eitaa logo
استاد علی صفایی حائری
56هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
903 ویدیو
24 فایل
انتشارات لیله القدر ناشر انحصاری آثار مرحوم استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) سایت: www.einsad.ir 📲ارتباط با ادمین @ad_einsad 📚 سفارش کتاب @einsadshop_ad 🔗شبکه های اجتماعی zil.ink/einsad.ir تلفن : ۰۲۵۳۷۷۱۲۳۲۸
مشاهده در ایتا
دانلود
🌄 برشی از کتاب جدید استاد علی صفایی حائری #️⃣ ‌ ⭕️ جهت نسخه با کیفیت کلیک نمایید ⭕️ 👇🏻👇🏻👇🏻 📥: download | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 چرا و چگونه بودن... ✍🏻 عین‌صاد ❞ تو با «انسان‌هايى» سر و كار دارى كه بسيارى از مسائل «زندگى» شان را از تو مى‌آموزند و اعمال و حركات تو را الگو قرار مى‌دهند. بخش عظيمى از شخصيت‌شان را «حرف‌ها» و «رفتار» «تو» مى‌سازد. اگر فاسد باشى،نسل‌هايى را فاسد كرده‌اى و اگر صالح باشى، نسل‌ها را اصلاح كرده‌اى. معمولا سؤال مى‌شود كه در كلاس چگونه بايد بود؟ در حالى كه سؤال مهم‌تر اين است كه اساسا، چرا بايد معلم بود؟ ما تا نقش انسان در هستى را درك نكرده باشيم، نقش معلم در كلاس را نخواهيم فهميد. تا چرا بودن انسان پاسخ نگيرد، چگونه بودن او جواب نخواهد گرفت. 📚  | ص ۱۰ #️⃣ 📥: download | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
📜 اسیرِ پوچی‌ها ✍🏻 عین‌صاد ❞ انسان براى مسأله‌اى بالاتر از شكل گرفتن و تكامل يافتن بايد بكوشد، چون تنها اين كافى نيست كه شكل بگيريم و در ابعاد وسيع ماده و معنا تكامل پيدا كنيم، زيرا با اين تكامل يافتن، مسأله‌ى بن‌بست و عبث و پوچى زودتر پيش مى‌آيد و عميق‌تر، مطرح مى‌گردد. كسى كه بهترين ماشين را و شكل گرفته‌ترين وسيله‌ها را و تكامل يافته‌ترين مركب‌ها را با خود دارد مسأله‌ى بن‌بست و ترافيك و محدوديت‌ها را بيشتر احساس مى‌كند و عميق‌تر مى‌فهمد. انسانى كه در دو بُعد ماده و اخلاق شكل گرفته و به تكامل رسيده، اما جهت ندارد و راه ندارد، به بن‌بست و عبث و پوچى عميق‌ترى گرفتار خواهد شد و اين بن‌بست و عبث و پوچى را ديگر نمى‌توان با عرفان شرق هم درمان كرد و با هيپى‌گرى مداوا نمود، چون اين عرفان، خود يك نوع تكامل براى استعدادهاى عظيم‌تر انسان است كه پس از شكل گرفتن و تكامل يافتن، بايد به دنبال راهى بزرگ‌تر براى حركت كردن و جهتى برتر براى دويدنش بود. براى اين انسان مسأله‌ى جهت و صراط و مركب‌ها و رهبرى‌ها و روش حركت و منزل‌ها، مطرح مى‌شوند و تنها استعدادهاى تكامل يافته در دو بُعد ماده و اخلاق مسأله‌اى را حل نمى‌كنند. ... انسان هنگامى آدم مى‌شود كه به استعدادهاى شكل گرفته‌اش جهت بدهد. براى اين انسان، مكتبى، مكتب مى‌شود، كه جهت حركت و صراط و روش حركت را به او ياد بدهد و بياموزد، بدون آنكه او را مسخ كند و او را در راه بغلطاند و يا بغل بگيرد. 📚  | ص ۲۱ #️⃣ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 اسیرِ بی‌ثبات ✍🏻 عین‌صاد 🔺 برشی از کتاب جدید استاد علی صفایی حائری با عنوان 《مدیریت و سازندگی》 این کتاب، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در غرفه مجمع ناشران در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد. 📚  | ص ۴۴ #️⃣ 📥: download | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🔰سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 🗓 تاریخ برگزاری: ۱۹ اردیبهشت تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 📍مکان: تهران، مصلای امام خمینی(ره) ▪️غرفه انتشارات لیلة القدر: شبستان مصلی، راهرو ۲۲ غرفه ۵۲۲ 📎 بخش مجازی: در سامانه ketab. ir 👉🏻 🔹جهت ثبت نام در بن تخفیف کتاب ویژه نمایشگاه کتاب به لینک زیر مراجعه فرمایید: 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 https://bon.tibf.ir/ ▫️ @Einsad
🔹 غرفه لیلة القدر در نمایشگاه کتاب تهران امسال محفلی شده برای گردهمایی علاقه‌مندان اندیشه‌ی عین‌صاد 🗓 تا ۲۹ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب 👥 با حضور اساتید و کارشناسان اندیشه‌ی عین‌صاد 🔰 مهمان امروز حجت الاسلام علیگو [معاونت پژوهش انتشارات لیلة القدر] 📍شبستان مصلی، راهروی ۲۲، غرفه ۵۲۲ 🌱 منتظر قدم‌های سبز شما علاقه‌مندان هستیم. | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 🏪 غرفه انتشارات لیلة القدر 📍 شبستان مصلی، راهرو ۲۲ ، غرفه ۵۲۲ 👨🏻‍💻 بخش مجازی: در سامانه ketab. ir 👉🏻 🌱 منتظر قدم‌های سبز شما علاقه‌مندان هستیم. | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 آرزوهای پوچ ✍🏻 عین‌صاد ❞ آن‌ها كه نان ندارند، مى‌توانند براى نان و رفاه زنده باشند و به اين خاطر مبارزه كنند و جان بدهند؛ اما آن‌ها كه همه چيز را دارند، ديگر براى چه زنده باشند؟ آن‌ها كه همه چيز را بدست آورده‌اند و به رفاه رسيده‌اند، همراه رفاه، بى‌مصرف مى‌شوند و بيهوده؛ و عامل اين پوچى، رسيدن به بن‌بست‌ها و به‌دست آوردن آرزوهاى هميشگى است. در نتيجه آن‌ها كه بيشتر از رفاه و خوشى آرزويى ندارند، جز پوچى و عبث هم بهره‌اى نخواهند داشت. كسانى كه آرزوهاى بلندى را در دل كاشته‌اند و مقصدهاى وسيعى را در نظر گرفته‌اند اما دستشان كوتاه است و نردبانشان شكسته و پايشان در گل، اين‌ها هم احساس پوچى و بى‌مصرف بودن را خواهند داشت و با شكست‌ها به پوچى خواهند رسيد. اين‌ها براى چيزى زنده بوده‌اند كه امكانِ يافتنش را نداشته‌اند و با رسيدن به يأس و شكست پوچى را يافته‌اند. اين دو نوع از پوچى كه به خاطر رسيدن به هدف‌هاى پايين و يا نرسيدن به هدف‌هاى بزرگ سبز مى‌شود، پوچى اصيل و صادق است، در برابر پوچى كاذب و دروغ، كه به خاطر تلقين و تقليد و عنوان و شهرت دامنگير عده‌اى مى‌شود. 📚  | ص ۲۶۷ #️⃣ 📥: download | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
🌄 دختر خوبم... ✍🏻 عین‌صاد ❞ دختر خوبم! مادام كه دل تو از دنيا كوچك‌تر باشد و همّت تو حقير باشد و بيش از همين زندگى هفتاد ساله را حساب نكند و به‌حساب نياورد؛ مطمئن باش هر كارى كه بكنى، حقير و محدود و دنيايى است! 📚 | ص ۱۷۰ #️⃣ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca