eitaa logo
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
32.8هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
734 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین :🦥👇 @admin_sammi لینک برای پیام ناشناس : 👇 https://punz.ir/message/0448naz کانال دوم خاطرات متاهل ها 👇 https://eitaa.com/rohesabegh کانال تبلیغات : 👇 https://eitaa.com/joinchat/3521840594C18eef67e0e
مشاهده در ایتا
دانلود
بنده هم یه دخترم که رشته معارف خوندم و قاری و حافظ ومدرس قرآنم واتفاقا در همین موسسات همسریابی فرم تقاضای ازدواج پر کردم(اشکالش چیه؟ ممکنه دونفر آدم باشند که کفویت دارند اما همو نمی شناسن.این موسسات معرفی می کنن وحتی بعضی هاشون مشاوره ازدوج هم دارند دیگه آشنایی بیشتر وتحقیقات میدانی و... با طرفینه) @ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28085 برای جملۀ "خانوادگی میگیم... " آفرین به شیر پاک مادر و نون حلال پدرتون آفرین به این همه اصالت و انسانیت انشاءالله خوشبخت‌ترین بشید و عاقبت به شهادت @ezdevajihair
اون عزیزی که گفتن دخترایی که شرایطشون خوبه خودشون خواستگار دارن مثل اینکه در جریان شرایط جامعه نیستن. رفت و آمدها کم شده. خیلی ها ظاهر و باطنشون فرق داره و اتفاقاً خیلی دخترای پاکدامن، خانواده دار و با شرایط حتی علیرغم داشتن خواستگار به دلیل مناسب نبودن موردها، ازدواجشان به تأخیر افتاده و به توصیه دوستان تو این کانال ها ثبت نام می کنن @ezdevajihair
این چه طرز تفکریه که شما دارین یعنی چی که اگه طرف مورد خوبی باشه خودش خواستگار داره و نیازی نیست از طریق سایت های همسان گزینی اقدام کنه؟ شاید اون آدم خواستگار داره زیاد هم داره اما هیچکدوم خواستگار هم هدفی باهاش نیستن😒 @ezdevajihair
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نظر استاد عزیزی درمورد موضوع واســطـــه گـــــری ایـنـتـرنـتـی... 🤝 @ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28083 ادمین امثال کاملا اشتباه می‌کنن شاید طرف هم خودش خوبه ولی مورد خوب براش پیدا نشه چجور میتونن اینقدر سریع قضاوت کنن؟ @ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28083 من واقعا نمیفهمم ایشون رو خیلیا که میری خواستگاریشون هم مورد های بدی هستن واقعا این نشونگر ذهن بد شماست متاسفم دختر یا پسر فرقی نداره خوب و بدش همهههه جا هست یکی در جلسات نشون نمیده اما توی زندگی مشترک رفتار های بدش رو بروز میده یکی هم هست از طریق سایت وارد میشه ولی یسیار دختر یا پسر خوبی هست قضاوت نکنیم!!! @ezdevajihair
والا برای من برعکس بود انقدرررر بدم میومد از این سایت و کانالا خواستگار هم خیلی داشتم ولی اونی که دوست داشتم نبودند مامانم دید زیر باز ازدواج نمیرم یبار رفته بودند طبق سلیقم یه مورد پیدا کردند ولی قبل اومدنشون فهمیدم و غربتی بازی در اوردم بعدم تو همشون عضو بودم که یوقت از اون موردا کسیو راه ندن خونه آخرشم شوهرم از یه کانال معرفی شده بود ولی دیر فهمیدم دیگه خوشم اومده بود ازش ادامه دادم😂 @ezdevajihair
تولد پیامـبر اسلام صل الله علیه و آله و امام صـادق علیه السلام مبارک..🌱 اگر تو زمینه ی ازدواج فقط احادیث این دو بزرگوار رو الگوی خودمون قرار بدیم خیلی از آداب و رسوم غلط و بی پایه و اساسی که حس باکلاسی بهمون میده یا فکر میکنیم باهاشون ارزش هامون حفظ میشه رو خودمون برای ازدواجمون میشوریم میبریم و باعث میشیم نسل بعدی راحت تر ازدواج کنن... 😑👊 دوتا حدیث باهم بخونیم و فکر کنیم :👇 قـالَ النَّـبِيُّ صلي الله عليه و آله: اِذا جائَـكُمُ الاَْكْـفاءُ فَانْكِـحُوهُنَّ وَ لا تَـرَبَّصُـوا بِـهِنَّ الْحِـدْثـانَ. پيامبر خدا صلي الله عليه و آله فرمود: وقتى كه اشخاصِ هم شأن به خواستگارى دختران شما آمدند، به آنها دختر دهيد و در كار آنها منتظر حوادث نباشيد. قـالَ الصّـادِقُ عليه السلام: مَنْ تَرَكَ التَّزْويجَ مَخافَةَ الْفَقْرِ فَقَدْ اَساءَ الظَّنَّ بِاللّهِ ـ عَزَّ وَ جَلَّ ـ ، اِنَّ اللّهَ ـ عَزَّ وَ جَلَّ ـ يَقُولُ: «اِنْ يَكُونُوا فُقَـراءَ يُغْنِـهِمُ اللّهُ مِـنْ فَضْـلِه ». امام صادق عليه السلام فرمود: هركس از ترس فقر ازدواج نكند نسبت به لطف خداوند بدگمان شده است. چرا كه خداوند مى فرمايد: اگر آنان فقير باشند خداوند از فضل و كرم خود بى نيازشان مى كند. @ezdevajihair
من الان توهمین مرحله گیرکردم که خواستگارم پسرخیلی خوبیه اماازنظرمالی ضعیفه رومم نمیشه اینوبفرستم باخانواده ام + خدا از فضل خودش شمارو غنی میکنه اینو دیگه خود خدا گفته و شکی توش نیست 👇 قالَ اللّهُ تَعالى: وَ اَنْكِحُوا الاَْيامى مِنْكُمْ وَ الصّالِحينَ مِنْ عِبادِكُمْ وَ اِمآئِكُمْ اِنْ يَكُونُوا فُقَرآءَ يُغْنِهِمُ اللّهُ مِنَ فضْلِه وَ اللّهُ واسِعٌ عَليمٌ. پروردگار متعال مى فرمايد: مردان بى زن و زنان بى شوهر، بردگان و كنيزان صالح را تزويج كنيد. چنانچه آنان فقير باشند، خداوند به لطف خود غنى و بى نيازشان مى سازد. كه خداوند به احوال بندگان خود آگاه و رحمتش وسيع است. «سوره نور، آيه ۳۲» @ezdevajihair