منم چند ماه پیش با همسرم از طریق یک کانال معتبر همسر یابی آشنا شدم و به شدت راضی ام
احساس میکنم خوشبخت ترین زن دنیام
#مخاطب
@ezdevajihair
مراکز و سایت های همسریابی اصلا گزینه ی مناسبی نیست چون همون مادری که برای پسرشون از این طريق تماس میگیرن ، چند وقت دیگه این مطلب رو توی سر دختر میزنن که توی این سایتها ثبت نام کرده بودی.... به نظرم مثل شما ادمین که توی این حوزه کار میکنید باید یه فکر دیگه ای بکنید
#مخاطب
@ezdevajihair
ادمین معمولا دخترایی که شرایطشون خوب باشه خواستگار دارن. اکثر اینایی که از طریق این موسسه ها معرفی میشن موردهای خوبی نیستن، البته تک و توک مورد خوب هم بینشون پیدا میشه.
#مخاطب
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین خانواده های ما دید خیلی بدی دارن نسبت به معرفی از طریق مرکز های معرفی. انگار که ترشیدی میخوای
.
این دوست عزیزمون اگه خودش این باور رو نداشت، این حرف رو تکرار نمیکرد☺️
#مخاطب
@ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28083
مورد خوب و بد همه جا هست و کی گفته مورد خوب همیشه خواستگار براش هست؟ کسانی که به این نوع همسریابی ها روی میارن دلایل مختلفی داره! مثلا نبود خاستگار برای اون دختر خانوم یا خاستگار دارن ولی اصلا کفویت با اون دختر نداره با اینکه واقعا دختر خانوم عالیه
الان از همین طریق به بنده دختر خانومی معرفی شده که خانوادگی میگیم نتایج دعاها و توسل هایی بوده که کردیم
#مخاطب
@ezdevajihair
450.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مامانم هر روز بدون هیچ دلیلی 🙁
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین معمولا دخترایی که شرایطشون خوب باشه خواستگار دارن. اکثر اینایی که از طریق این موسسه ها معرفی م
.
خداروشکر دختر بد نبودیم که اونم شدیم😒
#مخاطب
@ezdevajihair
بنده هم یه دخترم که رشته معارف خوندم و قاری و حافظ ومدرس قرآنم واتفاقا در همین موسسات همسریابی فرم تقاضای ازدواج پر کردم(اشکالش چیه؟ ممکنه دونفر آدم باشند که کفویت دارند اما همو نمی شناسن.این موسسات معرفی می کنن وحتی بعضی هاشون مشاوره ازدوج هم دارند دیگه آشنایی بیشتر وتحقیقات میدانی و... با طرفینه)
#مخاطب
@ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28085
برای جملۀ "خانوادگی میگیم... "
آفرین به شیر پاک مادر و نون حلال پدرتون
آفرین به این همه اصالت و انسانیت
انشاءالله خوشبختترین بشید و عاقبت به شهادت
#مخاطب
@ezdevajihair
اون عزیزی که گفتن دخترایی که شرایطشون خوبه خودشون خواستگار دارن مثل اینکه در جریان شرایط جامعه نیستن. رفت و آمدها کم شده. خیلی ها ظاهر و باطنشون فرق داره و اتفاقاً خیلی دخترای پاکدامن، خانواده دار و با شرایط حتی علیرغم داشتن خواستگار به دلیل مناسب نبودن موردها، ازدواجشان به تأخیر افتاده و به توصیه دوستان تو این کانال ها ثبت نام می کنن
#مخاطب
@ezdevajihair
این چه طرز تفکریه که شما دارین یعنی چی که اگه طرف مورد خوبی باشه خودش خواستگار داره و نیازی نیست از طریق سایت های همسان گزینی اقدام کنه؟ شاید اون آدم خواستگار داره زیاد هم داره اما هیچکدوم خواستگار هم هدفی باهاش نیستن😒
#مخاطب
@ezdevajihair
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نظر استاد عزیزی درمورد موضوع
واســطـــه گـــــری ایـنـتـرنـتـی... 🤝
@ezdevajihair