eitaa logo
[فاء٬میم]
395 دنبال‌کننده
16 عکس
8 ویدیو
0 فایل
خلوتگاهی‌ برای‌ ذهنِ‌ مشوشِ‌ در پی‌ آرامش . . میشنوم:) https://abzarek.ir/service-p/msg/3987627 کپی؟! نه فور ¹⁴⁰⁵-⁰²-¹⁶
مشاهده در ایتا
دانلود
من به آدمی نیاز دارم که هیچوقت منو یادش نره، حتی وقتی خودم خودمو یادم رفت.🙃
‌من به اندازه عزیز بودنت ازت دلخور میشم،نه‌ اشتباهت.
عیدتون‌مبارک:)💚
آسمانِ‌سرِماسایه‌ی‌اولادِعلیست؛ پس‌محال‌است‌که‌این‌سقف‌ترک‌بردارد..
چند وقته زندگیم یجوری شده که هم تنهایی اذیتم میکنه هم حضور آدما.
یه حالیم که میدونم باید یه کاری رو انجام بدم ولی نمیدونم اون کار چیه:(🦦
آدمیزاد به عشق زندست دیگه:) مگه نه..
دهه اول محرم داره تموم میشه:(
حضرت زهرا(س)ما رو ببخشه که بخاطر اینکه از دل‌های سیاه و قسی‌مون اشک بگیریم، بدتر از یزید با اباعبدالله میکنیم. انقدر دشنه به پیکرشون میزنیم بلکه قطره اشکی بیاد! دلی که پاک باشه با یه " صلی الله علیک یا اباعبدالله" ابر بهاری میشه.
[فاء٬میم]
حضرت زهرا(س)ما رو ببخشه که بخاطر اینکه از دل‌های سیاه و قسی‌مون اشک بگیریم، بدتر از یزید با اباعبدال
دل که سیاه بشه مال حرام که قاطی زندگی بشه این میشه که روضه خوان باید انقدر باز بخونه. انقدر گستاخانه بخونه. انقدر جسارت کنه تا بلکه دل قسی ما به رحم بیاد❤️‍🩹
[فاء٬میم]
دل که سیاه بشه مال حرام که قاطی زندگی بشه این میشه که روضه خوان باید انقدر باز بخونه. انقدر گستاخانه
جای اینکه با روضه باز اشک بشیم . روی نفس‌هامون کار کنیم به صواب نزدیکتره. کاری کنید و کنیم که با “صلی‌ الله علیک یا اباعبدالله” اول روضه اشکامون روونه بشه.