eitaa logo
استاد علی صفایی حائری
68.5هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
35 فایل
انتشارات لیله القدر ناشر انحصاری آثار مرحوم استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) سایت: www.einsad.ir 📲ارتباط با ادمین @ad_einsad 📚 سفارش کتاب @einsadshop_ad 🔗شبکه های اجتماعی zil.ink/einsad.ir تلفن : ۰۲۵۳۷۷۱۲۳۲۸
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱 مرگ، استمرار زندگی است و کسی که جهاد نمی‌کند و کوچ نمی‌کند برای همیشه بار خویش را به دوش نخواهد کشید. (استادعلی‌صفایی‌حائری) 🏴 شهادت خادم‌الرضا (علیه‌السلام)؛حجةالاسلام سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان را تسلیت عرض می‌کنیم. ⚫️ این عزیزان با انتخاب نوع زندگی‌شان، نوع مرگ خویش را برگزیدند. باشد که ما نیز مسیر و مرگ خود را به‌درستی انتخاب کنیم! | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 اندوخته ابدی ✍🏻 عین‌صاد ❞ ما كه اين دل و اين فكر و اين خيال را و اين قدرت و ثروت را از دست مى‌دهيم، پس چه بهتر كه در راه او بدهيم تا اندوخته‌اى داشته باشيم. راستى كدام بهتر است: در راه قرض‌دادن و بلافاصله به نور رسيدن و بعد هم چند برابرش را گرفتن و يا در راه بز و بزغاله و زن و فرزند و رفيق و چَه‌چَه و بَه‌بَه دادن و نفله‌كردن و بعد حسرت‌خوردن و آخرسر ناله و آه كشيدن و بر بى‌وفايى و نيرنگشان تف و نفرين فرستادن...؟! 📚  | ص ۸۱ #️⃣ 📥: download | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
۳ خرداد ۱۴۰۳
🌄 کاش... ✍🏻 عین‌صاد ❞ اين «كاشكى» گفتن‌ها، يعنى وابستگى به موقعيّت‌ها، يعنى اين كه... فرزند موقعيّت‌ها بوده‌ام. اما اگر من به موقعيّتى وابسته نباشم؛ يعنى بتوانم در هر موقعيّتى، موضع‌گيرى مناسب را داشته باشم، اين سلوك، سالم است. 📚 | ص ۲۳۱ #️⃣ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
۴ خرداد ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۵ خرداد ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 غرور یعنی... ✍🏻 عین‌صاد ❞ غرور؛ فريب نعمت‌ها را خوردن و امكانات را ملاك گرفتن است. در حالى كه داده‌ها ملاك افتخار نيست، بازدهى مى‌خواهند و مسئوليت مى‌گذارند. غرور ملاك‌ها را گم كردن است. 📚  | ص ۸۲ #️⃣ 📥: download | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
۵ خرداد ۱۴۰۳
🌄 زمانه ناسپاس، آدم‌های ناسپاس ✍🏻 عین‌صاد ❞ اگر در اين روزگار عنود و اين زمانه ناسپاس، برای كارهايى كه كرده‌اى، سپاس نمى‌كنند يا در كارهايى كه كرده‌اى، بر تو ستم مى‌كنند، اين سير طبيعى كار است؛ طبيعت چنين روزگارى اين است كه بدها در آن، خيلى راحت مى‌تازند. 📚 | ص ۶۰ #️⃣ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
۶ خرداد ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۷ خرداد ۱۴۰۳
🌄 خودت را زیاد کن! ✍🏻 عین‌صاد ❞ کسی که فهمیده نقشش در این هستی رشد و حرکت است با دوستی‌اش، با دشمنی‌اش، با مرگش و با زندگی‌اش می‌خواهد این جهت را در خود تامین کند؛ خودش را زیاد کند. 📚  | ص ۶۰ #️⃣ 🎯 خرید کتاب مدیریت و سازندگی با ۲۰ درصد تخفیف 👉🏻 | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
۸ خرداد ۱۴۰۳
🌄 استعدادهای مرگ‌آور ✍🏻 عین‌صاد ❞ استعدادهاى بزرگ هنگامى كه راهى نمى‌يابند، همچون رودخانه‌هايى عظيم باتلاق مى‌سازند و مرگ مى‌آفرينند و فاجعه بار مى‌آورند. تراكم استعدادهاى رها و ولگرد، خيال‌ها و وسوسه‌ها و در نتيجه تضعيف‌ها و ضعيف شدن‌ها و در نتيجه امراض روانى و جنون را به دنبال مى‌آورند. فكرهاى ممتد و بى‌حاصل و بهت‌هاى بزرگ، علامت نيروهايى است كه رهبرى نشده و راه ياب نگرديده است. اين تراكم به درون‌گرايى و وسوسه و خيال پرستى و ترس‌هاى هشت سر و گنگ و بچه‌گانه منتهى مى‌شود. 📚 | ص ۲۹۷ #️⃣ 🎯 خـــــــــــــــــرید جدیـــــــــــــــدترین اثر استاد علی صفایی حائری با ۲۰ درصــــد تخفـــــــــــــــــــیف 🛒 برای ثبت سفارش وارد سایت انتشارات به آدرس زیر شوید: 📕 کتاب مدیریت و سازندگی 👉🏻 و یا به آی دی زیر پیام دهید: 🤳🏻 : @einsadshop_ad
۹ خرداد ۱۴۰۳
۹ خرداد ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 اسیر مرگ ✍🏻 عین‌صاد ❞ آدم‌ها، چه در برابر رنج‌ها و مصيبت‌ها و چه همراه كامروايى‌ها و دل‌خوشى‌ها، به پوچى مى‌رسند و از خود مى‌پرسند كه: اين زندگى، با اين‌همه رنج و يا اين زندگى محدود و كودكانه، كه همه چيز آن فراهم و آماده است، چه معنايى دارد؟ چه خاصيتى دارد؟ من در ميان كاخ‌هاى سبز و سفيد و همراه تمام خواسته‌ها، جز زندگى مكرّر و بى‌حاصل چه خواهم داشت‌؟ آن جا كه آخر، مرگ و جدايى است، پس چرا تكرارها را تلاوت كنم و شكسته، اسير مرگ شوم‌؟ بعدها مى‌فهمى كه اين پوچى، درد محرومان و بى‌نوايان و يا گرفتارى كامرانان و كامروايان نيست؛ كه اين‌ها درد آدمى است، كه فرصت محاكمه‌ى خود را يافته و زندگى را زير سؤال برده است و در برابر اين سؤال‌هاى سِمج، به خودكشى و يا بى‌تفاوتى و بى‌خيالى و يا مِى و مستى پناه برده است تا دمى ز وسوسه‌ى عقل بى‌خبر باشد. 📚 | ص ۷۹ #️⃣ 📥: download | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
۱۰ خرداد ۱۴۰۳