eitaa logo
استاد علی صفایی حائری
91.4هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.6هزار ویدیو
45 فایل
انتشارات لیله القدر ناشر انحصاری آثار مرحوم استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) سایت: www.einsad.ir 📲ارتباط با ادمین @ad_einsad 📚 سفارش کتاب @einsadshop_ad 🔗شبکه های اجتماعی zil.ink/einsad.ir تلفن : ۰۲۵۳۷۷۱۲۳۲۸
مشاهده در ایتا
دانلود
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ... 🖊دوستی می‌گفت وقتی من به خانه‌ی یکی از ثروتمندان می‌روم و به خانه‌ی خودم برمی‌گردم برایم سخت است و حس می‌کنم در جهنم هستم. دنیای دیگران، این‌طور انسان را در تنگنا و فشار قرار می‌دهد! 🖊 نمی‌گویم این دنیا بد است ولی بزرگ‌تر از آن را برای ما دیده‌اند. همّت ما باید از این هم بالاتر برود. حتی برای ما بهشت را هم دیده‌اند. بهشت، منزلِ ماست؛ مقصد نیست! بهشت تو به اندازه همّت توست! 🖊 بهشت عشق و لقاء و رضوان، کلمه‌هایی هستند که ما نمی‌فهمیم و بالاتر از اینها بهشتی‌ست که خطاب به حسین(ع) می‌گوید: «يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَىٰ رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي» اینها از بهشت، بزرگ‌ترند. در مقامی هستند که بهشت، منتظرشان است. اینها جلوتر از این عوالم هستند. دل‌هایشان بزرگ شده؛ بزرگ‌تر از بهشت! 📖 در خیمه حسین علیه‌السلام 📱 با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca 💬 نظرات
پادکست تا خیمه حسین علیه‌السلامسلام بر حر.mp3
زمان: حجم: 9.3M
🏴 سلام بر حر ⛺️ فرماندهی که در خیمه یزید بود ولی آخرش در خیمه حسین(ع)، جایش را پیدا کرد. او خود را بین بهشت و جهنم دید و بهشت را انتخاب کرد. ولی شاید در بهشت هم غمی سنگین همراه او باشد... غمِ دیر انتخاب‌کردن! ▪️چه کنیم که حسین را تنها نگذاریم و چه کنیم اگر حسینی نبودیم بازگردیم و مثل حر، حسینی شویم؟ 🎙 پادکست سلام بر حر را می‌شنویم انتخاب بزرگ حر را بهتر درک کنیم. 📼📖 این صوت در بخشی از کتاب در خیمه‌حسین(ع) آمده است. ▪️با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca 💬 نظرات
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما هم... خیال نکنیم آنهایی که در برابر حسین(ع) ایستادند با ما تفاوتی داشتند، ما هم مبتلا می‌شویم! 📖🛒در خیمه حسین علیه‌السلام 📱با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
استاد علی‌صفایی‌حائریسلام بر زهیر.mp3
زمان: حجم: 10.9M
🏴 سلام بر زهیر ▫️علی(ع) را به خلافت قبول نداشت تا چه رسد به امامت. اما هر چه بود با علی و خاندانش سر جنگ نداشت. ▫️وقتی فهمید ممکن است حسین(ع) را در راه ببیند راهش را کج کرد. اصلاً نمی‌خواست حتی لحظه‌ای با حسین(ع) زیر یک سقف بنشیند.. ▫️ولی خدا با خواسته‌ی او کار نداشت. او را به حسین(ع) رساند و بعدش... بعدش از همه چیز بُرید. حتی زنش! چون وارد دنیای دیگری شده بود؛ دنیای حسین(ع)! 🎧 در این پادکست، کمی از زهیر بشنویم... 📼📖 این صوت در بخشی از کتاب در خیمه‌حسین(ع) آمده است. ▪️ با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
ویژه‌برنامه‌های کانال‌های وابسته به رسانه‌‌ی استادعلی‌صفایی‌حائری در دهه‌ی اول محرم ۱. کانال‌ استاد‌علی‌صفایی‌حائری 🎧مجموعه پادکست‌های؛ روضه‌ی رضوان ۲. کانال رو به رشد: 🎧مجموعه پادکست‌های؛ حسین، انتخاب من ۳. کانال خانواده بزگ عین‌صاد: 🎧پادکست‌های خون خدا 📖محفلِ خوانش کتاب عاشورا ۴. کانال لومینا: 📝 هیئت و تربیت 📱با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca 💬 نظرات
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما از حسین(ع) طلبکاریم! ▪️محرم، فصل طلبکاریِ بعضی از ما از امام حسین(ع)است. طلبکارانه به او می‌گوییم: این همه برایت گریه کردم، برایت مشکی پوشیدم، برایت نذری دادم، برایت هیئت رفتم، برایت... ولی تو برای من کاری نکردی، چه‌قدر حاجت داشتم که ندادی! اصلاً اگر حاجتم را ندهی دیگر به سراغت نمی‌آیم! ▪️ولی یک چیز را نمی‌دانیم! اگر به سراغ حسین(ع) نرویم اوست که به سراغ‌مان خواهد آمد. به قول استادصفایی ما که آخرش پیر و ناتوان می‌شویم و یا با سرطان، یا با تصادف و یا در رختخواب می‌میریم و هیچ چیز برایمان نمی‌مانَد. غیر از حسین(ع)! 🎙استادصفایی دراین‌باره، گفته‌هایی دارد. بشنویم... 📱با ما به‌دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca 💬 نظرات
سهم امام هم بدهی فایده ندارد! 🖊اگر به تجارت، به فقه و اصول، به پزشکی، به مهندسی، به هر کاری می‌پردازیم، باید در کنار این کارها و اشتغال‌هایمان، در تربیت نفوس، در دگرگون کردنِ تلقیِ آدم‌ها از خودشان، در بالا بردن همت‌ها از حد دنیا و حتی بالاتر از بهشت پریدنِ آنها هم نقشی داشته باشیم. چاره‌ای جز این نیست! 🖊 بقال ما، مهندس ما، تا این کار را نکند و فقط شغل خود را داشته باشد، حتی اگر سهم امامش را بدهد، فایده ندارد. خدا شاهد است مادامی‌که در تمامی شغل‌هایمان، تربیت نقش نداشته باشد، به هیچ‌جا نخواهیم رسید. این حرف کمی نیست! در کنار هر شغلی که داریم، باید نقش تربیت افراد و تربیت مهره و یاور برای اولیای خدا و نقش جایگزین‌سازی اینها را داشته باشیم... 🖊هر شغلی که داریم اگر در کنارش نقشی نداشته باشیم، خائنیم؛ به‌خدا قسم مُسلِم که هیچ، حتی انسان هم نیستیم. اول ظالم بر محمد و آل محمد، کسانی هستند که از محمد و آل محمد چشیده‌اند، از آنها گرفتند و با غیر آنها سودا کردند و برای غیر آنها سر به خاک گذاشتند.مادامی‌که همّ و غم من بچه‌های خودم باشند و اینکه نانی، پفکی، کفشی، کلاهی برایشان بگیرم و از دیگران غافل شوم، در زندگی‌ام چیزی‌ نمی‌ماند!... 🖊 حرفم این‌ است که «هَلْ مِنْ ناصِرٍ» حسین امروز هم زنده است. حالا با وجود همه این ادله، نمازمان را هم خوب بخوانیم و روزه‌مان را هم بگیریم؛ وقتی فریاد «العطش» اصحاب اباعبدالله و اسارت اهل‌بیت را می‌شنویم، عذری برایمان باقی می‌ماند؟! 📖🛒 در خیمه حسین «علیه السلام» ▪️با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca 💬 نظرات
استاد علی‌صفایی‌حائریسلام بر مسلم .mp3
زمان: حجم: 8.3M
🏴 سلام بر مسلم ▫️ در لحظات آخر، آن‌جاکه دیگر هیچ یاری برای حسین(ع) باقی نمانده بود، امام به پیکرهای بی‌جانِ اصحابش نگاه می‌کند و در اوج تنهایی صدا می‌زند: ▪️"اى مسلم بن عقيل! اى هانى بن عروه! اى حبيب بن مظاهر! .... شما اى دلاور مردان پايدار و اى سواران عرصۀ پيكار! چرا شما را فرياد مى‌كنم و پاسخم نمى‌دهيد و فرا مى‌خوانم و از من نمى‌شنويد؟! اينك اين (كودكان و) بانوان پيامبرند كه از فقدان شما ناتوان گشته‌اند. ..." ▪️در میان این نام‌ها اسم مسلم، چه می‌کند؟ چه قدر باید پیش حسین(ع) عزیز باشی که مولا در آخرین لحظات زندگی‌اش نام تو را ببرد و جایت را خالی ببیند! اگر تو هم حسین(ع) را برای خدا بخواهی نه برای خودت، حتماً آقا روی تو حساب می‌کند و صدایت می‌زند! باید برای حسین(ع)، مسلم باشیم! 🎧 پادکست "سلام بر مسلم" را خواهیم شنید، شاید راهی تا خیمه‌ حسین برای ما باز شود. 📼📖 این صوت در بخشی از کتاب در خیمه‌حسین(ع) آمده است. ▪️با ما به‌ دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca 💬 نظرات
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فدات شم! فدات شم... قربانت بشوم.. شما جون بخواه... برات می‌میرم و... ▫️بعضی‌ها تکیه‌کلامشان، این حرف‌ها و تعارفات است. تعارفاتی که هیچ واقعیت ندارند. اما بعضی‌ها حرف و عملشان یکیست! آنها می‌دانند که آخرش مرگ به سراغشان خواهد آمد پس مشتاق مرگ‌اند اما همین مُردن را هم برای خودشان نمی‌خواهند! آنها واقعاً جان به عشق می‌دهند. ▫️فقط اینها می‌توانند بدون تعارف به معشوق‌شان بگویند: قربانت شوم... فدایت شوم و... همان کاری که یاران حسین(ع) کردند! ▪️استادصفایی گفته‌هایی در این‌باره دارد. بشنویم... 📼📖 این صوت در بخشی از کتابِ در خیمه‌حسین(علیه‌السلام) آمده است. 📱با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca 💬 نظرات
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یزید، مهم نیست! 🖊باید تلقی مردم از خودشان عوض شود و لو یزید را هم بکشید مردم، حکومت حسین را تحمل نمی‌کنند. 📖🛒 در خیمه حسین(علیه‌السلام) 📱با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
استادعلی‌صفایی‌حائریدیدم که جانم می‌رود... .mp3
زمان: حجم: 10.3M
🎧 دیدم که جانم می‌رود... وقتی پسرِ شهیدش را به خاک سپرد رو به مداح کرد و گفت: روضه‌ی علی‌اکبر(ع) بخوان! مگر می‌شود پدرِ شهید باشی و روضه علی‌اکبر(ع) را بشنوی و نسوزی؟! شاید استادعلی‌صفایی از این روضه بیشتر سوخته باشد! 📱 با ما به دنیای عین‌صاد بیایید: https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca 💬 نظرات