eitaa logo
"اعتراف خونه"
28 دنبال‌کننده
2 عکس
1 ویدیو
0 فایل
شیطونی ها و اتفاقاتی که واسه هیشکی روت نمیشه تعریف کنی بیار اینجا واس ما👀💘 نه ما تو رو میشناسیم نه تو ما رو، راحت باش"" ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/2454844
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش الان انلاین بود(: . کاشش💘
بهش پیام دادم بعد چند وقت قلبم داره میاد تو دهنم . الان منم استرس گرفتم بخاطرت🗿😂💔
https://eitaa.com/eteraf_mardom/146 ارتباط کلامی داشتیم. هم من تورو می‌شناسم هم تو منو، البته در حد یه اسم‌ و... . . پس اگه‌ در حد یه ارتباط کلامی بوده و در حد یه اسم، منطقیه ک حواسم نباشه بهت
https://eitaa.com/eteraf_mardom/99 من کیستم؟ من عالیترین شخصی هستم که میتونی تو زندگی باهاش آشنا شی . پول سقف‌ رو خودت میدی یا از حلقت بکشم بیرون؟😂
++++ خوشم نمیاد رومخه . یه ریپ بزن داداش🚶‍♀
https://eitaa.com/eteraf_mardom/153 منظورم استفاده از اینه +++ . ولی‌ خوب و جمع‌جوره واسه تایید
https://eitaa.com/eteraf_mardom/152 لبخند شرورانه😈😈 . آب زرشک🗿😂
اعتراف میکنم همه بهم خیانت کردن از دوستام و واسم شایعه پراکنی کردن هیچ کسی و ندارم و نمیتونمشایعه رو درست کنم و عامل پخش شدن شایعه رو میدونم و مطمئنم سرش…زیر چشام از شدت گریه کبود مایل به زرد شده . گریه واسه چی؟ واقن چ اهمیتی داره ک راجبت چی فک کنن؟ وقتی میدونی ک کاری نکردی پس اصن ب بقیه فک نکن بذا هر چی میخوان بگن و مطمئن باش کسی ک پشت سرت حرف زده تاوانشو میده
البته بگم من تازه سال اوله که اومدم این دبیرستان و واقعا دردش خیلی زیاده سال اولی باشی که میای این مدزسه و بعد اینجوری شه کاس برگردم به مکان قبل همش تقصیر خانوادمه . این خیلی بده.. میفهمم.. منم مدرسه زیاد عوض کردم حس مزخرفیه.. عی عی خونواده💘
یکم از زندگی خسته شدم دوس دارم باهات دوست بشم تا شخصی باهات درد و دل کنم نمیدونم اگر مایلی…دخترم . تو همون ناشناس واست آیدیمو گذاشتم
‌در واقع شما هرچی فهمیده تر و سالم تر باشید تنها ترید. . حق+
اعتراف میکنم همین الان که اومدم اعتراف کنم یادم رفت چی میخواستم بگم (حافظه ماهی)💔 . تعداد حافظه ماهی ها داره زیاد میشه خدایی💘