🎧پادکستهای روضهی رضوان
🌱ذکر مصیبتهای حضرت سیدالشهداء "سلاماللهعلیه" و شهدای کربلا
🎙با صدا و بیان متفاوتِ استادعلیصفاییحائری
🗓 دهه اول محرم
🕰 هر روز، حوالی بعدازظهر
📱 با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
💬 نظرات
🏞 اگر بدانند...
🖊 اگر یاران و شیعیان حسین بدانند حسین چهقدر مهربان است، عشق دیگری در وجودشان تجلی نمیکند!
📖🛒 در خیمه حسین علیهالسلام
📱با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
💬 نظرات
جان به قربان اباعبدالله.mp3
زمان:
حجم:
7.9M
🎧 جان به قربانِ اباعبدالله(ع)
▫️یاران حسین (ع) با اذن او میتوانستند بروند پیِ زندگیشان. زندگی که فقط جنگ نیست. نمیشود که همیشه خانواده را بسپاری به امان خدا و زندگیات بشود تشخیص حق و باطل.
▫️اما یاران حسین(ع) ماندند و ماندنی شدند تا بعدها مانند توابین، بیتابِ حسین نشوند!
🎙و این صدای استادصفاییست که بعد از هزار و اندی سال، باحسرت، از همراهان حسین(ع) میگوید.
📼📖 این صوت در بخشی از کتاب در خیمهحسین(ع) آمده است.
📱 با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
بعضی انگیزهها مثل سنگریزه یه ذره میکشن و رهامون میکنن…
اما یه جاذبه هست در حد یه خورشید! ☀️🔥
محرم، داستان ورود به مدار یه عشق واقعیه. 🎯💚
👈 قسمت اول 👉
#پادکست_حسین_انتخاب_من 🎙️
با استفاده از اندیشه استاد ع.ص
#محرم 🏴
کانال رو به رشد 🌱
https://eitaa.com/roo_be_roshed
💬 نظرات
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ...
🖊دوستی میگفت وقتی من به خانهی یکی از ثروتمندان میروم و به خانهی خودم برمیگردم برایم سخت است و حس میکنم در جهنم هستم. دنیای دیگران، اینطور انسان را در تنگنا و فشار قرار میدهد!
🖊 نمیگویم این دنیا بد است ولی بزرگتر از آن را برای ما دیدهاند. همّت ما باید از این هم بالاتر برود. حتی برای ما بهشت را هم دیدهاند. بهشت، منزلِ ماست؛ مقصد نیست! بهشت تو به اندازه همّت توست!
🖊 بهشت عشق و لقاء و رضوان، کلمههایی هستند که ما نمیفهمیم و بالاتر از اینها بهشتیست که خطاب به حسین(ع) میگوید:
«يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَىٰ رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي»
اینها از بهشت، بزرگترند. در مقامی هستند که بهشت، منتظرشان است. اینها جلوتر از این عوالم هستند. دلهایشان بزرگ شده؛ بزرگتر از بهشت!
📖 در خیمه حسین علیهالسلام
📱 با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
💬 نظرات
پادکست تا خیمه حسین علیهالسلامسلام بر حر.mp3
زمان:
حجم:
9.3M
🏴 سلام بر حر
⛺️ فرماندهی که در خیمه یزید بود ولی آخرش در خیمه حسین(ع)، جایش را پیدا کرد.
او خود را بین بهشت و جهنم دید و بهشت را انتخاب کرد. ولی شاید در بهشت هم غمی سنگین همراه او باشد... غمِ دیر انتخابکردن!
▪️چه کنیم که حسین را تنها نگذاریم و چه کنیم اگر حسینی نبودیم بازگردیم و مثل حر، حسینی شویم؟
🎙 پادکست سلام بر حر را میشنویم انتخاب بزرگ حر را بهتر درک کنیم.
📼📖 این صوت در بخشی از کتاب در خیمهحسین(ع) آمده است.
▪️با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
💬 نظرات
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما هم...
خیال نکنیم آنهایی که در برابر حسین(ع) ایستادند با ما تفاوتی داشتند، ما هم مبتلا میشویم!
📖🛒در خیمه حسین علیهالسلام
📱با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
استاد علیصفاییحائریسلام بر زهیر.mp3
زمان:
حجم:
10.9M
🏴 سلام بر زهیر
▫️علی(ع) را به خلافت قبول نداشت تا چه رسد به امامت.
اما هر چه بود با علی و خاندانش سر جنگ نداشت.
▫️وقتی فهمید ممکن است حسین(ع) را در راه ببیند راهش را کج کرد. اصلاً نمیخواست حتی لحظهای با حسین(ع) زیر یک سقف بنشیند..
▫️ولی خدا با خواستهی او کار نداشت. او را به حسین(ع) رساند و بعدش...
بعدش از همه چیز بُرید. حتی زنش!
چون وارد دنیای دیگری شده بود؛
دنیای حسین(ع)!
🎧 در این پادکست، کمی از زهیر بشنویم...
📼📖 این صوت در بخشی از کتاب در خیمهحسین(ع) آمده است.
▪️ با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
ویژهبرنامههای کانالهای وابسته به رسانهی استادعلیصفاییحائری
در دههی اول محرم
۱. کانال استادعلیصفاییحائری
🎧مجموعه پادکستهای؛ روضهی رضوان
۲. کانال رو به رشد:
🎧مجموعه پادکستهای؛ حسین، انتخاب من
۳. کانال خانواده بزگ عینصاد:
🎧پادکستهای خون خدا
📖محفلِ خوانش کتاب عاشورا
۴. کانال لومینا:
📝 هیئت و تربیت
📱با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
💬 نظرات
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما از حسین(ع) طلبکاریم!
▪️محرم، فصل طلبکاریِ بعضی از ما از امام حسین(ع)است. طلبکارانه به او میگوییم: این همه برایت گریه کردم، برایت مشکی پوشیدم، برایت نذری دادم، برایت هیئت رفتم، برایت...
ولی تو برای من کاری نکردی، چهقدر حاجت داشتم که ندادی! اصلاً اگر حاجتم را ندهی دیگر به سراغت نمیآیم!
▪️ولی یک چیز را نمیدانیم!
اگر به سراغ حسین(ع) نرویم اوست که به سراغمان خواهد آمد. به قول استادصفایی
ما که آخرش پیر و ناتوان میشویم و یا با سرطان، یا با تصادف و یا در رختخواب میمیریم و هیچ چیز برایمان نمیمانَد.
غیر از حسین(ع)!
🎙استادصفایی دراینباره، گفتههایی دارد. بشنویم...
📱با ما بهدنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
💬 نظرات
سهم امام هم بدهی فایده ندارد!
🖊اگر به تجارت، به فقه و اصول، به پزشکی، به مهندسی، به هر کاری میپردازیم، باید در کنار این کارها و اشتغالهایمان، در تربیت نفوس، در دگرگون کردنِ تلقیِ آدمها از خودشان، در بالا بردن همتها از حد دنیا و حتی بالاتر از بهشت پریدنِ آنها هم نقشی داشته باشیم. چارهای جز این نیست!
🖊 بقال ما، مهندس ما، تا این کار را نکند و فقط شغل خود را داشته باشد، حتی اگر سهم امامش را بدهد، فایده ندارد. خدا شاهد است مادامیکه در تمامی شغلهایمان، تربیت نقش نداشته باشد، به هیچجا نخواهیم رسید. این حرف کمی نیست! در کنار هر شغلی که داریم، باید نقش تربیت افراد و تربیت مهره و یاور برای اولیای خدا و نقش جایگزینسازی اینها را داشته باشیم...
🖊هر شغلی که داریم اگر در کنارش نقشی نداشته باشیم، خائنیم؛ بهخدا قسم مُسلِم که هیچ، حتی انسان هم نیستیم. اول ظالم بر محمد و آل محمد، کسانی هستند که از محمد و آل محمد چشیدهاند، از آنها گرفتند و با غیر آنها سودا کردند و برای غیر آنها سر به خاک گذاشتند.مادامیکه همّ و غم من بچههای خودم باشند و اینکه نانی، پفکی، کفشی، کلاهی برایشان بگیرم و از دیگران غافل شوم، در زندگیام چیزی نمیماند!...
🖊 حرفم این است که «هَلْ مِنْ ناصِرٍ» حسین امروز هم زنده است. حالا با وجود همه این ادله، نمازمان را هم خوب بخوانیم و روزهمان را هم بگیریم؛ وقتی فریاد «العطش» اصحاب اباعبدالله و اسارت اهلبیت را میشنویم، عذری برایمان باقی میماند؟!
📖🛒 در خیمه حسین «علیه السلام»
▪️با ما به دنیای عینصاد بیایید:
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
💬 نظرات