حضرت زهرا(س)ما رو ببخشه که بخاطر اینکه از دلهای سیاه و قسیمون اشک بگیریم، بدتر از یزید با اباعبدالله میکنیم.
انقدر دشنه به پیکرشون میزنیم بلکه قطره اشکی بیاد!
دلی که پاک باشه با یه " صلی الله علیک یا اباعبدالله" ابر بهاری میشه.
[فاء٬میم]
حضرت زهرا(س)ما رو ببخشه که بخاطر اینکه از دلهای سیاه و قسیمون اشک بگیریم، بدتر از یزید با اباعبدال
دل که سیاه بشه مال حرام که قاطی زندگی بشه این میشه که روضه خوان باید انقدر باز بخونه. انقدر گستاخانه بخونه. انقدر جسارت کنه تا بلکه دل قسی ما به رحم بیاد❤️🩹
[فاء٬میم]
دل که سیاه بشه مال حرام که قاطی زندگی بشه این میشه که روضه خوان باید انقدر باز بخونه. انقدر گستاخانه
جای اینکه با روضه باز اشک بشیم .
روی نفسهامون کار کنیم به صواب نزدیکتره.
کاری کنید و کنیم که با “صلی الله علیک یا اباعبدالله” اول روضه اشکامون روونه بشه.