eitaa logo
عفاف امین
116 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
156 فایل
کانالی به یاد قهرمان عرصه عفافگرایی شهید امین،نوجوان ۱۷ ساله که رفتن به جبهه را به ماندن در کنار دخترخاله فتنه گرش ترجیح داد.در این کانال مطالب کتاب درسنامه عفاف را عرضه می کنیم .هم چنین پیام های کانال های دیگر در موضوع عفافگرایی را فورواد می کنیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آبادی سلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سگهای ولگرد آدم خوار شده‌اند معضلی به‌نام سگ‌های ولگرد 🔹ایران در مرگ ناشی از سگ‌گزیدگی، رتبۀ سوم دنیاست. 🔹️سالانه ۳۷ نفر به‌همین علت در ایران جانشان را از دست می‌دهند. 🔹️سگ‌های ولگرد همه‌جا هستند، کوچه، خیابان و حتی باند فرودگاه! 🔹️نبود قانون،غذارسانی غیراصولی و فرهنگ غلط از جمله عوامل افزایش سگ‌های ولگرد است. کانال آبادی سلام https://eitaa.com/joinchat/3015442687C7922e8dc3b
⁉️آیا بدون اینکه در اینترنت جستجو کنید، میتوانید نام نوجوان ۱۷ ساله‌ای که چند ماه پیش با گلوله‌ی مستقیم پلیس فرانسه کشته شد را به یاد بیاورید؟ ❌اکثر افراد نمیتوانند، و این وضعیت در سرتاسر جهان نیز همینگونه است! ✅اما بر عکس، احتمالا افراد زیادی در دنیا مهسا امینی را میشناسند و گویی نامش در ذهن آنها حک شده است، در حالی که او نه با گلوله‌ی مستقیم پلیس ایران، بلکه به مرگ طبیعی و با چاشنی عوارض جسمی فوت کرده است! 📡این خاصیت رسانه و قدرت رسانه‌ای است که هرچیزی که همسو با منافع صاحبِ رسانه است را برجسته میکند و هر چیزِ مغایر با منافع او را تحریم مینماید! 💥درست مثل «نائل فرانسوی» که چون رسانه‌ها به آن نپرداختند و یا کم پرداختند، از ذهن‌ها پاک شده است و برعکس «مهسا امینی» که تمام رسانه‌ها و سلبریتی ‌های جهان در مورد آن واکنش نشان دادند و با ترفندهای فراوان هشتگ آن را جهانی کردند و نام او در ذهن‌ها مانده! پرداختن به اولی به سود رسانه‌داران جهان [که اکثریت زیر چتر یهود هستند] نبود و باعث تضعیف تمدن غرب میشد، و پرداختن به دومی بهانه‌ی خوبی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشت! 🏴نمونه‌ی دیگر از این استاندارد دوگانه‌ی رسانه‌ها، راهپیمایی پرشور که اصلا به سود رسانه‌داران جهان نیست آن را برجسته کنند و برای فرهنگ اربعینی تبلیغ نمایند، هرچند جمعیت بی‌نظیر ۲۲میلیونی در آن شرکت کرده باشند! ✍میلاد خورسندی
مطالب کانال https://eitaa.com/efafamin/4972 https://eitaa.com/efafamin/4975 ضرورت طرح مباحث عفافگرایی https://eitaa.com/efafamin/5020 معرفی کتاب اخ جون که من منم https://eitaa.com/efafamin/5028 آیا عفافگرایی امری درونی و باطنی است. تبین واژه های کلیدی پاکدامنی https://eitaa.com/efafamin/5030 https://eitaa.com/efafamin/5031 حیا https://eitaa.com/efafamin/5032 غیرت https://eitaa.com/efafamin/5033 تقوا https://eitaa.com/efafamin/5034 شهوت https://eitaa.com/efafamin/5035 غریزه https://eitaa.com/efafamin/5036 مفهوم جنسیت https://eitaa.com/efafamin/5037 غریزه جنسی https://eitaa.com/efafamin/5039 تربیت جنسی https://eitaa.com/efafamin/5135 انحراف جنسی https://eitaa.com/efafamin/5136 بلوغ جنسی https://eitaa.com/efafamin/5139 آسیب شناسی اصطلاح عفاف و حجاب https://eitaa.com/efafamin/5141 ابعاد غریزه جنسی https://eitaa.com/efafamin/5142 ماهیت غریزه جنسی https://eitaa.com/efafamin/5147 مراحل رشد غریزه جنسی https://eitaa.com/efafamin/5157 عوامل نه گانه کنترل غریزه جنسی https://eitaa.com/efafamin/5159 توهم عادی سازی روابط زن و مرد https://eitaa.com/efafamin/5162 آیا غریزه جنسی باید هرچه زودتر ارضا شود؟ https://eitaa.com/efafamin/5164 کنترل غریزه. جنسی عوارض دارد؟ آیا https://eitaa.com/efafamin/1505
تعریف https://eitaa.com/efafamin/9229. کودکان و خلوت والدین https://eitaa.com/efafamin/9233. استراق سمع نوزادان در خواب https://eitaa.com/efafamin/9234. استراق سمع جنین و تحریک جنسی جنین با موسیقی https://eitaa.com/efafamin/9235 زیان های موسیقی https://eitaa.com/efafamin/9236 در احادیث. https://eitaa.com/efafamin/9295 از دیدگاه طب سنتی https://eitaa.com/efafamin/9296 از دیدگاه متخصصان اعصاب و روان https://eitaa.com/efafamin/9297 شخصیت نوازندگان. https://eitaa.com/efafamin/9298 استفاده از ارگ و جاز در عروسی ها https://eitaa.com/efafamin/9299 عاقبت موسیقی دانان بزرگی چون بهتوون،باخ،موزارت https://eitaa.com/efafamin/9300
عفت چشایی https://eitaa.com/efafamin/9362 زیان های شرابخواری https://eitaa.com/efafamin/9363 پرهیز از پرخوریhttps://eitaa.com/efafamin/9367 پرهیز از ‌خوراکی های محرک https://eitaa.com/efafamin/9369. عفت چشایی تعریف https://eitaa.com/efafamin/9400 حرام خواری چیست؟ و آسیب های آن https://eitaa.com/efafamin/9401 نقش حلال خواری در عفافگرایی چیست؟https://eitaa.com/efafamin/9402 لزوم پرهیز از خوراکی های محرک‌ https://eitaa.com/efafamin/9403 زیان های پرخوری https://eitaa.com/efafamin/9404 دستورالعمل های اسلام برای پرهیز از پرخوریhttps://eitaa.com/efafamin/9405 پرخوری مصداق اسراف https://eitaa.com/efafamin/9406 توانایی انسان برای مقاومت در برابر پرخوریhttps://eitaa.com/efafamin/9407 بهره وری از نعمت ها در سیره پیامبر و ائمه https://eitaa.com/efafamin/9408 منظور از نگاه به طعام https://eitaa.com/efafamin/9409 ورود ژله و چربی خوکی به‌‌سفره‌ایرانی ها https://eitaa.com/efafamin/9410
وجود ترکیبات حاصل از چربی خوک در غذای ایرانی ها. واقعا تکان دهنده و ناراحت کننده است.ژله خوکی،E485_542 چربی خوکی وE120 رنگ سوسکی،افزودنی های مجاز وارداتی. افزودنی هایی که حتی در کشور تولید کننده هم ممنوع است. مسیله ای که حتی باعث هشدار انجمن کلیمیان به هم وطنان کلیمی شده. http://www.iranjewish.com/essay/Essay_N2_kasroot.htm طبق گزارش خبرگزاری ها متاسفانه نظارت دقیقی روی مواد وارداتی نمی شود. https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/07/01/2102367/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D9%88%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF https://saten.ir/144615/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D9%88%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%81%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86/ دوستانی که مایلند بدانند هر کد بازگو کننده چه چیزی در مواد غذایی هست، به این سایت سری بزنید. http://www.food-info.net/uk/qa/qa-fi45.htm حالا علت بی حیایی ها و بی غیرتی ها را می توان بهتر درک کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
E120 رنگ خوراکی که از سوسک تهیه میشه و‌در انواع شکلات و ... استفاده میشه. لطفا پاستیل ،ژله و مارشمالوی خارجی و هم چنین دارو های خارجی که روکش ژلاتینی و یا کپسول دارن نخورید که از تهیه شدن و شکلات و خوراکی های دیگه هم یا نخورید و یا به ترکیباتش توجه کنید. اخیرا هم برای ترویج حشره خواری استفاده ار حشرات در محصولات خارجی افزایش پیدا کرده. مسخ انسان با ترویج حشره خواری و مصرف محصولات خوکی. متاسفانه مسئولان بهداشت به این نکته توجه ندارن و‌دارو و موادغذایی حاوی ژله خوکی و یا رنگدانه های حشره ای را وارد می کنن. حتی به ژله های ایرانی هم اعتمادی نیست چرا که اکثرشان وارداتی اند و در ایران فقط بسته بندی میشن.
چه خبری وحشتناک‌تر از اینکه آمار سقط جنين در ایران حداقل 400 هزار نفر در سال است ‏بیش از کشته‌های تصادفات "17 هزار نفر" ‏بیش از کشته‌های کرونا "146 هزار نفر" ‏بیش از کشته‌های جنگ تحميلي "200 هزار نفر" و بیش از مجموع تمامی آن‌ها 🆔 @News_Fath
هدایت شده از خط شکن فرهنگی
🟣 مجسمه زنان چادری پیش از اسلام و مسیحیت ✍ دکتر سید مرتضی میرسراجی @drmirseradji 🔹لینک مطلب جهت مطالعه: 🔻🔻🔻🔻 https://tabnakbato.ir/fa/news/199074/
🔻حجاب در آئینۀ گذشتۀ سیاستی‌اش 🖊 مهدی جمشیدی ۱. یکی از تصویرسازی‌های تحریف‌آلود و القاهای ناصواب دربارۀ مواجهه با کشف حجاب این است که کسانی مدعی‌اند برخوردهای سخت در دوره‌های گذشته، حاصلی نداشته است و حجم انبوه تمرکز بر روی تقابل انتظامی و قضائی با مسألۀ حجاب، به نتایج اراده‌شده، متصل نگردیده است. در این روایت، این‌طور وانمود می‌شود که گویا نظام در دهه‌های گذشته، تمام توان خویش را بر روی حجاب و مواجهۀ سخت با آن متمرکز کرد و هرچه بضاعت داشت را در این مسیر به کار گرفت و در عین حال، اکنون با خلاء دستاوری روبرو است. در واقع، اینان می‌کوشند با تصویرسازی انقباضی و حداکثری از گذشته، نوع خاصی از مواجهه را ملامت و نفی کنند و نشان بدهند که چنین مواجهه‌ای، بی‌فرجام و غلط است و باید رویکرد دیگری را برگزید. ۲. برخلاف روایت یادشده، مسأله این است که در دهه‌های گذشته، هیچ‌گاه حجاب، مسألۀ اصلی نبوده است، بلکه حتی فرهنگ نیز در هیچ دولتی، صدرنشین و بنیان انگاشته نشده است، بلکه دولت‌ها و جریان‌های رسمی، همواره یا به سوی اقتصاد حرکت کردند و یا به سوی سیاست. در این میان، فرهنگ جز تعارف‌های سیاسی و تقابل‌های انتخاباتی، منزلتی نداشته و هیچ‌گاه به آن به عنوان امر مستقل و کلیدی، نگاه نشده است. از طرف دیگر، مواجهه‌های انتظامی و قضائی نیز دربارۀ مسألۀ حجاب، همواره حداقلی و موردی بوده‌اند و بیشتر جلوۀ بیرونی و بازتاب رسانه‌ای داشته‌اند. ازاین‌رو، میان واقعیت سیاست‌ها و عملکردها از یک سو، و روایت‌های رسانه‌ای و حتی اجتماعی از آنها، شکاف بسیار بزرگی وجود دارد. حتی گشت ارشاد نیز که این‌همه دربارۀ سخن گفته شد، فاقد حمایت جدی بوده و تنها در حاشیه و به عنوان نمادی از حضور حاکمیت در خیابان، ظهور داشت، اما روشن بود که مواجهه‌های بسیار ناچیز و حداقلی‌اش نمی‌تواند گرهی را بگشاید و تحولی بیافریند. به‌این‌ترتیب، باید صریح گفت که در طول دهه‌های گذشته، حجاب را باید امر «رهاشده» و «به‌خودوانهاده» قلمداد کرد، نه امری که حاکمیت بر روی آن تمرکز کرده بوده و قدرت‌ها و امکان‌های ساختاری خویش را برای هدایت و نظارت بر آن به کار گرفته بوده است. ۳. وقتی یک عامل، در حاشیه و نیم‌بند و رقیق است، نمی‌توان از آن انتظار داشت که روند را «ثابت» یا «کاهشی» کند، بلکه در این حالت، فقط از «شتاب روند» می‌کاهد؛ یعنی اگر نبود، سرعت روند، «بسیار بیشتر» می‌شد. دربارۀ گشت ارشاد، این حالت صحیح است نه این‌که وانمود شود حاکمیت با تمام توان، بر روی گشت ارشاد تکیه کرد و به حمایت از آن پرداخت و در نهایت نیز نتیجه نگرفت. به‌خصوص در دهۀ نود در اثر سیاست‌های لیبرالیستی در دولت اعتدال‌گرا، نه‌فقط مواجهۀ جدی و چالشی با مسألۀ حجاب به حاشیه رفت و اغلب به تعطیلی کشیده شد، بلکه با در پیش گرفتن رویکردهای ولنگارانه و تساهلی، روندی که رخ داده بود سرعت بیشتری پیدا کرد. در واقع، سیاست‌های دولت اعتدال‌گرا، اقتدار نظام را به چالش کشید و پیام ضعف ارسال کرد. این سیاست‌ها به لایه‌های تجددی جامعه، نشان داد که امکان پیشروی دارند و می‌توانند بر سر سبک زندگیِ غربی، وارد چرخۀ چانه‌زنی شوند و حرف خود را بر کرسی بنشانند. این دولت برای آن‌که از حمایت و هواداری این بدنۀ اجتماعی برخوردار شود، ارزش‌های اساسی و خطوط قرمز فرهنگی را به بازی سیاسی خویش وارد کرد و به این واسطه، به دیگری‌های فرهنگی رسمیت بخشید. ۴. تنها در لحظه‌هایی از تاریخ که بدنۀ اجتماعیِ تجددی، چنین صداهای مخالف‌خوانی از درون حاکمیت می‌شوند جان تازه می‌گیرند و به بیان و اظهار خویشتن فرهنگی‌شان در عرصۀ عمومی می‌پردازند. در شرایط حاکمیتیِ مبتنی بر اقتدار و مرزبندی، این طبقۀ اجتماعی دچار لکنت می‌شوند و احساس انقباض و انسداد می‌کنند و به حداقل‌ها رضایت می‌دهند. پس مسألۀ اصلی این است که از درون حاکمیت، چه صدا و ندایی برمی‌خیزد و لایۀ تجددی، چه درک و احساسی از نیروهای درونی حاکمیت دارند. اینان تابع سیاست‌های فرهنگیِ حاکمیت نبوده و نیستند و نمی‌خواهند از سبک زندگیِ تجددی خویش عبور کنند، بلکه مایل به اظهار و تجلی آن در عرصۀ عمومی هستند، اما این کنش، وابسته به تصویرشان از منطق و انتخاب حاکمیت است. در هر دوره‌ای که نیروهای همگون با اینان به درون حاکمیت نفوذ می‌کنند، این خوداظهاری‌های و جسارت‌ها و ساختارشکنی افزوده می‌شوند و اینان می‌توانند پس از دورۀ توقف، چند گام به پیش آیند. 🖇 منتشرشده در: https://irna.ir/xjNrp5
هدایت شده از همراه شهدا🇮🇷
🇺🇸تجاوز در آمریکا؛ هر ۶۸ ثانیه یک نفر 🔻روزنامه کیهان نوشت: هنوز هم هستند افرادی که باور دارند با آزادی حجاب و پوشش در کشور، حرص و ولع مردان نسبت به جنس زن کمتر شده و به مرور جامعه از نظر جنسی به ثبات و امنیت عمومی خواهد رسید، درست مثل کشورهای خارجی. 🔻در هر ۶۸ ثانیه یک آمریکایی مورد تجاوز قرار می‌گیرد و هر ۹ دقیقه قربانی آن یک کودک است. این در حالی‌ است که از ۱۰۰۰ مرتکب، تنها ۲۵ نفر به زندان می‌افتند. @Hamrahe_Shohada
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞مستند: ، اسمی که رمز شد! 🔺رازهای ناگفته ژینا ، چگونه یک اسم تبدیل به اسم رمز شد؟ 🔺صفر تا صد اتفاقات حول محور فوت مهسا امینی تا انتها ببینید .... ⚙ کاری از گروه رسانه‌ای ✅ پیام سازنده‌ی اثر : نشر این فیلم به هر شکلی آزاد است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینکه کاخ سفید هم از مصی علینژاد خواسته هویتش رو تغییر بده معانی خیلی مهمی داره: ۱- آمریکا هم علیرغم هارت و پورت ظاهری، فهمیده به این جریان ضد ایران هیچ امیدی نباید بست، بلکه بهتره در پستو پنهانش کرد! ۲- کسی که مملکت و ملت خودش رو به بیگانه میفروشه، عاقبت باید هویت خودش رو هم رایگان بده بره! 💬 Kian Abdollahi ══════🇮🇷═════ @JANGEFARHANG
‏نقش ‎ در جنگ شناختی ضد میهن و مردم: 😈تبدیل شدن به الگو برای مخاطب با جادوی رسانه ⬇️ 🔯 ارتباط سفارتخانه‌های غربی با آنان و پیشنهاد دریافت تابعیت دوم با شروط زیر: 1️⃣ نمایش سبک زندگی مغایر ایران و اسلام 2️⃣ سیاه نمایی از شرایط جامعه در فیلم‌ها و صفحات مجازی ‏3️⃣ ایجاد شک و بغض نسبت به ارزش‌ها 4️⃣ ترویج بی‌بند و باری های اخلاقی 5️⃣ عادی سازی گناه و روابط آزاد در جامعه 6️⃣ماهیگیری سیاسی در فتنه‌ها و حوادث مانند متروپل 7️⃣ بی‌ثبات سازی و تشدید آسیب‌های اجتماعی 8️⃣ ایجاد شکاف و گسل نسلی، هویتی و اجتماعی 9️⃣ حیوان آزاری و ترویج اباحه‌گری و... ✍ سید علیرضا آل‌داود ══════🇮🇷═════ @JANGEFARHANG
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️حرف‌های یک فمینیست درباره نتایج آزادی پوشش سخنان کامیل پالی، فمینیستی که در حال حاضر به منتقد فمینیسم کنونی تبدیل شده، درباره اثرات این ایده که «زنان باید بتوانند هر چه می خواهند بپوشند» 🔝این فیلم را به طرفداران جنبش ز،ز،آ نشان دهید... ══════🇮🇷═════ @JANGEFARHANG
نشریه اشپيگل نوشت: یک مهدکودک در هانوفر آلمان درخواست داده که اتاق هایی برای کودکان ایجاد شود تا در آن کودکان بتوانند بدن و تمایلات جنسی خود را کشف کنند. بعد از گذشته تنها دو روز همان نشریه نوشت : یکی از کارکنان آن مرکز در (اتاق کاوش بدن) متهم به سوءاستفاده جنسی شد و بلافاصله "اتاق کاوش بدن" به حالت تعلیق درآمد. این چیزها چشم و دل سیری ندارد ...!! ══════🇮🇷═════ @JANGEFARHANG
‏‎اگر برانداز بودم همین یه دلیل برام کافی بود که طرفدار جمهوری اسلامی بشم ══════🇮🇷═════ @JANGEFARHANG