eitaa logo
استاد علی صفایی حائری
55.8هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
931 ویدیو
31 فایل
انتشارات لیله القدر ناشر انحصاری آثار مرحوم استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) سایت: www.einsad.ir 📲ارتباط با ادمین @ad_einsad 📚 سفارش کتاب @einsadshop_ad 🔗شبکه های اجتماعی zil.ink/einsad.ir تلفن : ۰۲۵۳۷۷۱۲۳۲۸
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 من برای شناخت هدف و شناخت نقش خودم، باید به خودم باز گردم... 🔹آن‏ها كه خود آگاهى ندارند، از بدبختى ‏ها بى‏ خبرند و خوشند و اين است كه اگر من هم بخواهم به خوشى برسم، مجبورم خودم را از شر اين فكر و عقل خلاص كنم و به گفته ‏ى حافظ به خمره بزنم و قرابه‏ كش شوم، تا «دمى ز وسوسه‏ ى عقل بى‏خبر باشم». 🔹نه استعداهاى من با خوشى هماهنگ است و نه وضع كارگاه من با اين كار مى‏ خواند. از آن‏جا كه من بيشتر از بزغاله ‏ها سرمايه دارم، كار من هم ناچار زيادتر از بزغاله‏ هاست. من براى شناخت هدف و شناخت نقش خودم، بايد به خودم باز گردم. 🔹براى شناخت يك اتاق و اين كه براى چه كارى ساخته شده، بايد به خود اتاق بازگردم. همان طور كه از وسايل يك اتاق مى‏ توانم بفهمم كه آن چه اتاقى است، اتاق خواب است يا عمل يا نشيمن، همين طور از استعدادها و نيروهايى كه در درون انسان نهفته، مى ‏توانم بفهمم كه كار او چيست و براى چيست؟ ❛❛ عین‌صاد 📚مسئولیت و سازندگی | ص ۱۵۱ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰درک گناه 🌱 هنگامى كه زبانى سنگين مى‏ شود، انسان با قلبش و با دلش حرف مى‏ زند، ولى باز آن هم دلى كه جرم‏ هايش به هلاكتش رسانده؛ رَبِّ أُناجيكَ بِقَلْبٍ قَدْ أُوبَقَهُ جُرْمُهُ. 🌱 ما از اين جرم‏ ها با شكست نفسى حرف مى‏ زنيم، وگرنه راستش اين‏ها را قبول نداريم. 🌱 ولى هنگامى كه كينه‏ ها و اميدها و يأس‏ ها و سرورها و حزن‏ ها و يادها و غفلت‏ هاى ما كنترل بشود، آن وقت مى‏ فهميم كه چقدر براى غير او بوده‏ ايم و آن وقت مى‏ فهميم كه جرم تا چه حد گسترده است و آن وقت كه رابطه‏ ى يك جرم را با تمام هستى و با تمام عوالم حس كرديم، آن وقت است‏كه اين گونه مى‏شوريم و مى‏ناليم. 🌱 آنها كه از گناه چنين احساس وسيعى گرفته‏ اند و تا اين حد ظلم‏ ها و ذنب‏ ها و جرم‏ ها را شناخته‏ اند، ديگر غرورشان مى‏ ريزد و سركشى‏ شان مى‏ سوزد. و راستى كه تمام وجودشان مى‏ شود حسرت و ندامت و تمام وجودشان مى‏ شود شَكَت و درد. 🌱 اين جاست كه احساس گناه نياز به اميدهايى دارد كه انسان را از بحران روحى به تعادل برساند. او را از غرورها و يأس‏ ها، از گردنكشى‏ ها و سر در گريبان بردن‏ ها بيرون بياورد. 🌱 درک گناه تا اين وسعت، انسان را از خامى و سركشى و غرورش جدا مى‏ كند. 🌱 انسان مى‏يابد استعدادهايى كه در مسير، به جريان نيفتاده‏ اند و اسراف شده‏ اند، چه فسادهايى به بار آورده‏ اند. انسان مى‏ يابد با يك سلامتى چه كارهايى مى‏ توانسته انجام بدهد و با يك ليوان آب مى‏ توانسته چه پيوندهايى به وجود بياورد. 🌱 و مى‏ يابد از اين پيوند چه بهره‏ هايى مى‏ توانسته بگيرد و چه موج‏ هايى از آگاهى و شعور و از حركت و شور مى‏ توانسته به راه بيندازد، ولى از تمام آنها به سادگى گذشته است. ❛❛ عین‌صاد 📚 بشنو از نی | ص ۵۹ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰تخفیف ویژه کتاب های استاد علی صفایی حائری (عین_صاد) 🔺۲۰ درصد تخفیف ویژه ی دوره ی کامل کتابها به همراه🚚 ارسال رایگان 🔸جهت سفارش می‌توانید به سایت انتشارات مراجعه بفرمایید: 🔗www.einsad.ir 🔹برای سفارش به آی دی زیر پیام بدهید. 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 👤| @einsadshop_ad ╭✤ 🛒 @EinSadShop ✤╮
🔰امام حسن علیه‌السلام تخفیف نداد 🔹صلح امام حسن چيزى جز آتش بس نبود، كه حضرت از هدف خود تخفيف نداد و از باطل براى حق نردبان نساخت؛ چون هر مبارزى كه از هدف مايه بگذارد و كوتاه بيايد، بر فرض ببرد، باخته است. بگذر از اين‏كه باخت ‏ها حتمى است، كه در موضع ضعف كارى نمى ‏توان كرد و تخفيف‏ ها از اين موضع ضعيف خبر مى‏ دهند. 🔹امام حسن (ع) سازشگر نيست؛ چون نه تخفيف داده و نه تسليم شده؛ چون ياورى ندارد، تحميل نمى‏ كند؛ مى‏ ايستد تا زمينه را فراهم نمايد. 🔹مبارزه‏ اى كه به خاطر خدا و بالاتر از عدالت و تكامل شكل گرفته، چگونه مى‏ تواند حتى در سطح مبارزه با استثمار و استعمار و استبداد بماند و چگونه مى‏ تواند تخفيف بدهد و تا سطح نان و مسكن تنزل كند و مستند هم دست و پا كند؟ كه: «مَنْ لامعاشَ لَهُ لا مَعادَ لَه». 🔹مبارزى كه تخفيف مى ‏دهد، مبارز نيست، كه سازشگر است. و واقع گرايى هم توجيه اين انحراف نيست كه اولين مسأله‏ ى انسان را نان و مسكن بدانيم، كه انسان خودآگاه اولين مسأله‏ اش بودن و چگونه بودن و براى چه بودن است. ❛❛ عین‌صاد 📚 تطهیر با جاری قرآن، جلد اول | ص ۳۰۵ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰بیشتر از بهشت 🌍 هر شناختى، عقيده‏ اى را به دنبال مى‏ كشد و عقيده‏ ها و عشق‏ ها حركت و كوشش را سبز مى‏كنند. 🌍 هنگامى كه انسان، عظمت خود را شناخت، به كم قانع نمى‏ شود و حتى به بهشت دلخوش نمى‏ گردد! 🌍 هنگامى كه وسعت هستى را شناخت و دورى راه را شناخت، در تنگناى يك مرحله نمى‏ ماند و آرام پيش نمى‏ رود. 🌍 هنگامى كه دنيا را یک راه ديد، در آن نمى‏ ايستد و هنگامى كه آن را كلاس ديد، از آن درس مى‏ گيرد و هنگامى كه آن را كوره ديد، از دردهايش عقده نمى‏ آورد. 🌍 و هنگامى كه كارش را شناخت، بى‏ كار نمى‏ نشيند و هنگامى كه جهتش را شناخت ديگر كُند نمى‏ رود و درنگ نمى‏كند. 🌍 چون در كاروان متحرك هستى، ركود و درنگ، كمتر از عقب گرد نيست و عقب گرد، جز تنهايى نيست و تنهايى در راه و در كوير هستى جز هلاكت نيست. 🌍 بر پايه‏ ى اين شناخت‏ ها و اين عقيده‏ ها بارهاى سنگين تكليف قرار مى‏ گيرد و با اين موتور نيرومند و با اين پاى قوى، احكام وسيع و نظام‏ هاى سنگين اسلامى به مقصد مى‏ رسد. ❛❛ عین‌صاد 📚  اندیشه من| ص ۷۹ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰هنر و هنرمند 🖼 هنر، بزرگ‏تر از زندگى است.هنر، فرزند آرزوهاى انسان است. آرزوهايى كه زندگى را و توليد را و جامعه را شكل داده‏اند. 🖼 هنر دريچه‏اى است به سوى دنياى مطلوب و نقبى است در بن‏بست تكرار. و از اين رو هنر، طراح زندگى است و جلودار و پيشرو آن. 🖼 هنر روزنه‏اى است به سوى دنياى خواسته‏ها و آرزوها؛ آرزوهايى بزرگ‏تر از زندگى و بيشتر از امروز، آرزوهايى كه نيازها را رويانيده‏ اند و نيازهايى كه زندگى را به چرخ انداخته‏اند. 🖼 هنرمند، از تسخيرها و تكرارهاى خسته فرار مى‏كند و با هنر، طرحى نو مى‏اندازد و نقبى به نور مى‏زند و دريچه‏اى به سوى كوچه‏ى محبوب و روزنه‏اى به سوى دنيايى بزرگ‏تر از امروز! 🖼 در لحظه‏اى كه انسان نان ندارد، هنر، طراح نان است و آنجا كه به رفاه رسيده و در تكرار مانده، هنر، پيامبر تنوع است و در بن‏بست تنوع‏ها، هنر الهام بخش عصيان است و هميشه هنر، بزرگ‏تر از زندگى واقعى انسان، از زندگى عادى اوست. 🖼 بين سبك‏هاى هنرى هيچ تضادى نيست، كه هر كدام از دنياى موجود به دنيايى مطلوب راه باز مى‏كنند. 🖼 اين دنيا براى گرسنه، نان است و براى شاهزاده تنوع و براى وازَده، عصيان و براى عاصى، قيام و تحرك، نه تنوع و تلوّن! ❛❛ عین‌صاد 📚  استاد و درس(ادبیات، هنر و نقد) | ص۲۸_۲۷ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰به کم قانع نمی‌ شوم 🔹انسان مى ‏خواهد تمام استعدادهاى خود را بارور كند و تمام سرمايه‏ ها را زياد كند. انسان مى ‏خواهد خودش را زياد كند نه ثروت و قدرت و علمش و در اين سطح است كه مى ‏تواند ثروت و قدرت و علم را جهت بدهد و از آن‏ها به خوبى بهره بردارد. مى‏ تواند امير باشد و مى‏ تواند از اسارت ‏ها آزاد گردد. من هنگامى كه عظمت خودم را شناختم ديگر به كم قانع نمى‏ شوم و از اسارت‏ ها آزاد مى‏ گردم. همان طور كه با شناخت عظمت خودم از اسارت توپ ‏ها و عروسك ‏هايم رها شدم. 🔹 با تفكر در مقدار استعدادها، مى‏ يابيم كه انسان چقدر ادامه دارد و در نتيجه هستى تا كجا گسترده مى ‏شود. ما از مقدار نفتى كه در چراغ است، مى‏ توانيم حدود روشن بودنش را حدس بزنيم و از مقدار سوختى كه در ماشين است، حدود حركت آن را و ... 🔹 ما از استعدادهاى اضافى جنين در شكم مادر، كشف مى ‏كنيم كه او براى نُه ماه نيست و براى اين محدوده نيست؛ چون او در آن جا بدست و پا و ... كارى ندارد. در آن محدوده به بيش از جفت، نياز نيست. 🔹در نتيجه ما از استعدادهاى عظيم انسان كشف مى ‏كنيم كه براى اين محدوده ‏ى هفتاد ساله نيست؛ چون بيش از اين حرف‏ ها سرمايه دارد. ❛❛ عین‌صاد 📚 مسئولیت و سازندگی | ص ۱۵۶ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰تعارضی در هستی نیست! 🪐 اگر ما حضور خدا را و احاطه او را بر ملك وملكوت وملك، به دليل و يا تجربه و يا شهود، پذيرفتيم، و كار آدمى را حركت، و جهان را راه و كلاس و كوره براى آدمى حساب كرديم، ديگر تعارضى با خواست خدا و تناقضى در نظام هستى نخواهد بود. 🪐 كه درد و رنج، عامل حركت، و ظلم و ستم علامت آزادى، و تبعيض و تفاوت نياز جمع و سازمان است و ملاك افتخار و معيار ارزش هم نيست. 🪐 كه اساس مسؤليت است و بازدهى مى‏خواهد و در هنگام محاسبه نسبت‏ها را در نظر مى‏گيرند و بر اساس وسعت و آنچه كه داده‏اند، عمل مى‏خواهند كه سعى مطرح است، نه عمل بدون نسبت. 🪐 عملى را مى‏خواهند كه با توانايى آدمى و با زمان مناسب و با جايگاه مطلوب و با كارهاى ديگر هماهنگى داشته باشد. 🪐 با توجه به قدر و استمرار و ارتباط در آدم و با توجه به نظام و جمال و مراحل و هدف دارى در جهان و با توجه به قانون‏ها و سنت‏ها و با توجه به آزادى و تجاوز و كفر و يا آزادى و انتخاب و ايمان و شكر و بلاء، ديگر نه تعارضى در برابر حق است و نه تناقضى در فعل و تدبير او. ❛❛ عین‌صاد 📚  از معرفت دینی تا حکومت دینی | ص ۵۴ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰تو عاشق آفریده شده ای 🌺 درگيرى، آنجا آغاز مى‏ شود كه هدف‏ ها از يكديگر جدا شوند و تو از سطح غريزه بالاتر بيايى و با سنجش محبوب‏ ها و بت‏ هايت، از بت‏ ها بگريزى و نفس و خلق و دنيا و شيطان را، در اين سنجش ارزيابى كنى و با تكبير به توحيد روى بياورى. 🌺 آنجا كه تو محبوب خوب خود را مى‏ يابى و به او دل مى‏ سپارى، اينجا شهوات و عشق هاى تو، با اين عشق بزرگتر كنترل مى‏ شوند و با اين محبت شديدتر مهار مى‏ شوند. 🌺 تا آنجا كه اين محبت در تمامى دل تو خيمه مى‏ زند و تمامى وجود تو را مى‏ گيرد و تو از كفر و شرك آزاد مى‏ شوى و به توحيد مى‏ رسى و جنگ و نزاع را مى‏ برى. 🌺 آنجا كه تو در سطح غريزه هستى، نزاعى نيست، آنجا كه به توحيد مى‏ رسى و دل تو پايتخت خدا مى‏ شود، كه: «قلب المؤمن عرش الرحمن». در اینجا هم نزاعی نيست. 🌺 نزاع و مبارزه و جهاد و درگيرى در ميان اين دو مرحله است.در اين ميانه تو مى‏ توانى با عشقى در برابر عشقهايت بايستی. 🌺 تو عاشق آفريده شده‏ اى بايد معشوق‏ ها را ارزيابى كنى و بهترين را انتخاب نمايى، بهترينى كه جمال و كمال و وفا و صفا داشته باشد. 🌺 تو را براى نيازهاى خودش‏ نگه ندارد و بتواند باخت‏ هاى تو را جبران كند و كسرى‏ هاى تو را پاداش وافى بدهد و تو را سرشار نمايد. ❛❛ عین‌صاد 📚 قیام | ص ۴۱ ╭✤ @Einsad ✤╮
🏪 فروشگاه اینترنتی لیلة 🌙القدر 🔺تمامی آثار استاد علی صفایی حائری با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. 🔻ارسال سفارشات بالای صد و پنجاه هزار تومان رایگان می‌باشد. 🛒 روش خرید: 🤳🏼 « » را به آی دی زیر ارسال نمایید : 👇🏻👇🏻👇🏻 👤:@einsadshop_ad یا 💻 از طریق لینک زیر مستقیم خریداری نمایید: 👇🏻 🌐: www.einsad.ir |اینستاگرام| |ایتا| |تلگرام| ╭✤ @EinSadShop ✤╮
🔵 │ بزرگترین جنایت به مذهب این است که آن را از تفکر و تعقل جدا کنیم و غیر برهانی و جلوه دهیم، که هرکس برای دلش به آن روی می آورد. چون این مذهب عاطفی و آرام بخش، همان است که افیون ملت ها می شود و دستاویز مادی گری و عامل ضد مذهب! 📚 | ص ۳۳ | صفحه‌ی ما در توییتر | ╭✤ @Einsad ✤╮
🔰 دل آدمی، بزرگ تر از این زندگی است و این، راز تنهایی اوست ... ❞ عین‌صاد 📚 #️⃣ 📢 |روبیکا| |اینستاگرام| |تلگرام| |کست‌باکس| |آپارات| |بله| |توییتر| | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰نقش انسان 🔍 استعدادهاى ما ادامه ی ما را نشان مى‏ دهد. اين جهان بينى و بينش، نقش انسان را نشان مى‏ دهد. 🔍وقتى كه جهان، اين همه گسترده است و دنيا راه است و انسان كارش حركت است، ناچار نقشش در اين هستى اين مى‏ شود كه از اين قانون‏ هايى كه در هستى گذاشته شده بهره بردارى كند و آن را با حركت و آن هم حركتى رشيد، هماهنگ كند. 🔍 وقتى كه انسان، دنيا را وسيع ديد، ديگر در تنگناى يك مرحله نمى‏ ماند. وقتى كه خودش را عظيم ديد، به كم قانع نمى‏شود، وقتى كه دنيا را راه ديد، سر راه نمى‏ماند. 🔍 معلمى كه بر اساس شناخت‏ هايش، عشق به كار يافت، تحرك هم خواهد يافت و بنابر اين، كار اول من و تو اين مى‏ شود كه خود را بسازيم. 🔍 زيرا ديگر سازى ممكن نيست تا خود سوزى صورت نگرفته باشد. خود سازى نمى‏ شود، مگر اين كه انسان، شهامت خود سوزى را بيابد و با دست‏ تواناى خويش شعله‏ اى برافروزد، كثافت‏ ها و آلودگى‏هاى وجوديش را بسوزاند و تولدى تازه بيابد. 🔍 افسوس كه ما، پيش از آن كه از آلودگى‏ ها پاك شده باشيم بر خويش عطر پاشيده‏ ايم و خويشتن را جز آن كه هستيم به ديگران معرفى كرده‏ ايم. 🔍 ما به جاى آن كه رنگ خدا را گرفته باشيم، به خدا رنگ زده‏ ايم. چگونه مى‏ خواهيم ديگران را بسازيم و از اسارت‏ ها رها سازيم، در حالى كه هنوز خويش را نساخته‏ايم؟ 🔍 ما كه خود اسيريم، چگونه سخن از آزاد كردن ديگران مى‏گوييم؟! 🔍 نمى‏توان بار رسالت الله را بر دوش داشت تا زمانى كه بنده ی غير اوييم. پس بايد از حاكميت غير او آزاد شد. ❛❛ عین‌صاد 📚 تربيت کودک | ص ۱۲ ╭✤ @Einsad ✤╮
🔰قدر و اندازه ی من 📐 آدمى به سادگى احساس مى‏ كند كه لبخند، محبت، بدگويى و دشمنى و چيزها و كسانى در او اثر مى‏ گذارند، او را خوشحال و يا رنجور مى‏ سازند و انسان اين مؤثرها و اين تأثير را بلاواسطه در وضعيت ذهنى خود منعكس مى‏ بيند. 📐 حالا نوبت تفكر و محاكمه همين تأثيرهاى طبيعى و همين جريان‏هاى مشهود است. چرا اينها در من اثر گذاشته‏اند؟ 📐 هر چه در من اثر بگذارد، نشان مى‏ دهد كه من همان قدر هستم. 📐 خودشناسى يعنى همين جمع بندى و محاسبه! هنگامى كه كفش پاره من و يا ماشين سوخته من، مرا به گريه، به رنج مى‏ اندازد، اين نشان مى‏ دهد كه من در سطح كفش و ماشينم، من خودم را همين قدر مى‏ دانم. 📐 آنچه ديروز مرا مى‏رنجاند امروز كه خودم را بالاتر مى‏دانم و مهم‏ تر مى‏ شناسم، برايم رنج‏ آور نيست. 📐 پس رنج‏ هاى من شاهدان اندازه وجود من هستند و گواهان صادقى هستند كه مرا به خودم نشان مى‏ دهند. 📐 و اگر من خودم را در مقايسه با اينها جلوتر و بيشتر مى‏ دانم، اين رنج‏ هاى طبيعى، ديگر توجيهى برنمى‏ دارند و به تدريج كنار مى‏ روند. 📐 گفتم به تدريج، چون‏ آنچه ريشه‏ دار است، به تدريج كنترل مى‏ شود و در عمل محدود مى‏ گردد. آنچه راحت فهم مى‏ شود، به همان راحتى عمل نخواهد شد. ❛❛ عین‌صاد 📚 انسان در دو فصل | ص ۷۰ ╭✤ @Einsad ✤╮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ﮺ طرح مستند﮺ 🎙 عین‌صاد #⃣ وقتی که من می گویم برای حرکت انسان، برای تربیت انسان؛ از اینجا آغاز می شود به اینجا منتهی می شود. من اگر می خواهم این حرف را مستند به وحی کنم، مستند به کلام رسول کنم، باید چیزی را به دست بیاورم که توضیح بدهد که انسان؛ از تدبر، از تفکر، از معرفت آغاز می شود، به احساس می رسد، به عمل می رسد، به این مراحل بعدی می رسد. به احسان می رسد، به اخبات می رسد. این مدارج سلوک را طی می کند. یا مراحل تربیت خویش را آغاز می‌کند؛ می فهمد، علاقه‌مند می‌شود و عمل می کند. من به یک چنین مبنایی احتیاج دارم که ربط بین معرفت و احساس و عمل را بدهد. نه اینکه من ده هزار تا روایت راجع به تفکر بیاورم، ده هزار تا روایت راجع به تعقل بیاورم، ده هزار روایت راجع به صبر بیاورم، راجع به علم بیاورم، حلم بیاورم، اینها چه ربطی به مطلب دارد. کدام این ده هزار روایت اثبات می کند که اول از کجاست و از کجا باید انسان آغاز کند؟ شروع مسئله چیست؟ بحث معرفت است؛ از چه معرفتی انسان آغاز کند؟ بحث تفکر است؛ در چه چیزی تفکر کند؟ چه کسی گفته است که بحث از عقل آغاز می شود؟ خب باید طرحت را مستند کنی! ده هزار روایت من بیاورم برای اینکه تفکر خوب است، خب خوب است! باید در چه چیزی فکر کنم؟ بعد این تفکر به چه چیزی متصل می شود ؟ و چه نتایجی را به دنبال می آورد؟ استناد من اینجا باید شکل بگیرد. 📢 |روبیکا| |اینستاگرام| |تلگرام| |کست‌باکس| |آپارات| |بله| |توییتر| 🔗 لینک دانلود از آپارات 🌐سایت انتشارات لیله القدر ╭✤ @Einsad ✤╮
🔰 استاد علی صفایی حائری (عین_صاد) محبوب ترین نویسنده ی سال ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی کتاب 📣 بنا بر گزارش مدیر عامل موسسه خانه کتاب؛ 📚 کتاب های مرحوم استاد صفایی حائری 📈 پرفروش ترین نویسنده در📱نمایشگاه مجازی بین المللی کتاب امسال معرفی شدند. 📃 متن مصاحبه مدیر عامل خانه کتاب #️⃣ ╭✤ @Einsad ✤╮
🔴 پر فروش ترین کتاب های استاد علی صفایی حائری 🛒 روش خرید: 🤳🏼 « » را به آی دی زیر ارسال نمایید : 👇🏻👇🏻👇🏻 👤:@einsadshop_ad یا 💻 از طریق لینک زیر مستقیم خریداری نمایید: 👇🏻 🌐: www.einsad.ir #️⃣ |اینستاگرام| |ایتا| |تلگرام| ╭✤ @EinSadShop ✤╮