eitaa logo
مسجد امام حسن عسکری علیه السلام پردیسان
2.5هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
424 ویدیو
235 فایل
کانال اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیتهای مسجد امام حسن عسکری علیه السلام پردیسان قم ارتباط با مدیر کانال: @mozaffari48
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷🌷 حکمت پنجاه و هفتم 🌷🌷 ✴️ رستاخیز اجتماعی نبوت/تعریف واژه 🔵 بعثت پس به معنای یک انگیزش، یک انقلاب، یک تحول، یک دگرگونی، یک رستاخیز، هر تعبیری که مایلید ردیف کنید، در وجود نبی و پیامبر برگزیده است. بعد از آنی که این انقلاب در او به وجود آمد، آن وقت نوبت آن است که همین انقلاب در محیط خارجی انجام بگیرد. همان تحولی که در روح نبی ایجاد شد، باید به یک شکلی با یک وضع خاصی، در متن واقعیت اجتماع انجام بگیرد و این همان مطلبی است که ما اسم آن را گذاشتیم رستاخیز اجتماعی نبوت. 🔻 و اما در زمینه این رستاخیزی که ما برای پیغمبر فکر می کنیم و تصور می کنیم، چه می شود گفت؟ امروز در دنیا کلمه انقلاب با مفهومی که در فرهنگ های نو و جدید دارا هست، یک کلمه مفهومی است، یک کلمه روشن و با معنایی است. البته خیلی روشن است که منظور از کلمه انقلاب، یعنی یک تحول و یک دگرگونی عمیق بنیادی از ریشه در یک اجتماع. در کلمه انقلاب، به طور حتم و لزوم، زد وخورد نیست. به طور حتم و لزوم، دعوا و درگیری نیست؛ ممکن است دعوا پیش بیاید، ممکن است درگیری پیش بیاید، اما کلمه انقلاب، حامل معنای دعوا و درگیری نیست. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 278-279. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت پنجاه و هشتم 🌷🌷 ❇️ اشاره به یک نگرش نادرست نسبت به پیامبران 🔹 می خواهیم بینش شما نسبت به نبوت، اساساً یک بینش نویی بشود. نبوت را بعضی این جور خیال می کنند؛ مثل اینکه واعظی مثلا، وارد شهری می شود تا برای مردم آن شهر، یک قدری مطالبی از دین یا غیر دین بیان بکند؛ یا فرض کنیم مسئله گویی در میان مردمی بلند می شود، می ایستد تا چندتا مسئله فرعی به آنها بگوید؛ یا یک سخنرانی، یک ناطقی؛ پیغمبر را معمولاً این جور آدمی فرض می کنند؛ مثل یک آدم عالمِ روحانی نجیبِ سربه زیرِ سربه پایینی، در میان یک عده مردم. منتها این مردم هم گاهی قدر او را می دانند، مردمان خوبی اند، به اینها می گویند مؤمن؛ گاهی هم قدر او را نمی دانند، اینها می شوند کافر، ومشرک به آنها می گویند، خیال کردیم پیغمبر یک چنین چیزی است. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 260. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت پنجاه و نهم 🌷🌷 ✴️ ارائه تصویری درست از یک پیامبر 🔹 نبی این جوری ها نیست؛ نبی وقتی که در یک اجتماعی مبعوث می شود، یعنی برانگیخته می شود و همان طوری که تشریح کردم، در باطن او و در روح او رستاخیز به وجود می آید، این دیگر وقتی آمد در جامعه، یک آدمی است که سر از پا نمی شناسد، یک آدمی است که آرام و قرار ندارد، یک انسانی است که تبدیل شده به یک شعله جوّاله سوزانی. 🔻 در اجتماعی که می آید، یک نگاهی به وضع اجتماع می کند، می بیند، هان! این ساختمان، ساختمان غلطی است، این عمارت بد بنا شده، غلط پایه گذاری شده، دیوارهای آن و پی های آن و شفته های آن نادرست و بر خلاف اسلوب معماری فطرت انسان انجام گرفته؛ می فهمد که این باید عوض بشود. می فهمد که این عمارت باید تبدیل شود به یک عمارت نیکو. یعنی چه؟ یعنی می فهمد که این جامعه، این جامعه طبقاتی، این جامعه ای که در آن تبعیض هست، ظلم هست، نابسامانی هست، نامردمی هست، بایست عوض بشود و تبدیل بشود به یک جامعه توحیدی. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 283. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصت و یکم 🌷🌷 ❇️ ویژگی جامعه توحیدی 🔵 جامعه توحیدی کدام است آقا؟ در بحث توحید گفتیم. اشاره کردیم، توحید، نفی طبقات است. توحید الهی به معنای قدرت و حکومت خداست؛ توحید الهی به معنای این است که همه چیز، قانون، سنت، مقررات، آداب، فرهنگ، باید از سوی خدا الهام داده بشود. توحید الهی یعنی اینکه همه مردم بندگان خدا باشند و بس، بنده کس دیگری نباشند؛ بندگان، آزاد از بندگی دیگر بندگان باشند. وقتی که نبی وارد اجتماعی می شود، با این ایده، با این هدف، با این فکر وارد اجتماع می شود که آن جامعه طبقاتی را دگرگون کند، ویران کند، درهم بریزد و یک جامعه توحیدی بی طبقه بی تبعیضِ بی ظلم ِتحت حکومت پروردگار عالم به وجود بیاورد؛ نبی برای این کار می آید. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 284. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصتم 🌷🌷 ❇️ رسالت انبیاء، تبدیل نظام اجتماعی جاهلی به نظام توحیدی ⭕️خلاصه گیری می کنیم حرف را؛ پیغمبرها نظام جاهلی را – برای اینکه طبقاتی بودن را، ظالمانه بودن را، استثمارگرانه بودن را، غیر انسانی بودن را، و از این قبیل نقاط منفی را مشخص کنیم، بهترین کلمه، کلمه جاهلی است؛ جاهلیت، یعنی نظام غیر عادلانه غیر فطری غیر انسانی را – می خواهند تبدیل کنند به نظام الهی، به قواره اجتماعی توحیدی؛ می خواهند تبدیل کنند به اینکه جامعه قلمرو حکومت خدا باشد، نه قلمرو حکومت هوس ها و هواها، این حاصل کار پیغمبرهاست. پیغمبرها می آیند تا نظام اجتماعی غلط را تبدیل کنند به نظام اجتماعی صحیح، شعار توحیدشان هم به همین خاطر است، مبارزاتشان با طواغیت هم به همین جهت است. مبارزات طواغیت با آنها هم به همین جهت است. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 289-290. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🔸با حضور امامان محلات پردیسان صورت گرفت: 🔴جلسه‌ی شورای امامان جماعت پردیسان 🔺جلسه‌ی شورای امامان جماعت پردیسان با موضوع هماهنگی برنامه‌های رزمایش مواسات و ارائه‌ی گزارش فعالیت مساجد در موضوع مبارزه با بیماری با حضور امام جمعه محترم،‌ امامان جماعت، نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات حوزه و مسئول محله‌یاران پردیسان در محل مسجد فاطمة الزهرا علیهاسلام تشکیل شد./ ۱۳۹۹/۱/۳۱ 💠مسجد جامع پردیسان-قم 💠 @QAVAMI @MASJEDPARDISAN
🌷🌷 حکمت شصت و دوم 🌷🌷 ❇️ هدف های نبوت/هدف اصلی پیامبران در یک جمله ⭕️ هدف اوّلی پیغمبر، هدف اصلی پیغمبر یک چیز است، در نیمه راه آن هدف، هدف های دیگری هم برای پیغمبر مطرح می شود که در میان این هدف های دیگر، یکی از همه مهم تر و برای پیغمبر جاذبه دارتر است. اما هدف اصلی و اوّلی پیغمبران الهی عموماً، در چند کلمه قابل خلاصه کردن است؛ پیغمبران به این جهان می آیند تا انسان را به سرمنزل تعالی و تکامل مقدرّش برسانند. انسان به عنوان یک موجود که دارای استعدادها، دارای قوّه ها و انرژی های فراوان هست، می تواند چیزی بالاتر، برتر، عزیزتر و شریف تر از آنچه هست بشود. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 298. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصت و سوم 🌷🌷 ❇️ بزرگترین معجزه انبیا 🔸 انبیا می آیند تا انسان ها را پاک کنند. شما در محیط دعوت انبیا از دَدمنشی اثری نمی بینید، از جلوه ها و نمودارهای زندگی حیوانی و وحشیانه در محیط زندگی نبوت، شما خبری و اثری مشاهده نمی کنید؛ در آنجا هرچه هست، نور صفا و انسانیت است و این هنر و معجز بزرگ نبوت است. 🔹 مردم برای معجز نبوت، می گردند پی کارهای خارق العاده، کارهایی که به طور معمول، انجام نمی گیرد در مسائل طبیعی؛ شکافتن فلان دیوار یا فلان جسم یا آمدن درخت، بسیار خوب، آنها هم باشد، حرفی نیست، اما معجزه بزرگ نبوت ها عبارت است از ساختن انسان های خوب و متحلّی به فضایل؛ این بزرگ ترین معجزه نبوت هاست. شوخی نیست. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 300. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصت و چهارم 🌷🌷 ❇️ تشکیل نظام توحیدی، راه انبیا برای انسان سازی 🔺 سؤال: انبیا برای پیراستن و آراستن مردم از چه راهی استفاده کردند؟ چه کار کردند؟ آیا آمدند پیش مردم، دانه دانه گوش افراد را گرفتند، دست افراد را گرفتند، تنها بردند در خلوت خانه و صندوق خانه و مدرسه و مکتب، بنا کردند آنها را تعلیم و تربیت دادن؟ آیا انبیا مثل زاهدان و عارفان عالَم نشستند در خانقاه خودشان تا مردم بیایند، حال معنوی آنها را ببیند و با آنها هم عقیده و همراه و همگام بشوند؟ آیا انبیا مثل فلاسفه عالَم مدرسه باز کردند، تابلو زدند، دعوت هم کردند؛ هرکه می خواهد از ما حرف یاد بگیرد، بیاید اینجا پیش ما حرف یاد بگیرد. این جوری بودند؟ 🔹 انبیای عالم، روششان این نبوده؛ مدرسه بازی و موعظه کاری و تربیت فردی، کار انبیا نیست. انبیا فقط یک پاسخ دارند به این سوال، که چگونه می توان انسان ها را ساخت، چگونه می توان انسان ها را بر طبق الگوهای صحیح الهی تربیت کرد، یک جواب دارند، آن جواب این است. انبیا می گویند برای ساختن انسان باید محیطِ متناسب، محیط سالم، محیطی که بتواند او را در خود بپروراند، تربیت کرد و بس. 🔸 انبیا می گویند دانه دانه نمی شود قالب گرفت. کارخانه باید درست کرد. انبیا می گویند اگر بخواهیم ما یکی یکی آدم ها را درست کنیم، شب می شود و عمر می گذرد؛ جامعه لازم است، باید در منگنه یک نظام، انسان ها به شکل دلخواه ساخته بشوند و بس. فقط همین است و بس. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 304_305. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصت و پنجم 🌷🌷 ✴️ زحمت و خون دل نظام سازی اجتماعی و البته، ارزش آن ⭕️ این مطلبی که گفتم، از حرف هایی است که رویش ایستاده ایم، از حرف هایی است که رویش اصرار داریم و معتقدیم که باید پیروان نبوت ها این حرف را بفهمند. این مسئله ای است که باید روی آن تدبّر کنید، به آسانی از رویش رد نشوید، به آیات قرآن مراجعه کنید، به تاریخ انبیا مراجعه کنید، به روایاتی که در باب نبوت ها هست، مراجعه کنید، دقت کنید، تدبر کنید، مطلب خیلی مهم است. همه اشکال ها همین جا در می آید . یک عده ای نمی توانند این را بفهمند که انبیا می خواستند محیط متناسب و مساعد درست کنند. خیال می کنند انبیا می خواستند دانه دانه آدم درست کنند، در حالی که دانه دانه آدم درست کردن از شأن انبیا به دور است. 🔵 البته روشن است، زحمتی و خون دلی که برای ساختن محیط متناسب، انسان بایستی متحمل بشود، به مراتب بیشتر است از زحمتی که برای تربیت فردی یک انسان لازم است بکشد، اما فایده اش را حساب کن، بازده اش را حساب کن. اینجا شما زحمت می کشی روی یک فرد، یک دانه آدم درست می کنی، آنجا یک جامعه درست می کنی، یک نظام درست می کنی، میلیون ها انسان، نسل ها بشر می سازی، انبیا کارشان این بود. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 305_306 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصت و ششم 🌷🌷 ❇️ حاصل کلام 🔹 خلاصه مطلب این است: انبیا دو هدف دارند، دو هدف مهم؛ یکی هدف اساسی است، ساختن انسان، پیراستن انسان از بدی ها، آراستن انسان به نیکی ها و فضیلت ها و خوبی ها؛ خلاصه انسان را انسان کردن؛ این هدف بالا. 🔸 اما هدف دیگری که انبیا دارند، که در نیمه راه این هدف قرار دارد، این است: تشکیل جامعه توحیدی، تشکیل نظام الهی، تشکیل حکومت خدا، تشکیل تشکیلاتی که با قوانین و مقررات الهی اداره بشود، این هدف همه انبیاست. اگر کسی خیال کند انبیای بزرگ الهی این هدف را نداشتند، بایستی بیشتر در قرآن، در حدیث، در تاریخ مطاله کند. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 307. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصت و هفتم 🌷🌷 ❇️ یکی از نشانه های جامعه اسلامی ⭕️ «ویحلّ لهم الطیبات»؛ در جامعه اسلامی همه چیزهایی که برای انسان، برای فکرش، برای قلبش، برای روحش، برای جسمش خوب است، در دسترس و اختیار همه است. علم، سواد، تقوا، پول، هرچه که برای انسان خوب و مفید است، در اختیار همه است. 🔵 و در مقابل، «ویحرّم علیهم الخبائث»؛ هرچه که برای انسان بد است، در اختیار هیچ کس نیست. یا دَمِ دستشان نیست، یا به صورت قانون های الزامی از دسترسشان خارج شده. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 311. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
حجت الاسلام صالحی۲_360p_11587608981.aac
11M
🔊قطعه صوتی «حجت الاسلام صالحی» 💠شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه -چهارم لقدرتک الصعاب 🆔 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
27.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔊قطعه صوتی حجت الاسلام کریمی 🔸دل نوشته ای تقدیم به شهید گمنام محله🔸 🌷صبح که می شود باز کبوتر دلمان پر می کشد به بام یاد تو... ای شهید گمنام به یادمان باش .... 🆔 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
همدردی مومنانه 💠🌴فاستبقوا الخیرات🌴💠 🔶🔸همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و لبیک به فرمان امام خامنه ای مبنی بر مواسات و همدردی مومنانه، کمیته خدمات عمومی مسجد امام حسن عسکری علیه السلام، با همیاری بسیج برادران و خواهران 🔷🔹مفتخر به توزیع ۱۱۰ پرس سحری گرم در روز اول ماه مبارک رمضان در شهرک پردیسان بین مومنین روزه دار بوده است. 🌷🌷شایان ذکر است که از شروع طبخ غذای گرم از ۱۳۸/۱۲/۰۵ تا کنون، ۲۰۷۸ پرس غذای گرم تهیه و توزیع گردید. 💠خداوند ان شاالله زحمات همه بانیان و نذورات خیرین و مجاهدتهای بسیجیان و جهادگران را به احسن وجه قبول بفرماید. 🆔 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصت و هشتم 🌷🌷 ❇️ نخستین نغمه های دعوت/اهمیت نقطه شروع 🔻 در سایه بحث های چند روز گذشته، این مطلب برای ما روشن شد که انبیا در این عالم چه کاره هستند، برای چه منظوری آمده اند و مقصود خود را از چه راهی تأمین می کنند. 🔹 بحث امروز این است: آن کاری که انبیای عظام الهی می خواهند انجام بدهند؛ یعنی ایجاد حکومت و جامعه و نظام توحیدی و برانداختن نظام جاهلی و شرک آمیز و ایجاد رستاخیز عظیمی در متن اجتماع، این کارها را – که هدف های انبیا علیهم السلام است – از کجا شروع می کنند؟ 🔸 مسئله نقطه شروع، مسئله بسیار مهمی است. نقطه شروع از این جهت بسیار مهم است که تا حدود زیادی، با درصد زیادی، متکفل و متضمن موفقیت آن کاری است که از این نقطه قرار است شروع بشود. 📙 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 316. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت شصت و نهم 🌷🌷 ✴️ توحید، اولین نغمه دعوت انبیا ⭕️ انبیای عظام الهی نقطه شروع کارشان عبارت بود از بیان لبّ و مغز و روح مکتبشان. حرف آخر را اول می زدند. انبیا در شروع انقلاب و رستاخیز اجتماعی و عقیدتی، با مردم مجامله نکردند هرگز. چنین نبوده است که یک مدت زمانی مردم را سرگردان کنند با یک حرف های دیگری، با یک شعارهای دیگری، و بعد از آنی که یک مقداری موفقیت پیدا کردند، بعد آن شعار اصلی را در میان بگذارند، نه؛ از اول با صداقت و با درستی و راستی، آن هدف واقعی و نهایی خود را بیان کردند، و آن چه بود؟ 🔵 آن هدف، عبارت بود از توحید. توحید همه چیز مکتب انبیا است . اعتقاد به توحید و وجود خدا و وحدانیت خدا هم تأمین کننده هدف نهایی و غایی انبیاست، و هم اینکه آن محیطی را که برای انسان سازی لازم می دانند، برای پیاده کردن کارخانه آدم سازی؛ توحید بهترین و گویاترین شعار است، برای خاطر اینکه جامعه توحیدی، یعنی جامعه ای که در آن، خدا فقط آقایی و خدایی می کند. هیچ کس غیر خدا در آن خدایی نمی کند. 📙 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 317. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت هفتادم 🌷🌷 ❇️ صداقت انبیا و دلیل آن 🔻 انبیا حرف آخر را اول می زنند. راست و حسینی و صاف، مطلب را از اول بیان می کنند. از اول به مردم می گویند منظور ما چیست؛ هم به آن طبقات عالیه می گویند، هم به آن طبقات پایین. ازاول می گویند: می خواهیم آن بالایی ها را بیاوریم پایین، پایینی ها را بیاوریم بالا، با هم برابرشان کنیم؛ از اول این را می گویند. ⭕️ فایده این جور گفتن چیست؟ چه مانعی دارد که انبیا مدتی مردم را سربدوانند و در آخر هدفشان را تأمین کنند؟ چه مانعی دارد؟ مانعش این است که دین با آگاهی و بصیرت همراه است. 🔸 ایمان دینی اگر کورکورانه و ناآگاهانه باشد فایده ندارد. دین می خواهد هرکسی که به او می گرود، هرکسی که وارد منطقه و محیط او می شود، از اول بداند که به کجا می رود و دنبال چه کاری می رود. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 320-321. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت هفتاد و یکم 🌷🌷 ✴️ اهمیت آگاهی و بصیرت از منظر دین 🔻 دین اساساً با آگاهی و بصیرت است. به هیچ کس نمی گویند حالا شما عجالتاً قبول بکن، بعد خواهی رفت تحقیق خواهی کرد، ابداً؛ در عالم دین این حرف ها نیست. اگرهم به فرض قبول بکنی، تا وقتی دلت قبول نکرده است و از روی آگاهی نبوده، واقعاً قبول نکردی. اگر هم تو دین را قبول کردی، دین تو را قبول نکرده، تا وقتی از روی بصیرت و آگاهی نباشد. برای اینکه دین برای آگاهی، قیمت قائل است. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 323. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 حکمت هفتاد و دوم 🌷🌷 🎤 سخنی با مبلّغان دینی ⭕️ ما چرا امروز وقتی که صحبت دین می شود، اول توحید را مطرح نمی کنیم؟ چرا؟ این یک سؤالی است که باید بشود، مگر غیر از این است؟ آنجا که سخن از دین می رود، صدی چندش سخن از توحید می رود؟ ما چرا برای متدین کردن مردم خود، جامعه خود، دنیای خود، از آنجایی که انبیا شروع کردند، شروع نمی کنیم؟ ما می خواهیم مردم دنیا را به دین اسلام معتقد کنیم؛ از راهی غیر از راهی که انبیا وارد شدند، وارد می شویم؛ باید توحید را مطرح کنیم، همان توحیدی که انبیا مطرح کردند. 🔸 چرا گویندگان دینی به جای آنکه از توحید شروع کنند، فکراً و عملاً؛ می پردازند به مسائل فرعی و درجه دو و سه؟ این خیلی مسئله قابل توجه و قابل اهمیتی است. 📘 مقام معظم رهبری، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، ص 323-324. 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
شرح دعای هفتم صحیفه جلسه ۵.m4a
11.55M
🔊قطعه صوتی «حجت الاسلام صالحی» 💠شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه -پنجم 🆔 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
24.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کلیپ شهدایی «حجت الاسلام کریمی» خاطره از شهدا -شهدا -پازوکی 🆔 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
🌷🌷 باسمه تعالی 🌷🌷 ✳️ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران مسجد در ماه مبارک رمضان، با توجه به اینکه برادر گرامی، جناب آقای بورانی از عضویت در امنا استعفا دادند، ضمن تشکر از زحمات ارزشمند ایشان، برادر عزیز جناب آقای بابایی که رای هشتم را در انتخابات امنای مسجد داشتند، جایگزین ایشان می شوند. ✳️ ضمنا با توجه به اعلام تعطیلی جماعات تا پایان اردیبهشت ماه در استان قم از طرف استانداری و لزوم رعایت قوانین کشوری در نظام اسلامی، تا آن تاریخ در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام نیز جماعت و مراسمی برگزار نخواهد شد. 🌴 از همه مؤمنان ارجمند انتظار می رود، با رعایت قانون، موجبات رضایت پروردگار را فراهم آورند و در این ماه مبارک، به توصیه و امر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، به عبادات و تضرعات فردی و همچنین به مواسات نسبت به خواهران و برادران ایمانی روی آورند. . 🔸 دوام توفیقات همگان را از خداوند منان خواهانم. ☘ حسین مظفری، امام جماعت مسجد امام حسن عسکری علیه السلام پردیسان 🕌 @emameaskarimasjed ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄