eitaa logo
امروزی ها
54 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
3.5هزار ویدیو
391 فایل
╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ https://eitaa.com/emrozi_ha @emrozi_ha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
مشاهده در ایتا
دانلود
8895206671.pdf
120K
🇮🇷 📝 | و آینده آن 🍃🌹🍃 ⛔️ ویژه سرشبکه‌ها و ادمین کانالها | | 🆔 rubika.ir/meyar_pb
تشکیل کمیته تحقیق درباره ناآرامی‌های اخیر 🔸️وحیدی، وزیر کشور: 🔹️در راستای صیانت از حقوق مردم و حاکمیت قانون «کمیته تحقیق» متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط دولتی و غیر دولتی‌ها در وزارت کشور تشکیل شده است. 🔹️این کمیته وظیفه دارد احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر را با جدیت پیگیری کند. 🎴به کانال بپیوندید 👇 http://eitaa.com/joinchat/2853175299Cb2c5125cdc
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥افشای جنگ اینترنتی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا علیه ایران توسط خبرنگار انگلیسی 🔴 کانال خبر فوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📹 | از درمان سرطان خون با روش ژن‌درمانی تا راه‌افتادن پالایشگاه فراسرزمینی در هفته‌های آشوب در کشور 🍃🌹🍃 | | 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
8895206671.pdf
120K
🇮🇷 📝 | و آینده آن 🍃🌹🍃 ⛔️ ویژه سرشبکه‌ها و ادمین کانالها | | 🆔 rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چهارمین نشست سیاسی و بصیرتی عملیات ثامن 27 🔰 نشست مجازی و برخط در بستر روبیکا 🔻 با حضور : دکتر حیدری 🔹 با موضوع : اغتشاشات، ناآرامی های اخیر و بررسی مسائل روز کشور 🕣 زمان : چهارشنبه ٢ آذر ساعت ٧:۴۵ صبح 📌 جهت شرکت در نشست برخط به آدرس ذیل مراجعه فرمایید 👇👇👇 https://rubika.ir/basirat_emamsajad دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد علیه السلام
1_1778617625.MP3
37.01M
فتنه ی فریدون ... از تمامی اعضای محترم کانال تقاضامندیم صوت فوق را بادقت تا پایان استماع نمایند تاانشاالله نسبت به عمق فتنه اخیر اگاهی بیشتری پیدا کنند 🔈کارشناس: استاد امیدیان ⭕️ طرحی تحت عنوان «فریدون» تیر۱۴۰۰ توسط نیروهای امنیتی کشف شد که قراربوده مهرماه ۱۴۰۱ اتفاقاتی را رقم بزنند.... ⭕️ درگیری ها در کشور از بین ۱۰۹۰شهر موجود به ۳۰ شهر هم نرسید و در هیچ شهری جمعیت درگیری در اوج اغتشاشات بالای ۲۰۰_۳۰۰ نفر نرفت. الان که دیگر به ۱۰_۲۰نفر رسیده. ⭕️کل جمعیت آشوبگر+تماشاچیان در سراسر کشور به ۴۵هزار نفر هم نمی رسد. ⭕️دشمن به این نتیجه رسید که موضوع اقتصاد برای کلیدزدن آشوب موفق نخواهد بود. دنبال از بین بردن نمادهای اسلامیت یعنی حجاب، لباس روحانیت و عزاداری ها هستند. ⭕️ دشمن دنبال جنبش تینیجری بود تا نوجوانهایی که چندسال برایشان برنامه ریزی کامل (بازی،فضای مجازی و..) کرده پای کار بیاورد. ولی محاسبات غلط داشت. بچه های دهه هشتادی ما که حاضرند برای انقلاب و اسلام جان دهند نه از آجر می ترسند نه از چاقو و نه از صدای تیر و ترکش، اینها چندبرابر جمعیت جریان مقابلند که با یک صدا در می رود. ⭕️ برخلاف دستگاهها که همدیگر را متهم می کنند که تو کار نکردی،من می گویم همه اینها کار کرده اند البته نباید راضی شویم و هرچه کار کنیم کم است اما این اقداماتی که در انقلاب اسلامی شده نوجوانانی ساخته که برای انقلاب و رهبری به راحتی جان می دهند. ⭕️ حضرت آقا شوخی نمی کنند، دروغ هم نمی گویند که این نسل از اول انقلاب جلوتر است که عقب تر نیست.
-1310843134_2056571678.pdf
256.7K
بلوای بدویّت مدرن یا کاریکودتای تمدنیتحلیل وحید جلیلی از اغتشاشات اخیر 🔻 کسانی که چهل سال است برای آرزوهای ناکامشان؛ روزشماری می‌کنند و نظام، طبق پیش‌بینی‌هایشان تا به حال، بارها و بارها در دهه شصت، هفتاد، هشتاد و نود سقوط کرده است، چطور می‌توانند به دیگران پُز «واقع بینی» بفروشند و به ما تصویر درستی از واقعیت بدهند؟ 🔻 امروز با دو نظام تحلیلی روبروییم: - یکی که در طی ۴۰ سال گذشته بارها و بارها از فروپاشی و سقوط و نابودی نظام در آینده نزدیک خبر داده - و دیگری که تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نگرفته و مسیر انقلاب را پیش برده 🔻 با گذشت چهار دهه به راحتی می‌شود دید که کدام یک در توهم بوده و کدام «واقع بینانه‌تر» تحلیل کرده‌اند. 🔻 از اکباتان تا کرج تا دانشگاه؛ خشونتی که در شورش سیاه می‌بینیم دقیقا از سنخ خشونت رضاخانیست. با همان سخافت و سبعیت. نباید از کنار این قضیه به راحتی عبور کرد؛ ما خیلی درباره پهلوی‌ها سکوت کرده‌ایم؛ نه جنایاتشان درست روایت شده و نه مبنا و ماهیت‌شان را خوانش تئوریک کرده‌ایم. این شورش سیاه بمثابه کاریکاتوری از رضاخان؛ فرصت خوبی برای بازخوانی پهلوی‌هاست. 🖇 مطالعه این تحلیل را به مخاطبان توصیه میکنیم. 🌀🌀 خانه طلاب جوان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8890108961.pdf
112K
🇮🇷 📝 ها و ملاحظات | «بسیج خدمتگذار ملت ایران» 🍃🌹🍃 ⛔️ ویژه سرشبکه‌ها و ادمین کانالها | | 🆔 rubika.ir/meyar_pb
‏«سپاه با بارورسازی ابرها فراخوان ۳ دی را مختل کرد» فکر نکنین هیشکی اینو 👆 باور نمیکنه ها! عقب‌مانده کم نداریم! کارخودشونه...
آمریکا برای پی بردن به راز پهپادهای ایرانی یک کارگروه از وزارتخانه های مختلف تشکیل داده؛ پهپادهایی که ادعا میکنند ۸۲ درصد از قطعات تشکیل دهنده شان آمریکایی است، اما علیرغم تحریم های حداکثری و به زعم خودشان فلج کننده، بصورت انبوه در ایران تولید میشوند. عملا آب روغن قاطی کرده اند! 🗣 عبدالرحیم انصاری 🇮🇷
🔴وزیر امور خارجه ایران: نخست وزیر عراق پیشنهاد بهبود روابط تهران و مصر را داد ‌که از آن استقبال کردیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢دانشمندان پزشکی رژیم موقت اسرائیل بیانیه‌ای بلند و مهم دادند: یک بیماری خودایمنی نادر به دلیل واکسن فایزر در حال شعله‌ور شدن است! 🔹همه جوانان بیمار هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیش بینی امام خمینی از آینده! اینا از آزادی اینو میخوان:) 👌👌👌👌 ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ https://eitaa.com/emrozi_ha @emrozi_ha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯ به کانال ما در ایتا بپیوندید👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درچنین شبی غواصان لشکر اسلام درخون خود غلط خوردند وبرتاریخ ثابت کردند که هیچ گاه ازامر ولی خویش کوتاهی نکردند امشب ساعت حوالی ۲۲/۳۰عملیات کربلای چهار شروع شده بود و حالا باید کربلا می کردند در این گودال اما این بار بین موج های خروشان و مجنون اروند... امشب جزیره های ام الرصاص و بلجانیه آزین بسته شدند برای یک ضیافت خونین... امشب قایق ها،مرکب های مستقیم اروند-بهشت هستند... امشب ،شب وصلت آسمان با خاک است و آب... سومین روز دی ماه ۶۵ تمام می شود و آغاز میشود کربلایی ۴... و این بماند در خاطرمان که کربلا ها ادامه دارند تا فتح نهایی و کربلای نهایی!...
هدایت شده از (ثامن خواهران ناحیه امام سجاد علیه السلام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفاوت پوشش اعتراضات فرانسه و ایران در اینترنشنال ▪️در آنجا اعتراض و درگیری، در اینجا خیزش و سرکوب 🔹شبکه تلویزیونی اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی در پوشش خبری اعتراضات کُردها به دولت فرانسه، اقدام خشمگین معترضان در آن کشور را "اعتراض" و مقابله پلیس را «درگیری» خواند. در حالی که از ابتدا تاکنون که ناآرامی‌ها در ایران فروکش کرده است، آن را «خیزش انقلابی» و مقابله پلیس را «سرکوب» می‌نامد. 🔹نکته قابل توجه هم اینکه کارشناسان این شبکه در خصوص انگیزه عامل حمله تروریستی به یک مرکز فرهنگی کُردها عنوان کردند که باید منتظر تحقیقات تکمیلی پلیس ماند. در صورتی که در خصوص مرگ مهسا امینی منتظر نظریه پزشکی قانونی نماندند و حتی آن را رد کردند. 🔹ضمن اینکه کارشناس این شبکه اعلام کرد که در تجمعات روز گذشته در فرانسه، پلیس آغازگر درگیری بود و به سوی معترضان گاز اشک‌آور شلیک کرد. همچنین گزارشگر این شبکه به دلیل ممانعت پلیس مجبور شد از فاصله دیگری نسبت به مرکز برگزاری تجمع گزارش ارسال کند. 🎴به کانال بپیوندید 👇 http://eitaa.com/joinchat/2853175299Cb2c5125cdc
هدایت شده از (ثامن خواهران ناحیه امام سجاد علیه السلام)
فوری باسلام لطفا اطلاع رسانی لازم و شایسته جهت عضویت تمامی ادمین‌های کانالهای ثامن در کانال "معیار" با آدرس‌های زیر در پیام رسان‌های روبیکا و ایتا صورت گیرد. http://rubika.ir/meyar_pb http://eitaa.com/meyarpb معاونت سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور
تمحیص در گام دوم هم دردآور ولی زیبا است 🌹شاید مهمترین اتفاق در گام اول انقلاب اسلامی جدا شدن از اندیشه های مختلف و متفاوت التقاطی بود. به قول بازرگان در «انقلاب ایران در دو حرکت»: قبل از پیروزی همه با هم همگرا بودیم و بعد انقلاب جدا شدیم. آنچه مایه اصلی جدایی بود، التقاط بود. مجاهدین خلق و بنی صدر التقاط با چپ مادی داشتند و نهضت آزادی التقاط با راست داشت. 🌹انجمن حجتیه قائل به رهایی امر سیاسی و حاکمیت بود و علمایی هم بودند که مخالف مردمسالاری بودند یا مخالف ولایت فقیه. اینها به مرور با رشد جبهه انقلاب و خالص سازی آن کنار گذاشته میشدند. رجوع جوانان به کتابهای امام و سیدعلی خامنه ای حکیم، امری نبود که در دهه شصت و هفتاد مرسوم و متداول باشد آنقدر که در دهه هشتاد و نود فراگیر شد. دقت انقلابیون در مناسبت اندیشه ها با اندیشه اسلام ناب امام و مکتب مردمسالاری دینی زیاد شده بود. ریزشها و تمحیصها و خالص سازیها جدی شد تا امروز. 🌹کمی صبر کنید. تا یک بحث مهم مبنایی را بیان کنم. امام خمینی مراحل رشد و سلوک را دارای دو بخش میداند؛ «کشف» و «بسط». این دو بن مایه اسفار اربعه هستند. یکی نظارت به فهم و به عمق دارد و دیگری ناظر به فراگیری در سطح. مثل کسی که اول یاد میگیرد بعد یاد میدهد. اول معنویت میابد بعد دستگیری میکند. این وصف، وصف جامعه هم هست. 🌹حالا برگردم به اصل بحث. ایران در گام دوم در حال پوست اندازی است. اما این بار در ساحت بسط. جریانهای مختلفی که در ساحت هنر و رسانه و ارتباطات بین المللی و غیره و غیره همراه حرکت انقلاب اسلامی بودند در حال خالص سازی و جدا شدن هستند. دردآور است. اما زیبا است. نه اینکه در گام اول این جنس خالص سازی نبود یا در گام دوم آن جنس خالص سازی نخواهد بود. نه. بحث در وفور و برجسته بودن است. گام اول گام خالص سازی در فهم و درک انقلابی گری بود و گام دوم دوران خالص سازی در بسط‌ آن است. 🌹دوران تمحیص مبلغین است. تمحیص هنرمندان. تمحیص رسانه چی ها. تمحیص مرتبطین با دنیای پیرامون و درون کشور. دوران تبیین است. تبیین حرکت. تبیین امید. دورانی است که بوی گند یاس و بن بست از لابلای کلمات هر کس بیرون بیاید به مرور نسبتش را با کل مردم میبرد و سر از دنیای طاغوت در میآورد. سجده تشکر فرخ نژاد مقابل بی بی سی و ایران اینترنشنال طاغوت و استکبار یک نماد است. نماد ریزش جدی جریان هنر التقاطی که مدتها بود لابلای جشنواره فجر پنهان شده بود. ای مظلوم هنر انقلاب. مظلوم هنر رسانه انقلاب که در چنگ جماعت بی خاصیت و بی اخلاق و بی اندیشه بود. جوشیدن جشنواره حافظ و قهر هنرمندان از فجر و امروز فرارشان و صراحتشان درد آور است ولی زیبا است. @ali_mahdiyan
خاطره فامیلی 🌹امسال، شب یلدا، تو جمع فامیلی دو تا کار جدید کردیم، یکی فیلم جمع شدنمون تو شب یلداهای سالهای خیلی قبل رو پخش کردیم. مثلا بیست سال پیش. دور پدر بزرگ و مادربزرگی که آن موقع، هنوز زنده بودند. همه بیست سال جوون تر بودند. موهایی که سیاه بود و ادم بزرگهایی که جوان و نوجوان بودند. تو اون فیلم هر کس یه آرزویی میکرد اما همه هر کدوم به یک زبونی میگفت کاش زیر سایه پدر بزرگ و مادر بزرگ جمعمون جمع بمونه. امسال هم که پدر بزرگ و مادر بزرگ نبودند احساس میکردیم هستند و با اون لبخند شیرین و معنا دارشون، «زندگی» رو برامون معنا میکنند. عمر داره میگذره و این پیوستگیهای عمیق مخلصانه و با محبت باقی میمونه. خدا رو تو همین زیباییهای عالم، ساده میشه پیدا کرد. 🌹کار جدید دوممون، خاطره گفتن بود. از بین همه خاطره ها، دو خاطره برام جذاب تر بود. یک خاطره اینکه خانمی میگفت حدود چهل سال پیش، دیدم بابا بزرگ، یه وقتایی که رادیو یه چیزی میگه، زیر لب یه چیزی رو زمزمه میکنه. من پنج شش سالم بود. پرسیدم چی میگی باباجون؟! گفت اسم پیامبر ص رو که میارن من صلوات میفرستم. میگفت تا امروز چهل ساله هر وقت اسم پیامبر ص میاد و من صلوات میفرستم بلا استثنا یاد باباجون میافتم. 🌹خاطره دوم رو یک خانم دکتر جراح تو فامیلمون تعریف کرد. میگفت مادرم چادرهاش اگر پاره میشد میداد براش میدوختند. یک بار من گفتم مامان، بگذار من برات چادرت رو بدوزم. حدود دوازده سیزده سالم بود. مامانم پارچه حریر خیلی ارزشمندی رو که پاره شده بود بهم داد گفت بسم الله. پارچه را روی زمین پهن کرده بودم. نگران بودم. اولین بارم بود و این پارچه هم گران قیمت. نکنه خرابش کنم. بابام داشت عبور میکرد، این صحنه رو که دید گفت دخترم نگران نباش. خراب هم شد خودم بهترش را میگیرم. تو شروع کن. بسم الله. میگفت آن اعتماد به نفسی که پدر و مادر بهم دادند آن روز در جانم نشست. الان هم هر زمان میخواهم جراحی کنم آن احساسی که پدر و مادر بهم دادند در من زنده است. احساس اعتماد به نفس. 🌹شب یلدای فامیلی برای من روحانی چقدر درس آموز و لذت بخش بود. چه ساز و کارهای فرهنگی عجیبی برای تاثیر در «زندگی» هایمان داریم. یکیش جمعهای پر معنا و معنوی به بهانه های مختلف. جمعهای موثر برای جبران همه شکنهای اجتماعی. چقدر «پدر» بودن و «مادر» بودن را چقدر «خانواده» را دست کم میگیریم. شب یلدا شب حافظ است شب انار است. شب جمع شدن است و این جمع هم شبیه انار است. جمعی زیبا از دانه های متکی به هم که آدم را یاد معنای زیبای لطافت و قدرت و روحانیت پشت صحنه میاندازد. آنجا که «شب» که مایه سکونت و «آرامش» است معنا میشود. مثل خانواده که آن هم مایه سکونت و آرامش است. آنجا که و لکن الله الف بین قلوبهم ظهور میکند. @ali_mahdiyan
تعادل در خانه «نفس الله» 🔺برای کسانی که فقط ظاهر امور را میبینند (یعلمون ظاهرا من الحیاه الدنیا) جمع و جور کردن اختلافات و تنظیم آنها دشوار است. نسبت کتاب مقدس با مسیح ، نسبت پاپ و قیصر، نسبت دو شمشیر عیسی ع، نسبت لذت و کرامت، نسبت رفاه و معنویت، تا برسد به نسبت آزادی و عدالت، نسبت انقلاب و نظام، نسبت حاکم و مردم و در نهایت نسبت زن و مرد. 🔺اما آنانکه زاویه نگاهشان فهم عمق هستی هم هست و غیب را میشناسند(یومنون بالغیب) نسبتی هم‌آهنگ و منسجم در پدیده ها درک میکنند. ابتدای وصیتنامه، امام‌ره رابطه قرآن و عترت را با جمله ای عربی توضیح میدهد که معنایش آن است که این دو در بالاترین مرتبه هستی یک حقیقتند. اما هم او در چند جمله بعد کتاب را «ثقل اکبر» معرفی میکند و عترت را «ثقل کبیر». هیچ تنافی نیست مگر بین اینکه اهل بیت کلهم نور واحدند و امیر المومنین نفس پیامبر است و بزرگترین آیه هستی است، اما در عین حال او «عبد من عبید محمد» باشد، تنافی است؟وحدت در عمق و تناسب و تعادل در ظاهر آنجا که در مرحله ظهور و بروز دنیاییشان قرار میگیرند. 🔺آن وحدت حقیقی این انسجام و تعادل ظاهری را موجب میشود. زن و مرد از یک نفس و یک حقیقت برترند و در آنجا متحدند. انسانند. بروز و ظهور تام الهی اند. زن و مرد از همان نفس واحده اند. اما در عالم خلقت و بروز تمایزات متفاوتند. هر کدام دارایی دارد که دیگری ندارد. 🔺رهبری تجربه جالبی دارد. میگوید من به خانواده شهدا که سر میزنم غالبا و معمولا مادرها مقاوم تر و صبور تر از پدرها بودند. او میگوید دلیلش این است که مرد خامی هایی دارد که زن ندارد. جایی میگوید این است که زن میتواند ستون اصلی خانواده باشد. برای مرد نیز توانمندی هایی وجود دارد که او را مناسبتر برای برخی مسوولیتهای دیگر اجتماعی میکند. 🔺این دو در عالم تمایزات بهترین وضعیت برایشان «تعادل» است. این جا است که بستر رشد هر دو فراهم تر میشود. رشد هر کدام و حرکتشان به سمت آن حقیقت واحد، باعث میشود آنها مهیا تر برای وضعیت تعادل شوند. وحدتشان تعادل آفرین است و تعادلشان بستر ساز وحدت و رشد. خدا رحمت کند امام را که وقتی عقد میخواند میفرمود«بروید با هم بسازید» این تلاش زن و مرد برای تعادل در خانه زمینه ساز رشد هر دو است. هر چند بدون خانواده و در شرایط دشوار اجتماعی هم رشد ممکن است و محال نیست مثل آسیه‌س و مریم‌س. این دو هم الگوی زنند و هم البته الگوی مردند. الگوی همه اند. رشد در زمین تعادل زن و مرد آسان تر است. 🔺علی‌ع به تعبیر برخی روایات هویت «نفس الله» دارد و فاطمه زهرا‌س کفو او و نفس او و البته عدل او. خانواده این دو نیز الگو بود. مظهر وحدت بود و تعادل. این خانواده محل ظهور تام «نفس الله» بود. لذا هم «کتب علی نفسه الرحمه» را نشان میداد و هم «یحذرکم الله نفسه». هم ماوای مسکین و یتیم و اسیر بود هم نماد مباهله. جامعه اگر به تعادل برسد بروز «نفس الله» خواهد بود در قواره یک امت. آنانکه اهل انقلابند، اهل رشدند، اهل تعادلند. اهل ظهور«نفس الله». @ali_mahdiyan