eitaa logo
اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه
719 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
671 ویدیو
13 فایل
🌼 به نام او که خردمندان به وجودش یقین دارند 👤توضیح خاص در نوع فعالیت این کانال: eitaa.com/esbatekhodavand/8393 📚کتب، 📽 فیلم و تولیدات این کانال: eitaa.com/esbatekhodavand/5212 🗣 ارتباط و دریافت کتاب نگارنده (اثبات خدا): esbatekhodavand.blog.ir/post/2 🌺
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌼 سلام نظراتی که در ادامه ملاحظه می‌کنید، ذیل برنامۀ از سرزمین نور مطرح شده است. 👤 واقعا این مجموعه عالیه مخصوصا برای کسایی که اطلاعات از صدر اسلام و زندگی پیامبر ص ندارن 👤 بسیار متن زیبایی داشت و وقایع تاریخی رو با روایتی لطیف با اجرایی بی‌نظیر بیان کرد. بسیار سپاسگزارم. 👤بینظیرترین نمایش رادیویی 👤فوق‌العاده بود. متن لطیف و روایتی دقیق و صدایی دلنشین و لذت بخش. خدا خیر بهشون بدهد. 👤 چقدر صدای راوی دلنشین است.خیییلی عالیست. 👤 عالی 👤 این مجموعه فاخر و ماندگار است 👤 صدای راوی بسیار عالی وچقدر عالی وبا حوصله روایت میکند ممنون 👤 بسیار شنیدنی و جذاب ❓ارسال سؤال یا نکته در مورد برنامۀ از سرزمین نور و دیدن ده‌ها پرسش مرتبط ‌┈••✾•🌿 🌺🌿•✾••┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مخاطب فرهیخته! در حال حاضر در این کانال از معتبرترین کتب شیعیان اثنی عشریه روایاتی راه‌گشا در قالب استیکر، به تدریج و به ترتیب موضوع در حال بارگذاری است که اگر موفق به پیگیری و تفکر روی هر کدام شوید، به خواست خدا، شما نیز می‌توانید جهان‌بینی خود را از اساس اصلاح و از ابتدا خشت به خشت و خردمندانه بچینید و اثر اصلاح جهان‌بینی خود را در زندگی فردی و اجتماعی خویش به عیان ببینید! در «اینجا» نیز مراحل تحقیق خود در شواهد وجود خدا و ادیان و مذاهب را با ذکر ده‌ها منبع قابل استفاده برای اهل تحقیق، توضیح داده‌‌ام. 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام وقت به خیر. منبع ترجمۀ فارسی کلمۀ «نکراء» در حدیث فوق: النكراء بالفتح و السكون و النكر بالضم و بضمتين: المنكر و الأمر الشديد و كلّ ما قبّحه و كرهه العقل أو الشرع فهو منكر أي تلك القوّة الّتي كانت فى معاوية و كانت سببا لتحصيله المصالح الدّنيوية. 📘شرح الكافي-الأصول و الروضة (للمولى صالح المازندراني)، ج‏۱، ص: ۸۱ ‌