آره دخترخانوم هی اسم پسرای جدید بیار تو لیست دوستات و بعد بگو اینا فقط دوستای ساده ن رل چیه بابا😂
(با تو نیستم)
.
+++
بهش پیام دادم بعد چند وقت قلبم داره میاد تو دهنم
.
الان منم استرس گرفتم بخاطرت🗿😂💔
https://eitaa.com/eteraf_mardom/146
ارتباط کلامی داشتیم. هم من تورو میشناسم هم تو منو، البته در حد یه اسم و... .
.
پس اگه در حد یه ارتباط کلامی بوده و در حد یه اسم، منطقیه ک حواسم نباشه بهت
https://eitaa.com/eteraf_mardom/99
من کیستم؟ من عالیترین شخصی هستم که میتونی تو زندگی باهاش آشنا شی #شیدو
.
پول سقف رو خودت میدی یا از حلقت بکشم بیرون؟😂
https://eitaa.com/eteraf_mardom/153
منظورم استفاده از اینه +++
.
ولی خوب و جمعجوره واسه تایید
اعتراف میکنم همه بهم خیانت کردن از دوستام و واسم شایعه پراکنی کردن هیچ کسی و ندارم و نمیتونمشایعه رو درست کنم و عامل پخش شدن شایعه رو میدونم و مطمئنم سرش…زیر چشام از شدت گریه کبود مایل به زرد شده
.
گریه واسه چی؟
واقن چ اهمیتی داره ک راجبت چی فک کنن؟ وقتی میدونی ک کاری نکردی پس اصن ب بقیه فک نکن
بذا هر چی میخوان بگن و مطمئن باش کسی ک پشت سرت حرف زده تاوانشو میده
البته بگم من تازه سال اوله که اومدم این دبیرستان و واقعا دردش خیلی زیاده سال اولی باشی که میای این مدزسه و بعد اینجوری شه کاس برگردم به مکان قبل همش تقصیر خانوادمه
.
این خیلی بده..
میفهمم.. منم مدرسه زیاد عوض کردم حس مزخرفیه..
عی عی خونواده💘
یکم از زندگی خسته شدم دوس دارم باهات دوست بشم تا شخصی باهات درد و دل کنم نمیدونم اگر مایلی…دخترم
.
تو همون ناشناس واست آیدیمو گذاشتم