https://eitaa.com/eteraf_mardom/143 ولی الان بردی که اومدم پیام دادم
.
عجب
ینی ما هیچ ارتباطی با هم نداشتیم ولی قبلا داشتیم بعد من تو رو یادم نیست؟
"اعتراف خونه"
https://eitaa.com/eteraf_mardom/143 ولی الان بردی که اومدم پیام دادم . عجب ینی ما هیچ ارتباطی با هم
در واقع قطعا یادم که هست فقط دیگه احتمالا اهمیت ندادم از یه جا به بعد
آره دخترخانوم هی اسم پسرای جدید بیار تو لیست دوستات و بعد بگو اینا فقط دوستای ساده ن رل چیه بابا😂
(با تو نیستم)
.
+++
بهش پیام دادم بعد چند وقت قلبم داره میاد تو دهنم
.
الان منم استرس گرفتم بخاطرت🗿😂💔
https://eitaa.com/eteraf_mardom/146
ارتباط کلامی داشتیم. هم من تورو میشناسم هم تو منو، البته در حد یه اسم و... .
.
پس اگه در حد یه ارتباط کلامی بوده و در حد یه اسم، منطقیه ک حواسم نباشه بهت
https://eitaa.com/eteraf_mardom/99
من کیستم؟ من عالیترین شخصی هستم که میتونی تو زندگی باهاش آشنا شی #شیدو
.
پول سقف رو خودت میدی یا از حلقت بکشم بیرون؟😂
https://eitaa.com/eteraf_mardom/153
منظورم استفاده از اینه +++
.
ولی خوب و جمعجوره واسه تایید
اعتراف میکنم همه بهم خیانت کردن از دوستام و واسم شایعه پراکنی کردن هیچ کسی و ندارم و نمیتونمشایعه رو درست کنم و عامل پخش شدن شایعه رو میدونم و مطمئنم سرش…زیر چشام از شدت گریه کبود مایل به زرد شده
.
گریه واسه چی؟
واقن چ اهمیتی داره ک راجبت چی فک کنن؟ وقتی میدونی ک کاری نکردی پس اصن ب بقیه فک نکن
بذا هر چی میخوان بگن و مطمئن باش کسی ک پشت سرت حرف زده تاوانشو میده
البته بگم من تازه سال اوله که اومدم این دبیرستان و واقعا دردش خیلی زیاده سال اولی باشی که میای این مدزسه و بعد اینجوری شه کاس برگردم به مکان قبل همش تقصیر خانوادمه
.
این خیلی بده..
میفهمم.. منم مدرسه زیاد عوض کردم حس مزخرفیه..
عی عی خونواده💘