https://eitaa.com/eteraf_mardom/153
منظورم استفاده از اینه +++
.
ولی خوب و جمعجوره واسه تایید
اعتراف میکنم همه بهم خیانت کردن از دوستام و واسم شایعه پراکنی کردن هیچ کسی و ندارم و نمیتونمشایعه رو درست کنم و عامل پخش شدن شایعه رو میدونم و مطمئنم سرش…زیر چشام از شدت گریه کبود مایل به زرد شده
.
گریه واسه چی؟
واقن چ اهمیتی داره ک راجبت چی فک کنن؟ وقتی میدونی ک کاری نکردی پس اصن ب بقیه فک نکن
بذا هر چی میخوان بگن و مطمئن باش کسی ک پشت سرت حرف زده تاوانشو میده
البته بگم من تازه سال اوله که اومدم این دبیرستان و واقعا دردش خیلی زیاده سال اولی باشی که میای این مدزسه و بعد اینجوری شه کاس برگردم به مکان قبل همش تقصیر خانوادمه
.
این خیلی بده..
میفهمم.. منم مدرسه زیاد عوض کردم حس مزخرفیه..
عی عی خونواده💘
یکم از زندگی خسته شدم دوس دارم باهات دوست بشم تا شخصی باهات درد و دل کنم نمیدونم اگر مایلی…دخترم
.
تو همون ناشناس واست آیدیمو گذاشتم
اعتراف میکنم همین الان که اومدم اعتراف کنم یادم رفت چی میخواستم بگم (حافظه ماهی)💔
.
تعداد حافظه ماهی ها داره زیاد میشه خدایی💘
ارتباطم با آدمها رو به صفر رسوندم؛ مرحلهی بعدی قطع ارتباط با خودمه.
.
میتونی خودکشی کنی