eitaa logo
"اعتراف خونه"
28 دنبال‌کننده
2 عکس
1 ویدیو
0 فایل
شیطونی ها و اتفاقاتی که واسه هیشکی روت نمیشه تعریف کنی بیار اینجا واس ما👀💘 نه ما تو رو میشناسیم نه تو ما رو، راحت باش"" ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/2454844
مشاهده در ایتا
دانلود
یه مدت با یکی بودم داداشم منو بیرون باهاش دید حالا دیگه کلا نمیذارن از خونه برم بیرون. شبیه افسرده هام دقیقا . خدا هیچ کسو ب این بلا دچار نکنه
https://eitaa.com/eteraf_mardom/49 منم همینطور اصلا کیه که نکنه؟تو دوره و نسل ما طبیعیه😄💔 ولی ترکش کن هربار که کردی واسه خودت مجازات در نظر بگیر چون هم گناهه هم اسیب به جسم. منم معتادش بودم ولی ترک کردم الان ۳ ساله نرفتم سمتش. بگو اگه اینکارو کنم باید یه تاوانی بدم مثلا اولش بگو ۱۰۰۰ تا صلوات میفرستی یا ۱۰۰ تومن صدقه میدی یا یه روز روزه میگیری حالا هر سری هی مجازات سنگین تر کن یه جایی دیگه انجامش نمیدی منم از مرجع تقلید پرسیدم این راهکار رو بهم داد و حل شد . راه خوبیه ولی اون "کیه ک نکنه" چی بود اخه؟
هی رفیق اعتراف میکنم خیلی عوضی هستم . حس میکنم میشناسمت
اعتراف میکنم کمبود محبت دارم! . فقط اینو یادت باشه که کمبود محبت تقصیر تو نیست تقصیر اطرافیانته
مدت هاست دارم به این در اوندر میزنم که قوی بنظر بیام. خفن بنظر بیام. ولی نمیتونم. همه چیز داره از دستم در میره و من باید فقط نگاه کنم. هیچ کاری از دست من بر نمیاد. با شرایطی که دارم، نمیتونم به هدفی که میخوام برسم تا چیزی که باید به نظر بیام💔 . کاش تلاشتو بکنی تا به یه هدف خاص و مقدس برسی، نه اینکه به این فک کنی تو نظر بقیه چطوری ای
https://eitaa.com/eteraf_mardom/76 حدس بزن کیم؟ 😈 . نمیدونمم😔🤌 ممکنه شیدو خالق وایرس باشی؟
https://eitaa.com/eteraf_mardom/81 لعنتی از اون لقب سواستفاده نکن . ع وا مث اینکه درست بود هیوای چرا قشنگه ک جناب شیدو دلقک؟😂
اعتراف میکنم رفیقام نمیدونن چه بازی های روانی ای باهاشون انجام دادم🤣 . بدبختا🚶‍♀
بچه بودم فرش خالمو سوزوندم با کبریت الان با این کانالت یادم افتاد . بچگیه و این کاراش دیگه. فقط اینکه چطور الان زنده ای؟😂
هر چی رفیقام واسم گفتن واسه اونکی رفیقام تعریف کردم . افتخار کن🤦🏻‍♀😂
ازت متنفرم. حالم ازت بهم میخوره که انقد عوضی بودی و منی که انقدرر ساده بودم حرفاتو باور کردم. ولی میدونی چیه؟ مشکل از ساده بودنم نیست، مشکل اینجاست که من زیادی تو رو خوب تصور میکردم. میدونستم حرفات چرت و احمقانه به نظر میاد ولی چون تو بودی و دوستم بودی گفتم دروغ نمیگه دیگه. اما واقعا نشون دادی هر آدمی میتونه نهایت نامردی رو در حق رفیقش بذاره. با اینکه همیشه حرف از معرفت میزنه هه (نامه ای ب دوستی ک الان دیگه جاش ته سطل آشغاله) . خوبه دیگه یاد گرفتی ک هیچی از هیشکی بعید نیس
یه دستی برسونین ب چهل برسیم رفقا🚶‍♀