دریده عمق جگر را، بریده شریان را
جگر که تفته شود تشنه می شود انسان
به جرعه ای بچشان آن لبان عطشان را
حسین فاطمه مهمان کوفه بود ولی
نگه نداشته اند احترام مهمان را
به جای آب، به لبهاش سنگ می زد خصم
و عمه جان شما دید سنگ باران را
🏴🌹🏴🌹🏴🌹🏴🌹🏴
هدایت شده از 📻مثبت بی نهایت
📝 #نظرات
📝 #دیدگاه
📝 #روشنگری
#حجاب
#عفاف
#فلسفه_حجاب
━━═━━⊰❀➕❀⊱━━═━
#مثبت_بینهایت
@mossbat_ir
@admin_mosbat
هدایت شده از 📻مثبت بی نهایت
هدایت شده از 📻مثبت بی نهایت
animation.gif
115.5K
هدایت شده از 📻مثبت بی نهایت
دیامز(خواننده فرانسوی)_۲۰۲۳_۰۱_۱۵_۰۸_۳۸_۳۰_۲۸۲.mp3
1.52M
✦ ──『✙حس تازه ✙』── ✦
حس وحال زنان تازه مسلمان شده جهان
...................................................
در برنامه رادیویی
◦•●◉✿ مثبت بینهایت✿◉●•◦
📻از رادیو خراسان رضوی
📆سه شنبه ها ساعت ۱۳
#عفاف
#حجاب
قسمت اول :
دیامز (خواننده رپ فرانسوی)
━━═━━⊰❀➕❀⊱━━═━
#مثبت_بینهایت
@mossbat_ir
@admin_mosbat
هدایت شده از هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
بسماللهالرّحمنالرّحيم
آگاهانه مطالبه گری کنیم
✅بند ۲۰ و ۲۱ ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری👇
۲۰ -رعايت نكردن حجاب اسلامي.
۲۱ -رعايت نكردن شئون و شعاير اسلامي.
📌فصل سوم - مجازاتها
ماده ۹ -تنبيهات اداري به ترتيب زير عبارتند از:
الف- اخطار كتبي بدون درج در پرونده استخدامي.
ب- توبيخ كتبي با درج در پرونده استخدامي.
ج- كسر حقوق و فوق العاده شغل يا عناوين مشابه حداكثر تا يك سوم، از يك ماه تا يك سال.
د- انفصال موقت از يك ماه تا يك سال.
هـ- تغيير محل جغرافيايي خدمت به مدت يك تا پنج سال.
و- تنزل مقام و يا محروميت از انتصاب به پستهاي حساس و مديريتي در دستگاههاي دولتي و دستگاههاي مشمول اين قانون.
ز- تنزل يك يا دو گروه و يا تعويق در اعطاي يك يا دو گروه به مدت يك يا دو سال.
ح- بازخريد خدمت در صورت داشتن كمتر از ۲۰ سال سابقه خدمت دولتي در مورد مستخدمين زن و كمتر از
۲۵ سال سابقه خدمت دولتي در مورد مستخدمين مرد با پرداخت ۳۰ تا ۴۵ روز حقوق مبناي مربوط در قبال هر
سال خدمت به تشخيص هيأت صادركننده رأي.
ط- بازنشستگي در صورت داشتن بيش از بيست سال سابقه خدمت دولتي براي مستخدمين زن و بيش از ۲۵
سال سابقه خدمت دولتي براي مستخدمين مرد بر اساس سنوات خدمت دولتي با تقليل يك يا دو گروه.
ي- اخراج از دستگاه متبوع.
ك- انفصال دائم از خدمات دولتي و دستگاههاي مشمول اين قانون.
تبصره ۱ -در احتساب معدل خالص حقوق، تفاوت تطبيق و فوق العاده شغل مستخدمان موضوع بند «ط» در سه
سال آخر خدمت در هنگام بازنشستگي، حقوق گروه جديد (پس از تنزل يك تا دو گروه) ملاك محاسبه قرار
ميگيرد.
تبصره ۲ -كسور بازنشستگي يا حق بيمه (سهم كارمند) كارمنداني كه در اجراي اين قانون به انفصال دائم، اخراج
يا بازخريدي محكوم شده يا ميشوند و نيز حقوق و مزاياي مرخصي استحقاقي استفاده نشده آنان و در مورد
محكومان به بازنشستگي حقوق و مزاياي مرخصي استحقاقي استفاده نشده همچنين كسور بازنشستگي يا حق
بيمه كارمنداني كه در گذشته در اجراي مقررات قانوني از دستگاه دولتي متبوع خود اخراج گرديده اند، قابل
پرداخت است.
تبصره ۳ -هيأتهاي بدوي يا تجديدنظر، نماينده دولت در هر يك از دستگاههاي مشمول اين قانون هستند و رأي
آنان به تخلف اداري كارمند تنها در محدوده مجازاتهاي اداري معتبر است و به معني اثبات جرمهايي كه موضوع
قانون مجازاتهاي اسلامي است، نيست.
تبصره ۴ -هيأتها پس از رسيدگي به اتهام يا اتهامات منتسب به كارمند، در صورت احراز تخلف يا تخلفات، در
مورد هر پرونده صرفاً يكي از مجازاتهاي موضوع اين قانون را اعمال خواهند نمود.
ماده ۱۰ -فقط مجازاتهاي بندهاي د، هـ، ح، ط، ي، ك ماده ۹ اين قانون قابل تجديد نظر در هيأتهاي تجديد
نظر هستند.
#مطالبهگری_قوانین_رویزمینمانده
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آثار بیحجابی در جامعه چیست
سخنرانی سال ۶۱ قرائتی
✅
♻️ تکثیر در امر ولایت و تعجیل در ظهور فرج بعهده شما 👇
⬇️امروزجنگ ما
هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلامی دوستانه با آقای رئیس جمهور و مجلس / سکوت تا کی؟
🔹گزیدهای از بیانات حجتالاسلام والمسلمین ارزنده از سخنرانان برجسته کشور در خطبههای نماز جمعه این هفته
به چنین امام جمعه های شجاع و انقلابی در کل کشور نیاز داریم
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
◼️باید قوه قضائیه را تعطیل کنیم!
🔸یک نظری در جامعه رواج داده شده است که «حجاب مسئله فرهنگی است با مسئله فرهنگی به صورت انتظامی و قضایی برخورد نمی کنند.»
🔻سفسطه جالبی هست. ولی باید پرسید مگر منشأ جرم های دیگر مثل دزدی و قتل و ... غیر از مشکل فرهنگی است؟ دزدی کردن یا فساد و اختلاس مسئولین هم حاصل بی فرهنگی است و نیاز به کار فرهنگی دارد تا ریشه ای درمان شود، ولیکن در هیچ جای دنیا با این حرف ها مجازات مجرم را کنار نمی گذارند. اگر بنا بر این باشد باید کلا قوه قضائیه و نیروی انتظامی و قوانین جزائی برچیده شود که امری مضحک و بی خردانه است❗️
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از فریاد ابوذرها (۱۴ میلیون)
🔴 یک بام و دو هوا
چطور پرستار بیحجابی که در مقابل نهی از منکر سردار باقری، به ایشون هتاکی میکنه، بلافاصله اخراج میشه (که البته حقش هم بود که اخراج بشه)
اما روزانه دهها آمر به معروف و ناهی از منکر در جای جای میهن اسلامی، مورد هتاکی و چه بسا ضرب و شتم قرار میگیرن و مسئولا بجای پیگیری، میگن فعلأ اولویت با اقتصاد و معیشته نه وقت حجاب و امر به معروف ⁉️
#استاندارد_دوگانه
#یک_بام_و_دو_هوا
📣 کانال فریاد ابوذر ها
╭@aboozar72
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
هدایت شده از حمید رسایی
.
♻️ آیا هنوز تردید داریم که تکلیفمان در موضوع حجاب چیست؟
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از حمید رسایی
.
♻️ داستان شنیدنی پدر یکی از بازیگران سینما
وقتی خردسال بودم، بیحجابی شده بود و مادرم هنوز چادر سیاه به سر میکرد. مادرم از این چادرهایی که کمربند داشت، سر میکرد و بسیار هم قوی بود و سرپنجههای بسیار قدرتمندی داشت. تفرش که میرفتیم، مادرم شاخ گاو را میگرفت و روی گرده گاو میپرید! الان که من این گاوبازها را میبینم، میگویم که مادرم گاوبازی بلد بود. وی این قدر قوی بود که فرش را با یک دست میگرفت و تکان میداد! وقتی مادرم دستم را میگرفت تا مرا به مدرسه ببرد، هیچ قدرتی نمیتوانست از دستش فرار کند.
روزی داشتیم با مادرم از گذرخان به طرف خانهمان در کوچه حرم میرفتیم و اداره پدرم هم برِ خیابان ارم، نزدیکیهای کوچه ارگ بود. عزیزالله بیک که پاسبان محله بود، آمد که چادر مادرم را بردارد، هرچه کرد بکشد، نتوانست چون گرفته بود. من هم همراهش بودم و آن زمان خیلی خُرد بودم. در طول خیابان، جدال این زن غریبه چادرسیاه با این پاسبان سرخموی وحشتناک، تا آنجا که اداره پدرم بود، جریان داشت. کاسب، رهگذر و ... هم بودند، ولی جوانمردی نبود که بیاید مادرم را از دست این غول بیابانی نجات دهد! من هم پیوسته یک طرف چادر مادرم را گرفته بودم و مثلاً میخواستم کمک کنم که پاسبان نتواند بکشد.
خلاصه به کوچه ارگ رسیدیم و کسی به پدرم خبر داد. آنجا بود که چادر را از سر مادرم کشیده بود و پنجههای مادرم توی چادر بود و آن هم پاره شد! همینطور قسمت زیادی از چادر لوله شده بود و نمیتوانست آن را بکشد.
در همین حال پدرم رسید و به طرف عزیزالله بیک حمله کرد. او به پدرم گفت: «آقا، من را از نان خوردن میاندازند، چه خاکی به سرم بکنم؟» مادرم را از چنگ او درآورد و به خانه برد. پدرم میگفت که ممکن است به رئیس شهربانی گزارش داده باشند و مرا از کار بیکار کنند.
من این صحنه را در چندین منظومهام توصیف کردهام و غربت مادرم در آن لحظه، هرگز از خاطرم محو نمیشود. آن زمان مسیر جدال مادرم با پاسبان، برایم بسیار طولانی بود ولی حالا که از همان مسیر رد میشوم، میبینم یک راه چند دقیقهای است! این مسیر برای من در عالم خردسالی، یک سال طول کشید تا سایه حمایت پدرم آمد و ما را از دست این غول بیابانی نجات داد. دهها خاطره اینجوری در خاطرم مانده است و به همین دلیل مجموعهای از اضطرابها شدهام.
من این قصه را در کنگره بازار که در تبریز برگزار شد، تعریف کردم. کنگرهای تشکیل داده بودند (خارجیها هم بودند و ترجمه میکردند) که من در آنجا دو قصه از زمان رضا شاه نقل کردم که بعضیها دوست نداشتند بشنوند. یکی از آن قصهها، همین موردی بود که عرض کردم.
گفتم: «من نمیدانم این مسلمانها در شهر قم کجا بودند و چه میکردند؟ مادرم فریاد میکشید و جدال میکرد و مثل یک ببر سوزنخورده میغرید، ولی هیچ کس از دکانش بیرون نیامد!» در ضمن طبقات دیگری هم (نمیخواهم اسم آنها را بگویم) در حال عبور بودند ولی کاری نکردند.
کتابخانه ملی کتاب «شاعر مشتعل؛ خاطرات مظاهر مصفا» را در 232 صفحه و در 200 نسخه منتشر کرده است.
پن: مظاهر مصفا پدر علی مصفا همسر لیلا حاتمی است.
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻 ترجیح شبهمصالح عرفی بر حقایق شرعی:
حرف خدا یا هوس زمانه؟
🖊 مهدی جمشیدی
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی گفتند: «دستگاهها و عناصر فرهنگی-تبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند و در این زمینه، نباید از جنجال و هوچیگری و اتهامات ترسید.» در این باره باید به چند نکته اشاره کرد.
۱. مسأله و دغدغۀ فرهنگی ما، استقرار «حرف خدا» است؛ چنانکه انقلاب در پی تحقّق «احکام فرهنگیِ دین» است و دین عبارت است از ارادۀ تشریعی الهی. سخن انقلاب، سلیقۀ فرهنگیِ برخاسته از یک گرایش نظری یا تمایل سیاسی نیست، بلکه پای حکم خدا در میان است. از سالهای آغازین دهۀ هفتاد به این سو، لیبرالهای وطنی همواره برای ملامتکردن خطّ فرهنگیِ انقلاب، تعبیر «تنگنظری» را به کار میبرند و بر این باور هستند که انقلاب در مسیر جامعهپردازی فرهنگی، گرفتار «انقباض» و «فروبستگی» شده است و حاکمیّت به دنبال تحمیلکردن «سلایق فرهنگیِ» خود به جامعه است. اینان مدّعی هستند که انقلاب، برداشت خود از دین را اصل قرار میدهد و در چهارچوب این برداشت محدود و بسته، میخواهد نسخۀ خاصی از دینداری را در جامعه برقرار کند. این روایت از تفکّر فرهنگی انقلاب، اغلب از اینکه به سراغ خودِ احکام فرهنگیِ اسلام برود و آشکارا آنها را تخطئه کند، پرهیز دارد. این در حالی است که سخن انقلاب، همان حرف خدا است و انقلاب در پی استقرار «قطعیّاتِ فرهنگیِ اسلام» است. در مقابل این چالش، روشنفکری سکولار و نیروهای سیاسی وابسته به آنها، کوشش کردهاند تا از طریق نظریۀ «تاریخیّت دین»، نظریۀ «تعدّد قرائتها از دین»، نظریۀ «سکولاریسم» و نظریۀ «نسبیّت ارزشی»، راهی برای کنار نهادن حرف خدا بگشایند.
۲. اینکه حرف خدا در «هیچ شرایطی» بر زمین نماند به آن معنی است که نباید گرفتار «توجیههای اجتماعی» شد و بهعنوان «مصلحت اجتماعی»، از ارزشها و احکام دینی عبور کرد. آری، ارزشها در مقام تحقّق خارجی، گاهی دچار «تزاحم» میشوند و همواره نمیتوان همۀ ارزشها را در کنار یکدیگر محقّق کرد و در اینجا باید جانب ارزشهای اصلی و بنیادی را گرفت، امّا حتّی همین حالت نیز موقتی و گذرا است؛ یعنی اینگونه نیست که برای همیشه، عنوان مصلحت برقرار بماند و ما توجیهی برای «اجرا نکردن ارزشها» در اختیار داشته باشیم. تعارضها، ماندگار نیستند و بههرحال، وضع به حال عادی بازمیگردد و باید به محض این تغییر، ارزشهای فرعی را نیز مستقر کرد. پس اصل بر این است که حرف خدا در «هیچ شرایطی» بر زمین نماند و مصلحتها، استثناهای موردی و موقتی هستند، نه قاعدهای برای «عبور تدریجی از ارزشهای دینی». در مقابل، برخی همواره به دنبال «مقیّد کردن حرف خدا» هستند و برای این هدف، به «عرف» و «جامعه» ارجاع میدهند تا «امتناع امر دینی» را در تاریخ کنونی به اثبات برسانند، یا دستکم، صورتی از دین را بیافرینند که «دین اقلّی» و «دیانت بُرشخورده» است. امّا حکومت دینی نمیتواند حرف خدا را در هیچ زمینهای رها کند و آن را با «معیارهای سکولار»، مقیّد سازد. تاریخ انقلاب، «تاریخ حقیقت» است نه «تاریخ مصلحت». باید هرچه که میتوان از سهم مصلحت در این تاریخ کاست و مجال داد که حرف خدا، ظهور و حضور حداکثری داشته باشد و همچون گذشته، در لابلای صفحات کتابها مهجور نماند. اگر نیز در جایی احساس میشود که «کشش اجتماعی» برای تحقّق بخشی از دین در سطح مطلوب قرار ندارد، باید برای ایجاد میل اجتماعی، چارهای اندیشید، نه اینکه «بیدرنگ» و «منفعلانه»، جانب عرف را گرفت و حرف خدا را به حاشیه راند.
۳. دعوت به نهراسیدن از «جنجال» و «هوچیگری» و «اتهامات» به این معنی است که «اجرا کردن حرف خدا»، موجب واکنش منفیِ مخالفان خواهد شد و همواره کسانی هستند که حرف خدا را برنمیتابند و میکوشند با فضاپردازی و جوّسازی، انقلاب را از تحقّق حرف خدا، منصرف نمایند. دراینحال، انقلاب یا باید از این تهییج و تحریک بهراسد و منفعل و مرعوب شود و بهعنوان اینکه مصلحت، اقتضای تحقّق این بخش از دین را ندارد، رأی به تعطیل و تعویق آن بدهد، یا باید مقتدر و مستحکم بایستد و فشارها را بکشند و در برابر کجروایتها از حرف خدا، روایت راستین بیافریند. انتخاب عملگرایانِ سستعنصری که نگران از دست دادن بدنۀ اجتماعی خویش هستند و به «تداوم قدرت خویش» میاندیشند نه «تحقّق حرف خدا»، مشخص است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از شمارش معکوس ظهــ🌼ــور
🔴نامه دبیر ستاد امر به معروف به رئیس جمهور در موضوع ساختار شکنی جناب آقای ضرغامی.
✍ رئیس جمهور باید هر چه زودتر وزرای نالایق را برکنار کند...
➖ ➖ ➖ ➖
⏰ @shomareshmakooszohor
هدایت شده از شمارش معکوس ظهــ🌼ــور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 امام خامنه ای(حفظه الله):
🔹️ ما هنوز نه جامعه اسلامی داریم و نه دولت اسلامی، در تشکیل دولت اسلامی مانده ایم...
✍تصور ما اینه دولت رئیسی همان دولت اسلامی قبل از ظهور باشد فعلا تا اینجا که گل به خودی زده هم در زمینه واکسیناسیون یهود هم در زمینه حجاب و هم در زمینه #سند_2030
#امام_زمان
#لبیک_یا_امام_خامنه_ای
➖ ➖ ➖ ➖
⏰ @shomareshmakooszohor
هدایت شده از بیداری ملت
🔴اگر این ریشه را در ابتدا نخشکانید، همه را درگیر خود خواهد کرد
🔰این روزها درخت کشف حجاب هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد؛ مسئولین در همه دستگاه های کشور باید کاری کنند که این درخت در همان ریشه خشکانده شود و إلا در آینده نزدیک زمانی خواهد آمد که این فساد اخلاقی و فرهنگی به یک درخت تنومند تبدیل خواهد شد❗️
درختی که اکنون گرفتست پای
به نیروی شخصی برآید ز جای
و گر همچنان روزگاری هلی
به گردونش از بیخ بر نگسلی
( گلستان سعدی)
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
29.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴عواقب تعلّل
تعلل در برابر کشف حجابها چه عوارضی دارد؟ / با اقلیت کشف حجابکنندگان چه برخوردی کنیم؟
#واجب_مظلوم_حجاب
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
راهبرد بازدارنده از کشف حجاب و انحرافات اخلاقی و انقلاب جنسی.pdf
269.7K
♦️راهبرد بازدارنده از کشف حجاب و انحرافات اخلاقی و انقلاب جنسی
🔹دانشمندان علم اخلاق برای نفس آدمی چهار قوه قائل شدهاند: قوّه عاقله، قوّه واهمه، قوّه شهویّه و قوّه غضبیّه و فرمودهاند: این قوا ﺣﻜﻢ ﻛﺎﺭﻓﺮﻣﺎﻳﺎﻥ ﻭ ﺳﺮﺍﻥ ﻟﺸﻜﺮ را ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻭ ﻫﻤﻪ ﺍﺧﻠﺎﻕ ﻧﻴﻚ ﻭ ﺑﺪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﭼﻬﺎﺭ قوه ﭘﺪﻳﺪ میﺁﻳند؛ و راه مهار و تعدیل و مدیریت قوه شهوت را به قوه غضب دانستهاند.
🔹امام خمینی نیز در کتاب چهل حدیث در تجلیل از قوه غضبیه فرموده: «اداره امر به معروف و نهى از منکر و اجراى حدود و تعزیرات و سایر سیاسات دینیه و عقلیه نشود جز در سایه قوه شریفه غضبیّه، ... جهاد با اعداء دین و حفظ نظام عایله بشر و ذَبِّ [دفاع] از جان و مال و ناموس و سایر نوامیس الهیه، و جهاد با نفس که اعداء عدوّ انسان است صورت نگیرد مگر به این قوه شریفه». (چهل حدیث امام خمینی، ص134).
بنابراین قوه غضبیّه هم در جهاد اکبر و اصلاح درون انسان و در مبارزه با نفس امّاره و مهار کردن آن و عفتورزی فردی کارساز است و هم در جهاد اصغر و اصلاح و پاکسازی محیط بیرونی و کنترل و مهار شهوات نامشروع اجتماع انسانی و عفیفگشتن جامعه بشری کارآیی دارد؛ و بیشک قوای قضایی و انتظامی و نظامی و امنیتی، پرتو و تجلی و نمایندگان این قوه شریفه در اجتماع انسانی هستند.
🔹ادامه ... در فایل👆
#کانون_فرهنگی_تبلیغی_امین
#برخورد_قهری_مکمل_کار_فرهنگی
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
@efaf_amin
Kanoon-amin.ir
هدایت شده از آتش به اختیار🇮🇷قم🇵🇸
👌اداره کل فرودگاه های استان بوشهر: از ارائه خدمات به افراد فاقد حجاب شرعی معذوریم
♦️ نظر به ماده ۶۳۸ و تبصره آن هر گونه عمل جریحه دار کننده عفت عمومی و همچنین ظاهر شدن زنان در انظار عمومی بدون حجاب شرعی ، جرم میباشد. از ارائه خدمات به افراد فاقد حجاب شرعی معذوریم.
#حجاب
#ایران 🇮🇷
https://eitaa.com/joinchat/619249922C07cedad2f5
هدایت شده از 🇵🇸دختران انقلاب 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥پاسخ #دختر_ضعیف_الحجاب به امر به معروف دختران انقلاب در قطعه۲۸گلزار شهدای تهران:
🔹دخترانی که #کشف_حجاب می کنند بیارید گلزار شهدا تا این شهدا رو ببینند
🔹کاش مادرم از بچه گی به #چادر سر کردن عادتم میداد
🔹حاضرم جونم برای #آقا بدم
#امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر
#قانون_حجاب
#دختران_انقلاب
🇮🇷کانال دختران انقلاب را دنبال کنید
✅https://eitaa.com/joinchat/3435003923C863f1fbcfc
هدایت شده از نذر🌼گل نرگس آل طه🌼صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹جهاد فرزندآوری مادری با ۹ فرزند
🔹خانم زهرا صادقی، متولد ۱۳۶۴ دارای ۹ فرزند با سنهای ۱۶، ۱۴، ۱۱، ۹، ۷، ۶، ۴، ۲ سال و ۵ ماهه، یک انسان شاد و موفق.
#جهاد_فرزند_آوری