eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
389 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
VID_20210130_201953_592-mc.mp3
1.88M
حی علی خیرالعمل یعنی ولای فاطمه
5455721697.mp3
15.86M
🎧 🎵 حی علی خیرالعمل 🎵 یعنی ولایِ فاطمه 🎤
. ✨﷽✨ 🌼اگر دعایتان مستجاب نشد مدعی نشوید ✍️اگر دعای من مستجاب نشد، حق ندارم در اثر بخش بودن اذکار و ادعیه شک کنم و یا ایمان خود را ضعیف کنم و بگویم که حالا دیدید هر چه دعا کردم مشکلم حل نشد، پس همه چیز دروغ و سرکاری است و خداوند ما را فراموش کرده است. حتی برخی پا را فراتر گذاشته و می‌گویند خدا دیگر به ما نگاه نمی‌کند و دارد از ما انتقام می گیرد، کلمات و عباراتی که حتی نوشتن آن العیاذ بالله، معصیت دارد تا چه رسد به این که کسی معتقد به آن باشد. اگر فرضا دعای من مستجاب نشد باید اندیشه کنم که چه چیز باعث شد دعا و ذکری که به آن مشغول بودم اثری برجای نگذاشت. اول این که باید بدانم آیا همه شرایط دعا، وجود داشت؟ آیا واقعاً از خدا خواستم حاجت خود را و فقط لقلقه زبان نبود؟ آیا هم زمان با خواهش از خدا، از بنده خدا قطع امید کرده بودم؟ آیا دعا را در وقت مناسب و در شرایط مناسب خواندم؟ آیا قبل از دعا، گناه و معصیت کبیره‌ای بود که از آن توبه نکرده‌ام؟ آیا عاق والدین نبودم؟ آیا دین حق مردم بر گردن من نبود؟ آیا دعای من موجب نادیده گرفتن حق همسر یا فرزندانم نبود؟ دوم اینکه آیا دعایی که کردم واقعاً به صلاح من بود؟ آیا اگر حاجتم برآورده می‌شد؛ مصلحت و خیر دنیا و آخرتم را به همراه داشت؟ آیا اگر خداوند خواسته‌ام را برآورده می‌کرد، از او دور نمی‌شدم؟و ده‌ها پرسش دیگر. عزیزان، اگر دعاها و مناجات شما جواب نداد، آسیب‌شناسی کنید، کاغذ و قلمی بردارید و نکته به نکته، همه را یادداشت کنید و ببینید اشکال کار کجاست، شاید هم زمان با خدا، چشم امیدی به مخلوق هم داشتیم. شاید دعا را با دقت و حوصله نخواندیم. شاید آداب آن را رعایت نکردیم. شاید حق آن کسی در گردن ما بود که مانع شد. شاید گناه کبیره‌ای بود که توبه نکردیم و همان مانع اجابت دعا شد (و به همین دلیل است که قبل از دعا، استغفار را توصیه فرمودند تا اول، شرط توبه عملی شده باشد و استغفار را کلید استجابت دعاها دانستند)، شاید پدر و مادر (چه زنده چه فوت شده) از ما ناراضی باشند یا به هر دلیلی امکان استجابت مهیا نبود و حتی همه این مقدمات موجود بود اما دعای ما مصلحت و خیر ما نبود. به هرحال باید که همه جوانب را بسنجیم و بی‌خود، خداوند و کارگزاران پاک او را مورد بدگمانی خود قرار ندهیم که العیاذ بالله. ‌‌‌‌.
YEKNET.IR - madh - milad hazrate zahra 1400 - khalaj.mp3
4.91M
🌸 (س) 💐زمین بدون تو گم میکند بهارش را 💐گرفته از جهان از تو اعتبارش را 🎤حاج 👏 1بهمن 1400 زمین بدون تو گم می‌کند بهارش را گرفته است جهان از تو اعتبارش را به جز تو هیچ کسی موقع مناجاتش نبرده است دل آفریدگارش را خدا به خاطر تو خلق کرد دنیا را سپس‌ سپرد به دست تو اختیارش را چه بنده ها که خدا آفریده است ولی عیان نمود فقط با تو شاهکارش‌را هر آنکه نوکری نوکر تو را کرده ست به قول مرشد ما، بسته است بارش را تو را زدند و علی‌مانده است در این بِین چگونه حفظ کند بغض ذوالفقارش را علی که دید،ولی‌کاش بعد‌از این دیگر میان شعله نبیند کسی نگارش را خوش است‌چاه که هم صحبت علی شده است خوش است وقف علی‌کرده روزگارش را به فرض کل درختان قلم شوند،_قلم چگونه وصف کند حُسن بی شمارش را برای آدمیان جا نمانده ،وقتی‌که احاطه کرده هزاران ملک مزارش را
. صلّى اللّه عليكِ يا فاطمةالزّهرا... امتدادِ نظر، فقط به علی! - صاحبِ فضلهای بی‌مانند - ذکر حیدر چو می‌بری به لبت... فاطمه می‌زند به تو لبخند آمده در حدیث، این مطلب: اوليا را ولايتِ زهراست انبیا را به این شرافت، شرط... به قبولی، اطاعت زهراست همه‌ی کائنات، مات علی آسمان‌ها گِل نعالش بود كُفوِ زهرا شدن برای علی... وصفی از رفعت و کمالش بود جان‌نثار علی شده زهرا سپر نَفْس، بضعه‌ی طاهاست ماجرای شهادت بانو... مدحتی از مدایحِ مولاست جبرئیل و مُقَرّبينِ خدا... همه، محشر، سپاه مُلتَزمش نیّتِ روضه‌های مادر نیست... جز دعا بر ظهور منتقمش خواست با خونِ خود کند تبلیغ او مُطیعِ سروش ِ " بَلّغ... " بود در ره انعكاس نور غدير... فاطمه، اوّلین مُبلّغ بود به سرِ غاصبانِ حقّ علي... خُطبه‌اش را چو تازیانه كشيد نود و پنج روز، بعد پدر... پای عهدی که بسته بود خمید در رهِ عهدِ با وليّ خدا بهترين درس را بگیر اینجا وقت تجديدِ عهد با مهدي بٍنِشین پای مکتبِ زهرا فاطمه، پای میر خود، جان داد شیعه! امروز، امیرمان مهدیست با غدیر از صراط می‌گذریم شیعه‌‌! حالا غدیرمان مهدیست مرهم روضه‌ها! بیا مهدی! با ظهورت تمام کن غم را با ظهورت شروع کن در دهر... روزگارِ سُرورِ عالَم را يك شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ .
. مهریّه‌اَت چو هست شفاعت ز مُذنبین عِندَ المُطالبه همگی اهل جنّتیم سرخوش ز شهدِ حبّ تو هستیم دم‌به‌دم تا زیر بارِ دِین تو هستیم راحتیم سلام_الله_عليها .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ای روضه خوان صبح و مساء،صاحب الزّمان ای داغدار کربوبلا ، صاحب الزمان صاحب عزای عمّه ی قامت خمیده ای خون، جای اشک، بین عزایش چکیده ای وقت مرور ِ داغ ِ روی داغ ِ عمّه هاست گویی که خیمه ات لب ِ گودال کربلاست داری شبیه عمّه به خود لطمه می زنی بشکسته از جراحت ِ رگ های گردنی در بین خاک وخون، بدنی دست و پا زده او را عدو برای رضای خدا زده دارد نشان ِ سنگ و عصا روی پیکرش رفته ز کینه، بر سر ِ سرنیزه ها سرش اینجا شروع ماتم جانسوز عمّه است آغاز ِ اشک ِ هرشب و هرروز ِ عمّه است باید که عمّه همسفر ِ قاتلین شود در ازدحام کوفه و شام بلا رود باید میان هلهله ی کوچه های شام پیش همه شود سپر ِ کینه های بام باید رود به غربت ِ بازار شامیان مهمان شود به بزم شراب حرامیان خون از لبان رأس بریده شود روان در اصل،قاتلش بشود چوب خیزران ✍علی مهدوی نسب(عبدالمحسن) .
. ز آه و ناله معلوم است امشب / نوا از نای مظلوم است امشب / الا ای سینه زن ها، نوحه خوان ها / عزای ام کلثوم است امشب / یوسف حق پرست(غریب )✍ ............ به یاد کربلا زاری کن امشب ز دیده خون دل جاری کن امشب عزایِ ام کلثوم است ای دل بیا با ما عزاداری کن امشب یوسف حق پرست(غریب)✍ ............ روح دعا ،أخت الوفا، بنت الوقاری روح ادب زهرا نسب ، حیدر تباری مثل علمداری ، شکوهی ، اقتداری مانند زینب خواهرت همتا نداری ✍ ............ مانند پدر ، مفسّر آیاتی چون مادرِ خود ،کوثرِ احساساتی اندازه ی زینب از تو حرفی نزدیم حال آنکه تو نیز عمه ی ساداتی ✍ .......... . هرچند از اهل بیت طاها هستی درغربت خود شبیه بابا هستی باید بغل اسم تو بااشک نوشت گمنام ترین دختر زهرا هستی .
. ‍ . این روزا میدونم ای امام مظلوم روضه میگیری باز واسه امّ کلثوم تو دمشقی یا که گوشه ی کربلا غرق ماتم شدی صاحب روضه ها داری می بینی که شده عمّه قامت خمیده یه عمره که طعم جسارت همیشه چشیده توی زندگیش غیر درد و مصیبت ندیده داری می بینی بین روضه دیگه نا نداره واسه غصه ها قلب زارش دیگه جا نداره دیگه رغبتی واسه موندن تو دنیا نداره العجل یا مهدی..... 🌸🌸🌸🌸🌸 می بینی آقاجون که عمّه ی مضطر روضه باز میخونه این دمای آخر خاطره ها داره از ظهر عاشورا حق داره می میره با چشمای دریا توی خاطرش مونده یک پیکر ارباً اربا تنی که رها شد تو آفتاب سوزان صحرا تو مقتل شده بر سر ِ پیرهن کهنه دعوا بمیرم که چارماهه همدرد بی بی ربابه به یاد لب خشک شیش ماهه و قحط آبه نمیتونه از کابوس اون سه شعبه بخوابه العجل یا مهدی.... 🌸🌸🌸🌸🌸 می بینی مأنوسش روضه های شامه زخمایی که داره از جفای شامه یادشه توی شام به اشکاش خندیدند در پای نیزه ی علمدار رقصیدند نوامیس حیدر رو بردن تو بازار به کینه زدن روی نیزه سرا رو جلوی سکینه با این قصد که رأس باباشو رو نیزه ببینه شده عمّه ی تو توی مجلس باده مهمون توی بزمی که خواهرش کرده پاره گریبون شده روبه روش لعل لبهای قاری پر از خون العجل یا مهدی..... ✍علی مهدوی نسب(عبدالمحسن) علیهاالسلام 👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
-_۲۰۲۲_۰۱_۲۵_۱۱_۱۷_۱۰_۷۹۸.mp3
3.04M
عجل الله 🎙🎤 منزل به منزل میروی از عاشقان دل میبری منزل به منزل می روی از عاشقان دل می بری گو در کدامین جمعه تو این برده ات را می خری آیینه بندان شد دلم خندان و گریان شد دلم من درپی روی نگات از اشک و ویران شد دلم 💚بیا بیا یوسف زهرا بیا احساس هستی میکنم چون حق پرستی می کنم گر لایق دیدن شوم بی باده مستی می کنم مشکین به سر عمامه ات شالی به روی شانه ات تو هر سه شنبه میدهی نذری به نام مادرت 💚بیا بیا ای گل زهرا بیا منزل به منزل می روی از عاشقان دل می بری گو در کدامین جمعه تو این برده ات را می خری احساس هستی میکنم چون حق پرستی می کنم گر لایق دیدن شوم بی باده مستی می کنم آیینه بندان شد دلم خندان و گریان شد دلم من درپی روی نگات از اشک و ویران شد دلم مشکین به سر عمامه ات شالی به روی شانه ات تو هر سه شنبه میدهی نذری به نام مادرت 💚بیا بیا ای گل زهرا بیا https://eitaa.com/emame3vom/56074 .
مناجات_۲۰۲۱_۱۰_۱۹_۱۵_۳۷_۵۱_۷۱۵.mp3
36.53M
با عج میخرم بر جان خود درد و بلای روضه را میکِشم بر صورتم دست شفای روضه را پیش تو آخر سیاهی روسپیدم میکند دوست دارم پرچم بزم عزای روضه را کربلا قسمت نشد عیبی ندارد لااقل ای خدا از ما نگیری کربلای روضه را نام تو آمد میان پس میشود احساس کرد بوی سیب سرخ جاری درفضای روضه را مادرت با هر حسین ما به سینه میزند می‌نشیند ابتدا تا انتهای روضه را از بلا و از مریضی جسم و جانش بیمه است مطمئنأ هر کسی خورده غذای روضه را مزه‌اش زیر زبانش هست تا پایان عمر نوش جان کرده کسی که قند و چای روضه را در قیامت میشود محشور هرکس با کسی با خودت محشور کن ما بچه‌های روضه را .
~id➜|•@mola113•|↰_۲۰۲۲_۰۱_۲۵_۱۵_۲۵_۵۰_۲۷۶.mp3
2.37M
کربلایی محمد حسین یا ام الائمه یا زهرا تو را هستم نوکر مرانم از این در تمام مادر ها فدای تو مادر مه عالمینی مرا نور عینی به عشق تو هستم حسینی یا ام الائمه یا ام الائمه یا ام الائمه یا زهرا به شأنت نازل شد به پیغمبر آیه دعا کردی هر شب برای همسایه تو را جان مولا به یاسین به طاها مگیر از سرم سایه ات را یا ام الائمه یا ام الائمه یا ام الائمه یا زهرا تو را هستم نوکر فدای تو مادر
4_5830441576316273425.mp3
7.97M
🎤 بارکَ الله علیکِ یا مولاتی یا زهرا روحی قلبی لدیکِ یا فاطمه یا زهرا {(از نفس اولم تا نفس آخرم)۲ (هر نفسم فاطمه نام تو را میبرم)۲} بارکَ الله علیکِ یا مولاتی یا زهرا روحی قلبی لدیکِ یا فاطمه یا زهرا (از نفس اولم تا نفس آخرم)۲ (هر نفسم فاطمه نام تو را میبرم)۲ ای که به قلب مصطفی شور تویی...طرب تویی ای که به قلب مرتضی نور تویی...ادب تویی مادر وحی و صاحب پاک ترین نسب تویی جلوه ی نور حق تویی چشمه ی لطف رب تویی (آن که خدا به مصطفی داده به صد طلب تویی)۲ بارکِ الله علیکِ یا مولاتی یا زهرا روحی قلبی لدیکِ یا فاطمه یا زهرا (از نفس اولم تا نفس آخرم)۲ (هر نفسم فاطمه نام تو را میبرم)۲ _ ای که به قلب مصطفی شور تویی...طرب تویی ای که به قلب مرتضی نور تویی...ادب تویی مادر وحی و صاحب پاک ترین نسب تویی جلوه ی نور حق تویی چشمه ی لطف رب تویی (آنکه خدا به مصطفی داده به صد طلب تویی)۲ بارکِ الله علیکِ یا مولاتی یا زهرا روحی قلبی لدیکِ یا فاطمه یا زهرا (از نفس اولم تا نفس آخرم)۲ (هر نفسم فاطمه نام تو را میبرم)۲ دستِ خدا علی؛ولی خود، شده پای بست تو زاده ی حرم علی کلید آن به دست تو مُلکِ بهشت،فاطمه یک نظرِ اَلَستِ تو کوثر و ساقی اش همه مست تواند...مست تو (شیر تویی...عسل تویی شهد تویی...رطب تویی)۲ بارکِ الله علیکِ یا مولاتی یا زهرا روحی قلبی لدیکِ یا فاطمه یا زهرا (از نفس اولم تا نفس آخرم)۲ (هر نفسم فاطمه نام تو را میبرم)۲ ظاهرِ باطنِ نبی باطنِ ظاهرِ علی شهابِ ثاقِبِ نبی نجمه ی باهِرِ علی (جمع مکارم نب
1400.11.03_1.mp3
47.72M
🔻گزارش صوت هیئت هفتگے 🎤حجت الاسلام استاد 🔊 📆یکشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ 🕌موسسه حداث الحسین علیه السلام
4_5915885440954533369.mp3
21.46M
| ربنا ولا تحملنا.. بامداحی: حاج مهدی رسولی🎤 ربنا ولا تحملنا ما لا طاقة لنا دوری از هیأت و دوری از کربلا خونم هیئته منو به خونم برگردون تموم دلخوشیم روضه است نذار بمونم سرگردون دنیای بی روضه جهنمه دنیاست هر جا حسین باشه بهشت من اونجاست اللهم ارزقنا زیارت الحسین فی یوم الاربعین ربنا و لا تُحَرِّمنا زنده ام با غم حسین روی قلبم نذار داغ محرم حسین حسرت میخورم من سال قبل تو این شبها رزق محرم میخواستم دم سحر وقت احیاء آروم نمیشینه هیچ وقتی یک نوکر هر خونه یک هیأت هر خونه یک سنگر دنیای بی روضه جهنمه دنیاست هر جا حسین باشه بهشت من اونجاست اللهم ارزقنا زیارت الحسین فی یوم الاربعین ربنا و لا تحرمنا یا ستار العیوب شب قدر اومدم یا غفار الذنوب خسته سر به زیر بعلی العفو میگم مولا بخواد من از الآن ایشاالله آدمِ دیگه ام علی یه تنها راه ، به وادی توحید بی هیچ بُر و برگرد بدون غم بدون هیچ تردید دنیای بی روضه جهنمه دنیاست هر جا حسین باشه بهشت من اونجاست اللهم ارزقنا زیارت الحسین فی یوم الاربعین https://eitaa.com/emame3vom/56079
بحب الحسین♥️_۲۰۲۱_۱۰_۲۰_۰۸_۱۵_۰۳_۵۵۰.mp3
7.25M
کربلایی محمد حسین صباحا اتنفس بحب الحسین مسائا اتنفس بحب الحسین بحب الحسین گریه ی صبح و شام من مستی مستدام من نام تو التیام من عشق علیه السلام من ای غم نا تمام من زخم من التیام من السلام ای امام من عشق علیه السلام من صباحا اتنفس بحب الحسین مسائا اتنفس بحب الحسین بحب الحسین به عشق تو نفس میزنم به عشق تو نفس میکشم به نیت ضریحت اقا رو پرچم تو دست میکشم صباحا اتنفس بحب الحسین مسائا اتنفس بحب الحسین بحب الحسین منی که از تو دم میزنم تو حرمت قدم میزنم اگه شفاعتم نکنی قیامت و بهم میزنم صباحا اتنفس بحب الحسین مسائا اتنفس بحب الحسین بحب الحسین حسین امد و ازاد از یزیدت کرد خلاص از قفس وعده و وعیدت کرد نصیب هر کس وناکس نمیشود این بخت قرار بود بمیری حسین شهیدت‌کرد من حر پشیمان حسینم من بی سر و سامان حسینم دستم بخدا اگر چه خالیست من دست به دامن حسینم دلم در تاب و تب حلالم کن توروجون زینبت حلالم کن حلالم کن یا حسین حلالم کن ببخش اقا اگه راه تو رو بستم از این دنیا بدون تو دیگه خستم دلم میخواد بمیرم من توراه تو بیفته باز به این نوکر گدای تو نگاه تو
. ☀️ امروز: شمسی: چهارشنبه - 06 بهمن 1400 میلادی: Tuesday - 26 January 2022 قمری: الثلاثاء، 23 جماد ثاني 1443 🌹 امروز متعلق است به: 🔸امام موسي بن جعفر حضرت كاظم عليه السّلام 🔸السلطان ابالحسن حضرت علي بن موسي الرضا عليهما السّلام 🔸جواد الائمه حضرت محمد بن علي التقي عليهما السّلام 🔸امام هادي حضرت علي بن محمد النقي عليهما السّلام 📆 روزشمار: ▪️6 روز تا یادبودِ وفات حضرت ام کلثوم علیها السلام ▪️7 روز تا ولادت امام باقر علیه السلام ▪️9 روز تا شهادت امام هادی علیه السلام ▪️16 روز تا ولادت امام جواد و حضرت علی اصغر علیهما اسلام ▪️19 روز تا ولادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام .
. شاید عیار دل به خلوص قدیم نیست عقلم برای درک مقامت فهیم نیست ریزه خور مرام تو هستیم گرچه دل لایق برای نوکری این حریم نیست راهم بده که توبه کنان باز آمدم نزد کریم، هیچ خطایی عظیم نیست! افسوس می خورد دل بی تاب من چرا ؟؟ در خادمی صحن و سرایت سهیم نیست!؟ افسوس می خورد که چرا چون کبوتران در سایه سارِ گنبد زردت مقیم نیست؟ .
. ای اسوه ی حیا و عفت،ثانی زهرا در نجابت همچو علی حیدر کرار،بودی زبانزد در شهامت از خطبه ی رسای تو شد،دشمن به کل ذلیل و محکوم ای خواهر عزیز ارباب،سیدتی یا ام کلثوم بودی تو دست پرورده ی دامان زهرا از شیر مادر خوردی و کردی تو غوغا در یاریه دین خدا همراهه زینب بودی و گفتی لا رایت الا جمیلا (سیدتی یا ام کلثوم) در چهره ی تو نور ایمان،عمر تو صرف دین و قرآن بعد حسین و ماجرایش،کردی تو در مدینه طوفان دیدی سری به روی نی ها،دیدی لب خونی سقا از تازیانه ها نشانه،داری به تن عزیز زهرا دیدی تو بعد کربلا درد و غم ای وای بردن تو را در مجلس نامحرم ای وای طشت طلا دیدی و چوب و لعل خونین از این مصیبت قامت تو شد خم ای وای (سیدتی یا ام کلثوم) ای زائر دست بریده،ای شاهد مشک دریده دیدی تو خون ز چشم سقا،روی زمین طف چکیده ای روضه خوان یاس پرپر،از ماجرای کوچه و در دیدی که در علقمه جان داد،عباس تو کنار مادر با گریه هایت کربلا را زنده کردی تا آخر عمرت نشستی غصه خوردی در آرزوی دیدنه روی برادر آن لحظه های آخرت جان می سپردی (سیدتی یا ام کلثوم) ✍ 👇
. (ع) تو کوچه های سامرا ، پیچیده بوی کربلا امام هادی کشته شد ، از کینه و ظلم و جفا آه با سوز سینه ، دلش حزینه روضه ی مادر میخونه یاد مدینه شد قلب شیعه از غم ، امام هادی پر شرر مهدی شده صاحب عزا ، حضرت زهرا خونجگر آه امام هادی غرق عزا و ماتمه ، همه دلای مبتلا خورده گره روضه تو ، با روضه شام بلا آه بزم شراب و ، دل کباب و یکی بیاد آروم کنه بی بی ربابو زینب میون بزم می ، پاهاش دیگه نداره جون تحملش رو نداره ، سر داداش و خیزرون آه عزیز زهرا هوای شهر کربلا ، دوباره باز زد به سرم الهی قسمتم بشه ، بیام حرم با مادرم آه فراق و دوری ، چقدر صبوری کرببلا خودت بگو ، آخه چه جوری هوای روضه حسین ، می بره دل رو تا خدا وقتی میام تو هیئتت ، انگاری رفتم کربلا آه سالار زینب شعر‌وسبک : محمد زنجانی ✍ 👇