eitaa logo
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
32.8هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
734 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین :🦥👇 @admin_sammi لینک برای پیام ناشناس : 👇 https://punz.ir/message/0448naz کانال دوم خاطرات متاهل ها 👇 https://eitaa.com/rohesabegh کانال تبلیغات : 👇 https://eitaa.com/joinchat/3521840594C18eef67e0e
مشاهده در ایتا
دانلود
ادمین بگو بجز مراکز ازدواج میتونیم توی دیوار آگهیتون کنیم @ezdevajihair
خانواده ما حسشون نسبت به سایت ها و گروه های معرفی مثل سایت ای صیغه یابی بود ، تغییرش دادم🥰 + تجربه هاتونو بگید که چجوری و خانواده رو با خودتون همراه کردید 👇 https://daigo.ir/secret/51491694936 https://daigo.ir/secret/51491694936
منم چند ماه پیش با همسرم از طریق یک کانال معتبر همسر یابی آشنا شدم و به شدت راضی ام احساس میکنم خوشبخت ترین زن دنیام @ezdevajihair
مراکز و سایت های همسریابی اصلا گزینه ی مناسبی نیست چون همون مادری که برای پسرشون از این طريق تماس میگیرن ، چند وقت دیگه این مطلب رو توی سر دختر میزنن که توی این سایت‌ها ثبت نام کرده بودی.... به نظرم مثل شما ادمین که توی این حوزه کار می‌کنید باید یه فکر دیگه ای بکنید @ezdevajihair
ادمین معمولا دخترایی که شرایطشون خوب باشه خواستگار دارن. اکثر اینایی که از طریق این موسسه ها معرفی میشن موردهای خوبی نیستن، البته تک و توک مورد خوب هم بینشون پیدا میشه. @ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28083 مورد خوب و بد همه جا هست و کی گفته مورد خوب همیشه خواستگار براش هست؟ کسانی که به این نوع همسریابی ها روی میارن دلایل مختلفی داره! مثلا نبود خاستگار برای اون دختر خانوم یا خاستگار دارن ولی اصلا کفویت با اون دختر نداره با اینکه واقعا دختر خانوم عالیه الان از همین طریق به بنده دختر خانومی معرفی شده که خانوادگی میگیم نتایج دعاها و توسل هایی بوده که کردیم @ezdevajihair
بنده هم یه دخترم که رشته معارف خوندم و قاری و حافظ ومدرس قرآنم واتفاقا در همین موسسات همسریابی فرم تقاضای ازدواج پر کردم(اشکالش چیه؟ ممکنه دونفر آدم باشند که کفویت دارند اما همو نمی شناسن.این موسسات معرفی می کنن وحتی بعضی هاشون مشاوره ازدوج هم دارند دیگه آشنایی بیشتر وتحقیقات میدانی و... با طرفینه) @ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28085 برای جملۀ "خانوادگی میگیم... " آفرین به شیر پاک مادر و نون حلال پدرتون آفرین به این همه اصالت و انسانیت انشاءالله خوشبخت‌ترین بشید و عاقبت به شهادت @ezdevajihair
اون عزیزی که گفتن دخترایی که شرایطشون خوبه خودشون خواستگار دارن مثل اینکه در جریان شرایط جامعه نیستن. رفت و آمدها کم شده. خیلی ها ظاهر و باطنشون فرق داره و اتفاقاً خیلی دخترای پاکدامن، خانواده دار و با شرایط حتی علیرغم داشتن خواستگار به دلیل مناسب نبودن موردها، ازدواجشان به تأخیر افتاده و به توصیه دوستان تو این کانال ها ثبت نام می کنن @ezdevajihair