فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ما كه خود اسيـــــــريم،
چگونه سخن از آزاد كـــردن
ديـــــگران مىگـــــــــــــوييم؟!
✍🏻 عینصاد
▫️افسوس كه ما، پيش از آن كه از آلودگى ها پاك شده باشيم بر خويش عطر پاشيده ايم و خويشتن را جز آن كه هستيم به ديگران معرفى كرده ايم.
▫️ما به جاى آن كه رنگ خدا را گرفته باشيم، به خدا رنگ زده ايم. چگونه مى خواهيم ديگران را بسازيم و از اسارت ها رها سازيم، در حالى كه هنوز خويش را نساخته ايم؟ ما كه خود اسيريم، چگونه سخن از آزاد كردن ديگران می گوییم!
▫️نمى توان بار رسالت اللَّه را بر دوش داشت تا زمانى كه بنده غير اوييم.
▫️پس بايد از حاكميت غير او آزاد شد. اين است كه معلم، قبل از هر چيز بايد حُرّ شود و به آزادى برسد؛ آزادى از خويش، آزادى از غير و حتى آزادى از آزادى. و در اين مرحله است كه به عبوديت مى رسد.
📚 #تربیت_کودک | ص ۱۳
#️⃣ #ویدیو #موشن #تربیت
📥: download
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 عشق من...
✍🏻 عینصاد
❞ تا سالك از پا نيفتد، تا از خودش فارغ نشود، به جايى نخواهد رسيد!
من به اندازۀ خودم سلوك مىكنم. علم من به اندازۀ من است. عشق من به اندازۀ من است. عمل من به اندازۀ من است.
كه در دعا آمده: «وَ مَا عَسى اَنْيَبْلُغَ مِقْدَارِى حَتّى اُجْعَلَ مَحَلَّاً لِتَقْدِيسِكَ»؛ مگر من چقدرم؟ حتى به اندازۀ اين نيستم كه جايگاه تقديس تو بشوم.
📚 #فوز_سالک | ص ۷۴
#️⃣ #ویدیو #موشن #سیر_و_سلوک
📥: download
❓فکر میکنید
شگفتانهی جــــدید
انتشارات لیلة القدر چیست؟
▫️ @einsad
📦 تجربه بسته بندی متفاوت و زیبا در پویش #نذرکتاب و بازخورد شرکتکنندگان به ما انگیزه داد تا برای تولید یک محصول جدید در انتشارات لیلة القدر اقدام کنیم.
🟢 و اینک با همکاری "خانه ماهد" یک بسته هدیه کتاب که شامل کتاب مورد نظر شما و یک استند رومیزی از استاد علی صفایی حائری است، آماده و تولید شده است.
منتظر این هدیه جذاب باشید...
(به زودی در سایت انتشارات لیلة القدر)
🌐 www.Einsad.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 توانی به اندازۀ من
✍🏻 عینصاد
❞ تمام توان و سعى من به اندازۀ خود من است، نه به اندازۀ راه و مقصد من.
و به خاطر همين، وقتى با تمام سعىِ خود و با همۀ ظرفيت خود حركت مىكنم، بايد دو خوف داشته باشم: «يَخافُونَ يَوْماً كانَ شَرُّهُ مُسْتَطِيراً» و «إِنّا نَخافُ مِنْ رَبِّنا يَوْماً عَبُوساً قَمْطَرِيراً».
كسانى كه در حد ايثار كار كردند: «يُطْعِمُونَ اَلطَّعامَ عَلى حُبِّهِ مِسْكِيناً وَ يَتِيماً وَ أَسِيراً» و هستىشان را دادند و مزد و سپاس و تشكّر هم نخواستند و به هيچ كدام وابسته نبودند، اينها تازه دو خوف برايشان مطرح است:
- خوف از رب: «إِنّا نَخافُ مِنْ رَبِّنا يَوْماً عَبُوساً قَمْطَرِيراً»،
- خوف از روز جزاء: «يَخافُونَ يَوْماً كانَ شَرُّهُ مُسْتَطِيراً»، هم خوف از ربّ در چنين روزى و هم خوف از همان روز.
خوف و وحشت از روزى است كه گرفتارى و شرورش پرواز كرده و بال گسترده است.
📚 #اخبات | ص ۸۰
#️⃣ #ویدیو #موشن #سیر_و_سلوک
📥: download
🌄 زن، غرب، آزادی!
اينكه مىگويند برخورد زن و مرد با مسائل جنسى در كشور سوئد و... حل شده است، يعنى چه حل شده؟ يعنى استعداد انسانى به رشد خودش رسيده؟!
یا اينكه آن استعدادى را كه با آن عظمت بايد اينهمه راه را طى كند، در يك بُعد حبسش كردند و ضايعش كردند و هدرش دادند و از بين بردند؟
اين حل شدن مسئله نيست؛ بلكه هدر دادن و ضايع كردن استعدادهاست!
📚 #حجاب | ص ۳۲
#️⃣ #سلسله_استوری #تربیت
⭕️ جهت دریافت نسخه با کیفیت کلیک نمایید ⭕️
👇🏻👇🏻👇🏻
▫️@einsad | 📥: download